Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Weiss me eigentlich, öb das Ding en Touchscreen hätt? Us em Video isch es sowiit ich gsehne nöd ersichtlich. Ich tippe mal nei, was nöd tragisch aber irgendwie dänn doch au chli blöd wär 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ahjo... wie spielt me denne splatoon 

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
glaubi au. sie werded zuesätzlich ihri franchises uf android und ios etc. au no pushe und alles zäme printed denn massiv money!Gurgelhals hat geschrieben:Ehner meh als das, will sich de Nintendo-Output nüme uf zwei Plattforme wird verteile. Wie gseit: De Hauptgrund werum das scho guet chuntHerr Rossi hat geschrieben:logisch. sind all vorsichtig will nintendo druff schtot. schlussendlich ischsmer eh egal, ei bis zwöi toptitel pro jahr länged förig, und die bringt nintendo sälber
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
wemme so dr 3ds ahluegt isch in keim einzige game mehr touch e wirklich wäsentlichs feature, was fast no schad isch, ufem alte DS hets doch no s eint oder ander spiel geh wo sich s ummetouche sehr guet agfühlt het und au gameplaytechnisch relewant gsi isch.Gurgelhals hat geschrieben:Weiss me eigentlich, öb das Ding en Touchscreen hätt? Us em Video isch es sowiit ich gsehne nöd ersichtlich. Ich tippe mal nei, was nöd tragisch aber irgendwie dänn doch au chli blöd wär
uf dr ander site könne si sich dä märt jo fast nit entgoh lo. also die wirklich simple ames wome momentan uf tablet oder handy gamed mit touch only.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
sproblem bi dene games. Replay value = 0%!evo hat geschrieben: also die wirklich simple ames wome momentan uf tablet oder handy gamed mit touch only...
(klar, angry Birds isch e ussnahm - und sorry...hämmer gseh.) Ja guet, Rayman Jungle Run no.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Es gaht mer da au weniger um d'Spielstüürig an sich und meh eifach um de Touchscreen als möglichs Bedienelement falls das Ding z.B. au en Browser hätt, usw. An und für sich isch das ja für eso es Grät hützutags absolute Standard. Anderersiits mues es im Dock/Heimbetrieb im Grund gno exakt so funktioniere wie underwägs, also chan ich mer guet vorstelle, dass sie grad drum uf en Touchscreen verzichted. Was aber ebe irgendwie au nöd ideal wär...evo hat geschrieben:wemme so dr 3ds ahluegt isch in keim einzige game mehr touch e wirklich wäsentlichs feature, was fast no schad isch, ufem alte DS hets doch no s eint oder ander spiel geh wo sich s ummetouche sehr guet agfühlt het und au gameplaytechnisch relewant gsi isch.
uf dr ander site könne si sich dä märt jo fast nit entgoh lo. also die wirklich simple ames wome momentan uf tablet oder handy gamed mit touch only.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das sind angeblich d Specs: http://pastebin.com/UD1Vx9rf" onclick="window.open(this.href);return false;
Wenns stimmt demfall 720p mit multi-touch.
Wenns stimmt demfall 720p mit multi-touch.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 20 Okt 2016 15:46, insgesamt 1-mal geändert.
grad fürs zelda wo jo no uf touch features vom wiiu usglegt isch. kamme sicher workarounds mache, aber würd hals scho schön uf dr hand ligge das ding au touchfähig zmache.
ah nei, grad nomol s video gluegt. diheime het me dr screen jo in dr "station"
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ob der Grip wohl au no e Funktion het (Touchpad)? Oder nimmt er eifach nur die beide Pad-Hälftene uf?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
mit däne Minigamepads erinnerets mi a das :

Edith :
Glaube au dass es chli e Fehlerquälle chan sii, das wieder mal irgendwas abbricht oder verlore gaht... und ehrlichgseit traui dem Teil nöd allzu vill a Leisitg zue.
Mich machts nöd würklich ah.

