de HELM!!!!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: de HELM!!!!
Bestellstatus gibt es nicht
Ich wöt au. De pc hetti:
Intel i7 4.0 ghz quad-core, übertaktet uf 4.2ght
2x nvidia gtx 980 sli
16gb ddr4 ram
500gb ssd
Die vr helm sind mer eifach ztür und lit grad nöd drin
Intel i7 4.0 ghz quad-core, übertaktet uf 4.2ght
2x nvidia gtx 980 sli
16gb ddr4 ram
500gb ssd
Die vr helm sind mer eifach ztür und lit grad nöd drin
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
hi goran, tönt chli wie es show off vo dim pc 

http://mag.shock2.info/game-news-starvr ... ty-ansatz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Dörfti zimlich Hardware hungrig si mit dere Uflösig. Aber hört sich interessant a. I hoff die blibe dra
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
wieso zur hölle macht man sowas? :typej:Goran hat geschrieben: 2x nvidia gtx 980 sli
das einzige wo's vielleicht sinn mache würd, wär VR...aber da willst du ja kein geld für ausgeben

BrainBug hat geschrieben:wieso zur hölle macht man sowas? :typej:Goran hat geschrieben: 2x nvidia gtx 980 sli
das einzige wo's vielleicht sinn mache würd, wär VR...aber da willst du ja kein geld für ausgeben
Game i 4k uf mim 65" tv
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
denn chauf e gtx titan black oder e gtx980 ti und nid sone komischi "i nix richtig guet" 980er 
mit microruckler chönt i nid lebe, das nervt dermasse, darum eimal SLI und niemeh

mit microruckler chönt i nid lebe, das nervt dermasse, darum eimal SLI und niemeh

- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
oder grad e 1080er bi däm pris/leischtigs agebot
mal e frag a alli PC-zock-kenner: mini Hardware isch scho chli id jahre cho. han aktuell e gtx770 4gb, miteme i7 860, 2.80 GHz, LGA 1156, 4C/8T + 16gb ram
In wie fern bremst d'CPU d'GPU ab wenn ich z.b. ufrüschte uf e 1080er gtx mitem reschtliche aktuelle Hardware Setup? irgendwie woti im summer denn mal wieder es upgrade mache.
mal e frag a alli PC-zock-kenner: mini Hardware isch scho chli id jahre cho. han aktuell e gtx770 4gb, miteme i7 860, 2.80 GHz, LGA 1156, 4C/8T + 16gb ram
In wie fern bremst d'CPU d'GPU ab wenn ich z.b. ufrüschte uf e 1080er gtx mitem reschtliche aktuelle Hardware Setup? irgendwie woti im summer denn mal wieder es upgrade mache.

武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
TypeJ hat geschrieben:denn chauf e gtx titan black oder e gtx980 ti und nid sone komischi "i nix richtig guet" 980er
Gtx980 hetti nie kauft. Isch i min medion pc scho drin gsi und e zweiti hät momentan am meischte Sinn gmacht bis amd ihri neui Flagschiff GPUs das Jahr usebringed
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
was händ dir für problem mit der GTX 980 ?
Ich bin mega zfriede mit dere. Het mis alte SLI system wo eh nid supported worde isch im VR locker ersetzt.
Ich bin mega zfriede mit dere. Het mis alte SLI system wo eh nid supported worde isch im VR locker ersetzt.
ich hab kein problem mit der 980, aber SLI und crossfire sind einfach mega scheisse.
das wird vielleicht mit DX12 und vulcan besser, aber im moment machens nur die dümmste.
teilweise laufen spiele schlechter, als mit nur einer karte
das wird vielleicht mit DX12 und vulcan besser, aber im moment machens nur die dümmste.
teilweise laufen spiele schlechter, als mit nur einer karte

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nope, SLI isch bi VR ziemlich nutzlos. Wer 2 Charte drin het chan höchstens d Bildschirm oni SLI getrennt vom HMD betribe, aber me Power holsch da susch nid use...BrainBug hat geschrieben:wieso zur hölle macht man sowas? :typej:Goran hat geschrieben: 2x nvidia gtx 980 sli
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ololol ... warte die bis der Pris gfalle isch ?Ihre Bestellung
Oculus Rift VR
Artikel: 0001037449 1 0
Voraussichtlicher Liefertermin: 09.01.2017
Freundliche Grüsse
microspot.ch Team
Kundendienst
Hoffentlich liefere sie en wenigschtens grad zäme mit de Touch controller
What?? Nöd im Ernst oder? Da isch doch sicher eifach mol sonen "mir hend kein Plan wenn das Züg itrudlet Termin"?!? I chönt mi jede Tag haue nöd direkt bi Oculus bstellt zha am erste Obig (bi döt online gsi und de Bstellchnopf scho fast druckt). Het das huere Teil scho längst, aber nei mer versuecht jo Schwiezer Firmene z'unterstütze
. I bi immer no i de naive Hoffnig das sicher im Juni chunt. Susch isch den f*** you Brack und d'Bstellig wird storniert und eini i de Bucht kauft und den halt 200 meh usgeh. Scheiss drauf. 
I wart jetzt scho 2 Johr uf das scheiss Ding und langsam hani s'warte me als satt. D'DK2 hani au scho dähei gha aber nie zum laufe brocht a minere Chiste :typej:

I wart jetzt scho 2 Johr uf das scheiss Ding und langsam hani s'warte me als satt. D'DK2 hani au scho dähei gha aber nie zum laufe brocht a minere Chiste :typej:
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ich bin au dört gseh und han de bschtellchnopf gfühlti 100x druckt. bin nid durechoOlDirty hat geschrieben:bi döt online gsi und de Bstellchnopf scho fast druckt).

wieso chaufschen nid uf Ebay ?
900$ en neue
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
I ha min Oculus (damalige Kickstarter gsi) sit letscht Wuche dehei, aber mini Grafikkarte isch zu alt. Fail 

Bei mir laueft der auch tip top.The Sheep hat geschrieben:was händ dir für problem mit der GTX 980 ?
Werd i mache wenn's vom Brack im Juni immer no keini offiziell git.The Sheep hat geschrieben:ich bin au dört gseh und han de bschtellchnopf gfühlti 100x druckt. bin nid durechoOlDirty hat geschrieben:bi döt online gsi und de Bstellchnopf scho fast druckt).![]()
wieso chaufschen nid uf Ebay ?
900$ en neue
- President Evil
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
261
heschs DK2 no?
nei die hani scho lang verkauft
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ich han mer gescht "The Climb" kauft.
Quelle
Es isch ja für Oculus Touch entwicklet worde, aber solangs die Controller nid git muessmers mit Joypad spiele. Isch natürlich nid sglich, aber i muess sage es isch trotzdäm ganz guet umgsetzt worde.
Was mi mehr stört: Sowohl im sitze als au im stehe chunnt das Climber Gfühl nid so richtig übere. Grafik isch super und s'presänz Gfühl isch au ok. Aber wie so oft fählts Feedback. Mer gschpürt das in der Wand hänge Gfühl nid....
Da hani mir überlegt. Wie chönntmer das umsetze für dihei. En Hake in d'Decki meche wo 80kg ushaltet chani bi minere Altbauwohnig vergässe. Glaubs ab 10kg chunnt de ganz Schutt wosi da inegmacht händ obenabe.
Irgendwenn bini uf Hängestüel gschtosse. Da gits 210cm hochi Gschtell wo 120-150kg Gwicht chönne trage und womer easy chann zämelege wemers nid brucht.

Wemer da en Karabiner mit Seil und uf der richtige Höchi es Bärgstiger Gschtältli montiert. Chönnt das funktioniere ?
Ich kenn mi nid us mit dere Materie. Wichtig wär glaubs no de Schwerpunkt. Am beschte so dass mer vorne mit de Füess gege e Wand würd stosse, ohni am Bode azcho. Denn chönntmer mit de Füess es bitz sitwärts stüre, was im Game no wichtig isch mängisch.
Also d'Vision wär öppe so öppis (vor em Tisch chönntmer zB es vertikals Brätt anestelle):
Quelle
Es isch ja für Oculus Touch entwicklet worde, aber solangs die Controller nid git muessmers mit Joypad spiele. Isch natürlich nid sglich, aber i muess sage es isch trotzdäm ganz guet umgsetzt worde.
Was mi mehr stört: Sowohl im sitze als au im stehe chunnt das Climber Gfühl nid so richtig übere. Grafik isch super und s'presänz Gfühl isch au ok. Aber wie so oft fählts Feedback. Mer gschpürt das in der Wand hänge Gfühl nid....
Da hani mir überlegt. Wie chönntmer das umsetze für dihei. En Hake in d'Decki meche wo 80kg ushaltet chani bi minere Altbauwohnig vergässe. Glaubs ab 10kg chunnt de ganz Schutt wosi da inegmacht händ obenabe.
Irgendwenn bini uf Hängestüel gschtosse. Da gits 210cm hochi Gschtell wo 120-150kg Gwicht chönne trage und womer easy chann zämelege wemers nid brucht.

Wemer da en Karabiner mit Seil und uf der richtige Höchi es Bärgstiger Gschtältli montiert. Chönnt das funktioniere ?
Ich kenn mi nid us mit dere Materie. Wichtig wär glaubs no de Schwerpunkt. Am beschte so dass mer vorne mit de Füess gege e Wand würd stosse, ohni am Bode azcho. Denn chönntmer mit de Füess es bitz sitwärts stüre, was im Game no wichtig isch mängisch.
Also d'Vision wär öppe so öppis (vor em Tisch chönntmer zB es vertikals Brätt anestelle):
- Dateianhänge
-
- VRClimbing.jpg (29.89 KiB) 2943 mal betrachtet
Virtual Reality
:typej:

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
mich nervt, dass d'händ ide luft hanged. also ufgrund vom trailer
- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Chlini Fraag an allfälligi Vive-Bsitzer, wo bi HTC bstellt händ:
HTC büütet d'Vive für 899.-- Euro plus ca. 64 Euro Versand ah. Mal abgseh vo de Verarsche, dass mer jetzt i de Schwiiz gliichviel Mwst zahle muen wie i de EU länder (ca. 23%, HTC hät "fründlicherwiis" für d'EU länder die 23% scho im Priis vo 899.-- EUR dine...)...
Muen mer als CH-Bsteller jetzt damit rächne, dopplet gvöglet zwerde? D.h., 899.-- tugge, und dänn äm Zoll nomal 8% uf 899.-- (bzw. 965.--, MWST verlangets ja uf dä gsamtpriis) plus "Dienstleistigs"gebühr z'zahle?
Ich warte nämlich - will ich genau das befürchte - dass d'vive endlich bi Figitec lieferbar wird, damit ich nöd grad mehrfach gvöglet werde...
HTC büütet d'Vive für 899.-- Euro plus ca. 64 Euro Versand ah. Mal abgseh vo de Verarsche, dass mer jetzt i de Schwiiz gliichviel Mwst zahle muen wie i de EU länder (ca. 23%, HTC hät "fründlicherwiis" für d'EU länder die 23% scho im Priis vo 899.-- EUR dine...)...
Muen mer als CH-Bsteller jetzt damit rächne, dopplet gvöglet zwerde? D.h., 899.-- tugge, und dänn äm Zoll nomal 8% uf 899.-- (bzw. 965.--, MWST verlangets ja uf dä gsamtpriis) plus "Dienstleistigs"gebühr z'zahle?
Ich warte nämlich - will ich genau das befürchte - dass d'vive endlich bi Figitec lieferbar wird, damit ich nöd grad mehrfach gvöglet werde...