vectrex hat geschrieben: ↑01 Dez 2021 15:27
Mann, isch denn das so schwierig zum verstoh? E Zyt wo nid mit em Seriefahrzüg gfahre worde isch chammer nid als Verglich anezieh. Scho gar nid, wenn die Zyt nid irgendwie verifiziert werde cha dur e unabhängi Stell.
los, i muess mi uf das verlah, wo überall im internet steit und da fingsch fasch überall 7:43. dass itz eis magazin 8:15 gfahre isch, isch was anderes. du hesch gschriebe, es heig süsch KES magazin die 7:43 gschafft. wär het's denn abgseh vo AMS no alles probiert? oder isch das eifach so dahingesagt gsi?
vectrex hat geschrieben: ↑01 Dez 2021 15:43
Also en M3 E30 isch jo für d'Homologation vom DTM-Modell baut worde. Und das isch glaubs nid ganz unerfolgrich gsi in dere Rennserie, gäll? Vo däm her chammer dä Chlapf glaubs scho mit emene 911er vergliche.
Für welli Homologation isch nomol en Golf 2 G60 oder en CRX VTEC baut worde?
i rede nid vom grund füre homologation oder ob er irgendwo als rennauto isch erfolgrich gsi sondern vor fahrzüg klass vom
seriefahrzüg.
und meh cha unmüglech alli M3 i die glich klass stecke, wenn meh sie wott mit anderne fahrzüg vergliche wiu e serie M3 E30 e lahmi gurke hoch 10 isch verlgiche miteme miteme M3 us 2021.
drum ha ig
explizit gschriebe, dass ig bi mim "verglichsrenne"
nume vom serie E30 rede und nid vome rennauto und sicher nid vomene neuere, dütlech schnellere M3.
und denn isch (wenn meh itz dr sprint vo 0-100 nimmt) 6.8 zu 7.2 halt eifach nid e riiiiese ungerschied...
also nomau churz u bündig für di: mi ehemalig CRX mit bitzli tuning isch ca. glich schnäll gsi wie am kolleg si 195 ps E30! nid meh, nid weniger!