muesch eifach wüsse dass wenn de gliich eh und je krempel wie sit em nes mit e bitz umefuchtle erwartisch, grausam enttüüscht wirsch.Trunks hat geschrieben:S'Review vo dä neue Gamepro liest sich mega super, schriibt ähnlichs wie dä Hamed... Ferkel jetzt will ichs au spiele
Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT edition
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Im Wald hätt mir so en gruusige Fogel uf d'Chappe gschisse. WTF?!? 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Bin jetzt scho guet am queste! Im Dorf chamer huere viel mache! Han mit jetzt scho s'grössere Portemonnaie und s'Chäfernetz packt.
Jetzt fangi alli Viecher!
Und s'Monster underem Dorf wo en Mensch werde wott isch ja wohl z'viel
De Chronlüüchter hani kabutt gmacht..... kei Freud hends gha
Jetzt fangi alli Viecher!
Und s'Monster underem Dorf wo en Mensch werde wott isch ja wohl z'viel

De Chronlüüchter hani kabutt gmacht..... kei Freud hends gha

- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Es isch soooooo schön 
Und ich bin scho drü Mal gstorbe was glaubs wükli es first isch bi Zelda

Die erst Skulltulla hett mich tödet wili z'dumm gsi bin zum checke wasi mache mues

Und ich bin scho drü Mal gstorbe was glaubs wükli es first isch bi Zelda


Die erst Skulltulla hett mich tödet wili z'dumm gsi bin zum checke wasi mache mues

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
mir au. ich hans zersch nit chöne glöibu.Gurgelhals hat geschrieben:Im Wald hätt mir so en gruusige Fogel uf d'Chappe gschisse. WTF?!?

Supersonic hat geschrieben:Und s'Monster underem Dorf wo en Mensch werde wott isch ja wohl z'viel![]()

im dorf cha me würkli viel mache, für dass es aber bitz weni lüüt hett.
I speeled my drink!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Ich han bisher minish cap und phantom hourglass duregspeielt, guetbdä chappe nur bis zum letschte boss und dä isch en tumme nuttesohn. OoT hani verpasst damls und dä zweiliecht prinzässin hät mehr nöd gfalle wäg em schüttle und em umeheble. Dä wind waker hät mich gnervt will mi eine drüü mal gseh hät mit em fass umespaziere, niemeh wiitergspielt.zwirrlibatz hat geschrieben:muesch eifach wüsse dass wenn de gliich eh und je krempel wie sit em nes mit e bitz umefuchtle erwartisch, grausam enttüüscht wirsch.Trunks hat geschrieben:S'Review vo dä neue Gamepro liest sich mega super, schriibt ähnlichs wie dä Hamed... Ferkel jetzt will ichs au spiele
Han's Ign Video gseh, es gseht mega mega mega schön us und vorallem gspührt mehr es hät magie dine
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- Beiträge: 15828
- Registriert: 06 Mai 2003 16:09
- TRADINGPOINTS:
-
390
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
I bi tatsächlech das Wuchenändi nid ei einzigi Minute meh derzue cho das z spile, nachdämi vorhär die erschte 1.5 h gmacht ha. Pure hass. Aber das woni bis jetz gseh ha isch würklech absolut fantastisch. Und es ischmer aso ou völlig unverständlech wieme mit der Stürig es Problem cha ha. Es funktioniert suber und eröffnet so vil Möglechkeite, wo denn zum Glück ou usgnützt wärde. Megen. So, jetz no bitz schaffe und när wird mau gspiut 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
minish cap, dä flugroche? ich bis dethii und nüme wiiter. was für en arsch.Trunks hat geschrieben:Ich han bisher minish cap und phantom hourglass duregspeielt, guetbdä chappe nur bis zum letschte boss und dä isch en tumme nuttesohn. OoT hani verpasst damls und dä zweiliecht prinzässin hät mehr nöd gfalle wäg em schüttle und em umeheble. Dä wind waker hät mich gnervt will mi eine drüü mal gseh hät mit em fass umespaziere, niemeh wiitergspielt.
hourglass isch bis jetz seinzig wo mich bitz enttüscht hett. windwaker superschön aber flach für es zelda. 2liechtprinzässin findi hüt s’zweitbescht nach majoras mask.
aber heble muesch meh denn je. nix random meh. jede gägner e tschällensch.Han's Ign Video gseh, es gseht mega mega mega schön us und vorallem gspührt mehr es hät magie dine
======
apropo: scaldera aaaaaah!!!!! was mache? bombe an grind aber dänn?
I speeled my drink!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
so viel bombe an grind bis er z hindersthinde isch und denn ufds aug schloh. repeat
I don't believe in orange
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
wie dä Link go schlafe gaht isch au goty.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
hm aso doch. hani vermuetet aber bin mit de pflanzbombe nie bis zu ihm anecho bevor er sich erholt hett. muess dämfall no eigni go poschte.O_O hat geschrieben:so viel bombe an grind bis er z hindersthinde isch und denn ufds aug schloh. repeat
was me grad so brüüchti, liit au nüme ume wie au scho.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Am chrigel sin avatar isch fantastisch
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
lol kei minute bruucht de boss wemme weiss wie. :zelda: grad chli peinlich für mich.
I speeled my drink!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
zwirrlibatz hat geschrieben:hm aso doch. hani vermuetet aber bin mit de pflanzbombe nie bis zu ihm anecho bevor er sich erholt hett. muess dämfall no eigni go poschte.O_O hat geschrieben:so viel bombe an grind bis er z hindersthinde isch und denn ufds aug schloh. repeat
was me grad so brüüchti, liit au nüme ume wie au scho.
öhm du chasch plfanze bombe in din sack inedue, eifach B drücke wenn si ufnimsch denn duet er si in büütel.
I don't believe in orange
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
es wird eim gseit.
I don't believe in orange
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
genau andere stell bini! öppe 647835 stund gspielt und im zweite tämpu 

- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51640
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
so i bi jetz 25h dranne u es isch immernonid fertig 
aber langsam geits am ändi zue.. ds geilste ar ganze sach isch: weme dsidequests aui macht, hetme nomau so lang!!
einzig bishär negative am spiu:
oberwäut huere kahl u sinnlos, ke hyrule style wome eifach chli cha umeritte... u nume "3" bereiche..mit backtracking..
aber schüsch, Gameplay, Dungeons, Rätsu, Schwärtkämpf, bosse, idee eifach MIND = BLOWN! suuuuuper!


aber langsam geits am ändi zue.. ds geilste ar ganze sach isch: weme dsidequests aui macht, hetme nomau so lang!!
einzig bishär negative am spiu:
oberwäut huere kahl u sinnlos, ke hyrule style wome eifach chli cha umeritte... u nume "3" bereiche..mit backtracking..
aber schüsch, Gameplay, Dungeons, Rätsu, Schwärtkämpf, bosse, idee eifach MIND = BLOWN! suuuuuper!

shubidu
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
i find das wäg de oberwält okay, ha die eh nie spannend gfunde.
wäg de dungeons i fah ersch jetzt ah nomal z gha. isches schlimm?
wäg de dungeons i fah ersch jetzt ah nomal z gha. isches schlimm?
I don't believe in orange
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51640
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
nei überhoupt nid schlimm, es erschliessesech ja när nöi gebiet u nöi dungeons.. aber muesch mau widr 3x ds glichä mache.. u speter nomau.. ergo betritt me dgebiet 3x.. ämu bishär, villäch ou 4x 

shubidu
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51640
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Games.ch: 9.1
http://www.games.ch/4582-zelda-skyward- ... bj0433.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.games.ch/4582-zelda-skyward- ... bj0433.php" onclick="window.open(this.href);return false;
shubidu
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
ich lose nie zue i so momänt (griff in bienebrotchorb) aber wemme e bomb ufhebt, würd ja no "sali tubl chasch store mache mit Be" rächts obe stah.O_O hat geschrieben:es wird eim gseit.

I speeled my drink!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
mi einzig kritikpunkt bis jez (öppe 12 stunde gspielt, bi jez in dr dritte wält mit dene zitportal und em sand):
s leveldesign ich mer zu linear. im himmel hesch t stadt und halt diä ganze mini inseli und unte wirsch dr reie nach dure wald/füür/sand schluuch gjagt. mit fählt chli diä zämmehängend wält. aber ebbe, isch ja no nit so wiit, kunt bestimmt no was.
s leveldesign ich mer zu linear. im himmel hesch t stadt und halt diä ganze mini inseli und unte wirsch dr reie nach dure wald/füür/sand schluuch gjagt. mit fählt chli diä zämmehängend wält. aber ebbe, isch ja no nit so wiit, kunt bestimmt no was.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
grad det acho han ich dänkt, naja aso grafisch irgendswie doch e bitz böööh wenn ich an metroid oder galaxy dänk,und dänn plötzli machts huuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiii....evo hat geschrieben:dritte wält mit dene zitportal und em sand

min einzig kritikpunkt (de gliich wie im TP), es hett zweni lüüt i sim heimatort. das sött ja eini vo de wenige wenn nöd die einzig stadt über de wulche sii, mit eignem kult und läbensart, da muess meh volk und gläbti lore ane. d'termina stadt im MM zbsp hett sich perfekt lebändig agfüehlt.
d'oberwält mit de optik und de müsig würkt mängisch wie e bitz Skies of Arcadia. ich erwarte jedesmal es schiff mit dene pirate drin.
I speeled my drink!
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste