han eigentlich nur schnell welle iegügsle und zersch skyrim fertig spiele, bin aber natürlich nüpme los cho
es absolut phänomenals spiel
bim erschte kampf gege moblins hetsmer fasch eine geh, richtig krass, werum gits das ersch nach über 5 jahr wii?
krass wie schnell sie reagiered, gar nöd so eifach, oder ich bin na zdumm
au susch ischs relativ komplex füred zelda, gaht au na chli i richtig metroid prime dunktsmi
Werum macht me das? Ich meine, es isch e vollkomme rationali Entscheidig: Skyrim wird erst würklich guet wänn d'Mods da sind, s'Zelda isch im Originalzuestand scho perfekt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
han mir eigentlich welle fürs zelda speziell welle zit ne wenn da ganz november overkill dure isch, zum mich ganz druf ilah und druf konzentriere, aber glaub us dem wird nüt
de soundtrack los ich morn zum zmorge. hüt abig gitts dicki zelda session und när no chli skyrim. säb isch wohl gnue gross zum jetz scho chli umewandere und spöter mit de mods immer no freud zha. und de witcher 2 muess ich ja au no fertispiele.
scho wahr aber mich unterhalted de witcher trotzdäm würkli guet. setting und d'lüüt (de zoltan brchunnt viel zweni kredit i de videospiliwält, er isch kult!) und gspröch stimmed. vom design her find ichs e perle und es macht mich halt nöd sooo truurig dass es bitz gstrafft isch, eifach wäg de ziit wo me da susch wieder verschlüüderet dermit. öppe imne jahr machi dänn no de alternativ rön dure.
nei de witchler 2 isch mega, zuegänglicher und chli andershc als de erscht, aber i vielerlei hisicht au besser, hans 3 mal duregspielt, megen ischs
aber de zelda gaht gröber ab, ich glaub dass es das zu OoT isch, wo galaxy zu mario64 gsi isch, isch de passendsch verglich, und das will einiges verspreche :O
grad de erscht dönschen hinter mir, geili neui gegner, geili neu wäg zum alti gegner besiege, geils neus items
ich gseh iets scho furchtbar sadistischi gschicklichkeits passage mit dem uf mich zuecho für herzteil und so
Sit zä Minute dehei und es isch immer no igschweisst... Gränzt a Selbschtgeisselig. Es isch eine vo dene erhabene Moment, ich gschpüre es warms Chrible im Buuch. Under d Duschi, es Cherry Coke und Zweifel Onion Rings...... Und s ganze Wuchenänd nid ei einzige Termin!
Mal churz öppis zur Stüürig: Ich bin Linkshänder und hebe drum d'Pimpelmote normalerwiis au links. Im Zelda mues ich sie jetzt aber logischerwiis mit de Rächte hebe. Ich han trotzdem null Problem mit de Stüürig, sie funktioniert würklich super, egal öb bim Flüüge oder bim Schwertle. Schlussfolgerig: Wär sich über d'Stüürig beschwärt, stellt demit nume die eigeti Tummheit unter Bewiis und söll go Call of Möngi spiele
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
im waudtämpu ruum mit 2 spinne und enere schteitafle wo seit "me müessi obe und une luege". det isch nüüüüt aber vilech isch geschter au scho sehr spät gsi... schlimm, zu N64 (ja und ihr zu (s)nes) ziite de ganz cheib no ohni walkthrough gmacht.