frage zum mount chiliad oder wie dä heisst. hed die zeichnig bi de bergstation irgend e tüfere sinn? die im gang ade wand mit em ei und em ufo
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:Sie diskutiere do inne doch tatsächlich über Restaurant!
Usser es handlet sich um irgendwelchi Apple-Produkt.. dänn isch nöd nur Skepsis absolut abracht, dänn chunt mr am beschte grad mit dä Dampfwalzi und vernichtet die huere Hundwahr.Uriel hat geschrieben:Es isch nur ebeso geischtlos, das wo d Lüüt guet findet a priori mit Skepsis ds begägne.
2011 isch es vode beschte ewigs gs und 2014 gseht au vielversprechend usSkeletor hat geschrieben:wenn isch s'letschte super spieli jahr gsi?
Xenoblade nöd vergässe. S'beschte JRPG sitt... öh... Chrono TriggerMoff hat geschrieben:portal 2, deus ex: human revolution, witcher 2, mario 3d land, dark souls
das allei sind glichzitig scho au top 5 vode ganze generation
anderi würdi vo 2011 au na skyrim nenne, ich nöd
De Zelder? Sehr guet möglich. Wobi: Sitt em letschte Nintendo Direct sind bi mir d'Erwartige as neue Mario 3D Land massiv gstiege. S'Sequel zum möglicherwiis beschte 3D-Mario wos je hets gitts (d'Experte sind sich nöd einig, öb s'3D Land s'Galaxy 2 no um e Haaresbreiti schlaht oder öb s'Umgekehrte de Fall ischMoff hat geschrieben:das isch so, ja. und ebe, s'definitive GOTY chunt nächscht monet wahrschinli au ufem 3ds.
deus ex?Moff hat geschrieben:portal 2, deus ex: human revolution, witcher 2, mario 3d land, dark souls
anderi würdi vo 2011 au na skyrim nenne, ich nöd
ich als experte säge dir das s Galaxy 2 besser isch als s 3D land. wenn au nid viil.Gurgelhals hat geschrieben:De Zelder? Sehr guet möglich. Wobi: Sitt em letschte Nintendo Direct sind bi mir d'Erwartige as neue Mario 3D Land massiv gstiege. S'Sequel zum möglicherwiis beschte 3D-Mario wos je hets gitts (d'Experte sind sich nöd einig, öb s'3D Land s'Galaxy 2 no um e Haaresbreiti schlaht oder öb s'Umgekehrte de Fall ischMoff hat geschrieben:das isch so, ja. und ebe, s'definitive GOTY chunt nächscht monet wahrschinli au ufem 3ds.), designt vom Koizumi/EAD-Tokyo und dänn ebe das neue Video und die neue Screenshots
Es hätt definitiv GOTY-Potential.
ich fürchte ich han dich missverstande. dini frag weles spiili jahr ich als letschts guet gfunde han, han ich so ufgfasst, dass du impliziersch ich wär eine vo dene wo games eh scho sit 20 jahr scheisse findet und du hesch drum wele wüsse wenn ich persönlich sletscht mal es spiili jahr als guet empfunde ich. da du iets mini gwählte titel usenandpflücke willsch hani dini intentione offenbar missverstande, was wäreds denn gsi bi diner ursprüngliche frag wod hesch welle wüsse weles us miner sicht sletscht guete spiili jahr gsi isch?Skeletor hat geschrieben:deus ex?Moff hat geschrieben:portal 2, deus ex: human revolution, witcher 2, mario 3d land, dark souls
anderi würdi vo 2011 au na skyrim nenne, ich nöden guete vo dir.
aber so wahnsinn isch das jetzt nöd. seinzig wo natürlich fürs 2011 spricht isch dark souls. wo ja goty gsi isch.
lang ischs her und spass häts gmacht. us dem jahr sicher eine vo dä bessere titel.Moff hat geschrieben:deus ex inklusive.
dolphin updated und zack! en 60h spielstand futsch.Gurgelhals hat geschrieben:Xenoblade nöd vergässe.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste