The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
http://www.4players.de/4players.php/spi ... d_Set.html
neuer quest und nen einpaar neue gwent karten.
neuer quest und nen einpaar neue gwent karten.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
houli! endli uf Skellige gange und grad 2 usserordentlichi quests gha. Das nach gfüehlte 890756h Spielziit. Dä Lüüchtturm det obe am Edelsberg odersowas und dä Leshen! Det han ich wele dass kän Tropfe Bluet fallt und grad deswäge sind am Änd alli tot und de Räscht vo de Siedlig hüült im Eländ. 

I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Leshen sind rächt super.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
patch 1.06 ist auch schon draussen, bei mir hats gestern oder so automatisch runter geladen, gar nicht mitbekommen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wie aktiviertmer eigentlich die dlcs im gog galaxy?
es het ja es zitli duret bissich grafft han dass ich muess de dlc pass "chaufe", isch ja gratis
denn zeigt dlcs ah, die hani denn abeglade aber im spiel nüt devo gmerkt
es het ja es zitli duret bissich grafft han dass ich muess de dlc pass "chaufe", isch ja gratis
denn zeigt dlcs ah, die hani denn abeglade aber im spiel nüt devo gmerkt
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich han nüt aktiviert. D'DLC Quest "missing miners" zbsp han ich eifach bim entsprächende NPC brcho...
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Gwent Turnier 
Alli abebutzt hani

Alli abebutzt hani

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich hasse Gwent 
ich hasse aber Chartespiili im allgemeine. vo tschau-sepp bis poker. gitt mer nüt.
schad sind so viel quests uf Gwent usgleid, die lahni all uss

ich hasse aber Chartespiili im allgemeine. vo tschau-sepp bis poker. gitt mer nüt.

Master(G) hat geschrieben:ich hasse Gwent
Mach zuerst die paar einfachen in velen, sobald du gute karten besitzt, rauemst du alle weg.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich will en Erwiiterig, wo komplett in ere Gägend wie Kaer Morhen spielt. D'Landschaft det isch möglicherwiis de Höhepunkt vom ganze Spiel 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Dä Arbeitskolleg spielts au.. mir quatsched amigs am Morge churz drüber.. isch extrem interessant, wie mr s'gliiche Game zogge aber trotzdem komplett underschiedlichi Ergäbnis händ.. isch amigs äs rächts ohh und aha-Erläbnis.. spricht klar für das Spiel
lol cdred geben gas, neuer quest und nen alternativer look fuer triss merigold.
- neben der spiele leiste is ne "mehr" leiste
- im "konfigurieren"
den entsrprechenden dlc aktivieren
- gog oeffnenwie aktiviertmer eigentlich die dlcs im gog galaxy?
- im "konfigurieren"
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
jetz bin ich grad inere skycell über de tyrion gstolpert. 

I speeled my drink!
yo, dort war ich auch vor einpaar tagen, musste da auch recht schmunzeln.zwirrlibatz hat geschrieben:jetz bin ich grad inere skycell über de tyrion gstolpert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
isch bi mir nie gange, isch immer fehlermeldig cho, ich han sie iets manuell im ordner installiert wos gspeichert sind, isch gange. die neue quests hani denn doch ned welle verpasse im erschte durchgang.siralos hat geschrieben:lol cdred geben gas, neuer quest und nen alternativer look fuer triss merigold.
- gog oeffnenwie aktiviertmer eigentlich die dlcs im gog galaxy?
- im "konfigurieren"
usserdem gebeds ned gas, die quests sind logischerwis längscht fertig gsi, sie hend sie eifach wie bi de meischte dlcs usem hautspiel usegschnitte zum nachher devo chönne profitiere, wenigschte ned finanziell sondern setzed uf guete ruef, aber viel besser machts das au nöd
de tyrion hani au gseh, super
Ich nime a, die dütsch Version chan mer au uf änglisch zocke, wenn mer d Playstation ensprächend igrichted hed. Oder?
Story-Istig easy? Oder muss mer eis und zwei gspielt ha? Mag mi nochli a s zwei erinnere. Hans nid fertig gspielt, isch was dezwüsche cho, dasi länger nüm han chönne anehocke und de hani de Fade verlore und mi nüme chönne ineversetzte und has la blibe.
Story-Istig easy? Oder muss mer eis und zwei gspielt ha? Mag mi nochli a s zwei erinnere. Hans nid fertig gspielt, isch was dezwüsche cho, dasi länger nüm han chönne anehocke und de hani de Fade verlore und mi nüme chönne ineversetzte und has la blibe.

locker isches, häsch gnueg stöff zum nahluege betreffend story. ja englisch machbar.
Merci, de schnapp mer am Weekend das vom Kolleg!thaeye hat geschrieben:locker isches, häsch gnueg stöff zum nahluege betreffend story. ja englisch machbar.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich habe keine Probleme mit dem Kartenspiel, ich habe dem ersten Kartenfritzen gezeigt wie man zu verlieren hat...Master(G) hat geschrieben:ich hasse Gwent

Ist eigentlich recht simpel... aber ich bin ja RPGler und das Kartenspiel hat typische RPG Elemente.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Hm, das Spieli setzt ja grad au im Bereich vo Plot- und Charakterentwicklig & -Präsentation neui Masstäb fürs Genre. Aber bi de Art und Wiis, wie die ganzi Dijkstra-Plotine ufglöst wird, fallts dänn us em heitere Himmel uf Bioware/Bethesda-Niveau abe: Billig, völlig unlogisch und staht i krassem Widerspruch zu so ziemlich allem, was vorher passiert isch
Vergliche mit em suschtige Niveau vom Spiel (und de Tatsach, dass genau de Näbedstrang rächt super isch) isch das ehner enttüschend.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich weiss nicht ob es schwer oder leicht ist, es ödet mich einfach an.Ribit hat geschrieben:Ich habe keine Probleme mit dem Kartenspiel, ich habe dem ersten Kartenfritzen gezeigt wie man zu verlieren hat...Master(G) hat geschrieben:ich hasse Gwent
Ist eigentlich recht simpel... aber ich bin ja RPGler und das Kartenspiel hat typische RPG Elemente.
ich genau eine runde gespielt, die erste, die man spielen soll/muss/darf. die hab ich gewonnen.
danach hab ich alles wo gwent drauf steht behandelt wie eine getragene pampers...

aber schön ist es drin, für die dies cool finden.
sie hätten es ja auch einzeln für handys bringen können und nochmal 3 franken abzocken oder so.
von daher alles prima.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Naja, abgezockt wurde wenig, ich habe jetzt für die digitale GOG Version mit allen DLC und mit Addon Pass nicht mehr bezahlt als für jeder andere Release-Titel (etwa 70 CHF, 43 Maingame, 25 Add On Pass), habe aber mehr erhalten.
Allgemein kaufe ich aber viele Games erst wenn sie uralt sind oder Aktionspreis, ich muss nicht alles am Release haben denn ich habe genug zu gamen oder zu tun, ich muss nicht jedem Hype nachrennen.
Allgemein kaufe ich aber viele Games erst wenn sie uralt sind oder Aktionspreis, ich muss nicht alles am Release haben denn ich habe genug zu gamen oder zu tun, ich muss nicht jedem Hype nachrennen.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich bin dure. Mit öppe 125 Stund. Was mach ich jetzt? 

- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
blah, etz isches glich wieder hundseifach uf hard. het öpper vo afang ah die höchst schwierigkeit gnoh? gaht guet?
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!