Edith :
Glaube au dass es chli e Fehlerquälle chan sii, das wieder mal irgendwas abbricht oder verlore gaht... und ehrlichgseit traui dem Teil nöd allzu vill a Leisitg zue.
Mich machts nöd würklich ah.
Zuletzt geändert von Marco_in_motion am 20 Okt 2016 18:41, insgesamt 1-mal geändert.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
350
Wird sicher no cool, freu mi amal druf. Chan wahrsch. chum widerstah
- sirarthur
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1400
finid super, chan ja alles. vor allem wieder mal e chlini schöni konsole, wo warschinli au nöd wie en staubsuuger tönt. grafik langet mir, meh bruch ich gar nöd, wichtiger isch mir s'artwork, design, als puri Grafikpower...für Nintendo sicher guet ei Plattform, den 3DS würd eh mal uslaufe, so händs beides und es gitt me Nintendo Titel...für e Rescht chan mer ja immer no PS4 oder XOne hole, dött gitts ja öpe di gliche games von allne Hersteller...
was wollter da auf "de specs" warten? guckt euch den formfaktor an => das ding darf keine 50W sauge. die specs können nur gaggi sein.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
WortBrainBug hat geschrieben:was wollter da auf "de specs" warten? guckt euch den formfaktor an => das ding darf keine 50W sauge. die specs können nur gaggi sein.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich tipp mal uf en zuesäzliche Akku oder so. Falls nid wärs e Platzverschwendig.Avenger hat geschrieben:Ob der Grip wohl au no e Funktion het (Touchpad)? Oder nimmt er eifach nur die beide Pad-Hälftene uf?
Froi di nid z früeh, d Öffnig für de Lüfter isch na relativ gross...sirarthur hat geschrieben:vor allem wieder mal e chlini schöni konsole, wo warschinli au nöd wie en staubsuuger tönt.
Technisch wärs durchus machbar, dass d GPU nur en Teil vo irer Kapazität verwendet wenn si nid am Netz hanget. S wär zumindest ziemlich bescheuert wenn si di voll Energie würd zieh für en 720p Screen wo selber au na gnueg Strom brucht....aber anderersits...s isch halt Nintendo...mal luege...BrainBug hat geschrieben:was wollter da auf "de specs" warten? guckt euch den formfaktor an => das ding darf keine 50W sauge. die specs können nur gaggi sein.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Churz öppis anders: Das isch wohl s'einzige, wo mir das Jahr offiziell gseh wärded, odr? Jedi zuesätzlichi Info würd ja vom Wiehnachtsgschäft ablänke, wo Nintendo natürlich no möglichst viel 3DS absetze möcht. Meh Details zum Grät, em Priis, de Launchtitel, usw. sind drum wohl nöd vor em Januar z'erwarte 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich erhoff mir bis im März regelmässig neui Trailer und ev. au na Treehouse Filmli....aber wahrschinlich hesch recht 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
No öppis Wichtigst, wo i de Prässemitteilig vo Nvidia echli undergange isch:
Das Ding hätt demfall aständigi Entwicklertools - im Gägesatz zu de bisherige Nintendo-Konsole, wo me diesbezüglich ziemlich schlimms Züüg ghört hätt (= in-house Eigegegebaschtel direkt us Kyoto mit miserabler Dokumentation und mängsmal sogar nume uf Omgjapanisch, sprich: für 3rd Parties demensprächend en Horror). Bi Nvidia sind's diesbezüglich ... ähm ... echli kompetenter ufgstellt. Chan also sicher nöd schade, wänn d'Entwickligstools direkt vo dene chömed.
The Nintendo Switch’s gaming experience is also supported by fully custom software, including a revamped physics engine, new libraries, advanced game tools and libraries. NVIDIA additionally created new gaming APIs to fully harness this performance. The newest API, NVN, was built specifically to bring lightweight, fast gaming to the masses.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bi grad na im Unreal Slack mit eim vo Epic am schribe. Er seit in etwa s Gliche. Bi de Wii U segis d Höll gsi. Was si am Afang übercho hegid segi nid mal ufeme beta Level gsi und nach über me Jahr hegi sich nid all zu viel dra veränderet drum hegi sich de Support schlicht und eifach nüme glohnt. Switch hingege segi keis Problem. Leider wiler nüt über d Specs verrate 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
nintendo mini wänds verchaufe. uf dem händs sicher 10usd reingwünn. 20 millione wänds sicher verchaufe. macht 200 millione gwünne.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Ich finde übrigens gut, dass heute keine Kinder oder Familien sondern junge Erwachsene gezeigt wurden. Ebenso toll: Der ganze NFC (amiibo Kram) und herumgetatsche auf dem Display suchte man vergebens.
Dass man die Controller noch für 2player sessions gebrauchen kann, finde ich auch toll gemacht. Kurz ne Mario Kart session? Evt mit einem fremden in nem Zug/UBahn etc? Genial!!! Mit nem 2. Screen nen 4Player session!?!? Wie geil ist dass denn?!
Muss ja noch gesagt werden!
(hochdeutsch, da mit Smartphone geschrieben)
Dass man die Controller noch für 2player sessions gebrauchen kann, finde ich auch toll gemacht. Kurz ne Mario Kart session? Evt mit einem fremden in nem Zug/UBahn etc? Genial!!! Mit nem 2. Screen nen 4Player session!?!? Wie geil ist dass denn?!
Muss ja noch gesagt werden!
(hochdeutsch, da mit Smartphone geschrieben)

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich denke de mobile 2 Player Aspekt wird sini eigni Ziegruppe finde. Psunders bi de Kids. Ich stell mir grad vor wie de erschti demit id Schuel chunt und mit sim Kolleg spilt. E Wuche spöter hends scho 4 wo sich denn widerum chönd connecte was denn 8 Player Sessions ermöglicht...und denn hebts ab. Mario Kart, Splatoon...i 2 Bereich isch Nintendo de Konkurrenz scho immer überlege gsi. Local Multiplayer & Mobile. Jetzt hends beides i eim Grät.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahr
you put hat on frog and you become frog everyone loves it