und bir regierig vo japan vo korruption z'rede isch o no rächt hert! okay... i kenn mi dert äne nid us aber das, wo gwüssi journis als korruption bezeichne (lobbying) isch z.b. ir EU gang und gäbe und dert liest meh ke pieps dervo...

Moderator: Avenger
sicher nöd. dänn chönnt ich dini gschmackvolle witzli de fründin mit ihrne verwandte z'japan gar nüme wiiterleite. die freue sich über jede ufsteller.Jones hat geschrieben:i säges gärn NO EINISCH für di! tue mi uf d'foelist du pisser! danke!zwirrlibatz hat geschrieben: und wär das nöd scho gnue bescheuert will er auno grad über Pietät rede:
I de CH übrigens au. Da weiss me nöd emal, wie sich d'Parteie finanzieredJones hat geschrieben:gloub die technikfreaks vo japaner wüsse sch ungefähr, was d'gfahre si! da gits paar länder, wo d'lüt dümmer bzw. weniger informiert si!
und bir regierig vo japan vo korruption z'rede isch o no rächt hert! okay... i kenn mi dert äne nid us aber das, wo gwüssi journis als korruption bezeichne (lobbying) isch z.b. ir EU gang und gäbe und dert liest meh ke pieps dervo...
Wieso hässig? Zur Abwächslig haltet d'Realität nämli mit. Problem isch dass me dur de üblich Katastrophe-Journalismus so abgstumpft worde isch. Bueb rüeft Wolf.Astroboy hat geschrieben:http://www.20min.ch/news/dossier/japanb ... --30749857
Es macht mi so hässig, dä huere Katastrophe-Journalismus.
Gurgelhals hat geschrieben:
Und natürlich liest me drüber. Grad bi de AKWs. Die ganz Gschicht um d'Laufziitverlängerige in DE nöd mitübercho?
Und das mit guetem Grund, wie me jetzt ja gsehtJones hat geschrieben:ja aber o nume bi theme, wo d'journis tendenziell eher dergäge si!Gurgelhals hat geschrieben: Und natürlich liest me drüber. Grad bi de AKWs. Die ganz Gschicht um d'Laufziitverlängerige in DE nöd mitübercho?
logo! trifft im itzige worstcase zue!Gurgelhals hat geschrieben: Und das mit guetem Grund, wie me jetzt ja gseht
was meinsch demit?zwirrlibatz hat geschrieben: Zur Abwächslig haltet d'Realität nämli mit. .
ah ok. so gib ich dir türli rächt.Astroboy hat geschrieben:Es wärde duurend Lüt zitiert wo e dramatischi Meinig hei und i irgend emne verwandte Amt si aber nur sehr entfernt derzue qualifiziert si,
e kompetenti Ussag zur Lag z'mache. Dur das wird Gloubwürdigkeit suggeriert. Bi vielne seriösere Zitschrifte gits teilwis sehr harschi Kritik zur unprüefte Übernahm vo gar nid bestätigte Quellene.
Natürlich ischs e Katastrophe, aber werum öppis schlimmer mache als es isch?
I die Richtig geit ou das: http://www.zeit.de/kultur/musik/2011-03 ... ophe-musik
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
aber so heschs ja vori gseit gha.Astroboy hat geschrieben:Sorry, i hätts vilech chly dütlecher und differenzierter söue säge:
Dä sensationsheischend, voyeuristisch Katastrophejournalismus macht mi hässig.
äbe.. GENAU das isch doch dr punkt! die ganzi branche cha ohni subentione nid überläbe bzw. sicher nid gross zuelege! in dütschland isch sie enorm gwachse aber dr staat het nid grad wenig geld müesse derfür usgäh! und: wenn die staatleche mittel gstriche wärde, gheit die halb branche zäme, wiu denn d'nachfrag so wird zämegheie, dass viu firme grad chöi zue mache!Overdose hat geschrieben:wenn de staat do bitz würd mitspiele de het i scho lang es paar solar panels uf em dach.
ja was meint er wohl demit?Tatsujin hat geschrieben:was meinsch demit?zwirrlibatz hat geschrieben: Zur Abwächslig haltet d'Realität nämli mit. .
Der Staat macht vieles wenn ihm sini Bürger ds Geld i Arsch stecke.Jones hat geschrieben:fazit: mit entsprächende staatleche mittel chame jede fasch jede branche zum boome bringe...
vo stecke cha ke red si! grad in dütschland! dert wirds mit de arschbagge vom staat us de händ vom bürger ZOGE!Avenger hat geschrieben: Der Staat macht vieles wenn ihm sini Bürger ds Geld i Arsch stecke.
denn lis es doch noed.Astroboy hat geschrieben:http://www.20min.ch/news/dossier/japanb ... --30749857
Es macht mi so hässig, dä huere Katastrophe-Journalismus.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste