The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Parisienne »

Bloody Baron ending.. damn :cry:
Bild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

mit em 1.07 gitts bald u.a. en inventarpätsch, sehr willkomme.
I speeled my drink!
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0

Beitrag von onion »

wird en guete batch ja.

und ha nomol ufem höchste agfange :typej:
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

onion hat geschrieben:wird en guete batch ja.

und ha nomol ufem höchste agfange :typej:

Uf was hesch den agfange? Normal?

So, Witcher 2 fertig gmacht. Sehr güt! So viel Lüt, so viel Königrich, so viel Itriege etc. Wird mer sicher was nütze im 3. Wie started s drü eigentlich? Ich meine je nach dem wie mer s 2 abschlosse hed sind ja gwüss Lüt am läbe oder nid oder mer isch mit eim eint Kolleg defür mit diesem Feind etc blabla... Fänds schad, wenn das irgendwie verlore gaht. Nime a isch chli en fresh Start udn das was im 2 passiert isch spielt chum me en Rolle?

Trys oder Yennefer? Poll mahe!!!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0

Beitrag von onion »

Buccaneer hat geschrieben: Uf was hesch den agfange? Normal?

das was im 2 passiert isch spielt chum me en Rolle?
Uf hard. ufem höchste gaht sehr guet, eifach immer ufpasse. allgemein gilt wie uf hard: bis lvl. 3 isches hammerhert und muesch scho fast spiele wie im bloodborne, immer uswiche, paar mal drihaue und wieder weg. nachher gahts mit jedem level besser wobis immer en fight cha geh wod muesch uswiche, id büsch abhaue und wiederhole bis alli hesch. aber witcher als buttonmasher macht null sinn, wür das nie uf normal spiele.

wäg de choices, die sind würkli marginal, da hani vell meh erwartet. die einzig wo würkli was usmacht isch öb de lehto killt hesch oder nid. wenns uf konsole spelsch würi zerst go google wie überhaupt dezue chunnsch wo was z'verändere ahand vo teil 2 wel nid chasch importiere. wenn die falsch antwort gisch verpassisch nämli alles und isch random. und isch krass das zB. en Iorveth und sust no paar geili npc's gar nüm vorchömed, bini schwer enttüscht.
und ich bliib debii, teil 2 isch um einiges besser.

Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Wenn mer wahrschindli wür direkt de Story folge, wärs sauschwär. Aber wie du verzehlsch tönt das denach dass am Afang bizzli schwär isch und wenn denn chli Näbequests fahsch afa mache bisch uf normal oder schwer schnell allem vor us und es isch kei Herusforderig meh...

De Letho hani sicher gmorded! De hed eim ja de ganz scheiss ibrockt! Und d Zauberin hani lah explodiere. Nur de Drache hani la läbe... :-)
S Problem bi dem Spiel isch: 100+ Stund... das wird mer so schnell nid es zweitsmal spiele. Bim Witcher 2 sind au paar Stunde druff, aber da gsehni jetzt nid sones Problem, de es zweits oder gar es dritts mal duremache... 1 3/4 hani mal scho :-).

Ah wirsch im drü eifach gfraged was so chli gmacht hesch im 2? Säg gad, söll i agäh dass i de Letho ha la si oder das no gmorded han. Wo gitts meh Ätschgn?
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Uf em PC chasch en Witcher 2-Spielstand importiere oder d'Entscheidige simuliere (Option bim Spielstart wähle, die entscheidendi Stell chunnt dänn nach em Prolog). Uf de Budget-Plattforme gaht nume letschteres. Ich würd i dim Fall d'Entscheidige simuliere und de Ayran la Valette, de Letho und d'Sile am Läbe la. Gitt am meischte her. Die andere Entscheidige händ chum en Ifluss.

Triss vs. Yen: Ganz klar d'Yen. Sie isch wichtiger für d'Hauptstory und hätt vor allem gäge de Schluss die viel zentraleri Rolle. Entsprächend füegt sich's au viel besser in Storyverlauf i, wänn'd d'Yen wählsch. Erschwert wird die Sach da dure, dass du im Spielverlauf z'erscht e rächt langi Questline mit de Triss machsch, wo du dich under Anderem au scho muesch entscheide. D'Yen chunnt im Normalfall erst nachher und d'Wahrschinlichkeit isch gross, dass sich viel Spieler a dem Punkt scho für d'Triss entschiede händ. Drum: De Versuechig widerstah, will d'Yen für s'gsamte Spielerläbnis schlicht und eifach meh her gitt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Wer zum Henker isch d Sile? Meinsch du die Saskia die Drachentöterin oder so? Ah die isch ja glaubs de Drache oder so... Ah de Arian hani au umglah.
Danke für de Tipp. Wirds genau so mache.

Fuck. Tris gfallt mer äbe scho besser :-).

Sehr güt, wirde das Weekend mal starte und hoffe, das mi us de Socke haut. Es RPG mit Imörschn!
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

The Baron: "I got drunk and beat my pregnant wife. She miscarried, and now she and our daughter have left me for good. I'm sitting here, feeling miserable, while being haunted by my dead child. My life is over! You've got to help me!!!"

Geralt: "Do you want to play Gwent?"

:lol:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben:Wer zum Henker isch d Sile? Meinsch du die Saskia die Drachentöterin oder so?
nei, sile isch nöd saskia. töhnt logisch und isch au so. die häsch ebe chönne im 2 sterbe lah.

https://www.ecosia.org/images?q=Sile+witcher" onclick="window.open(this.href);return false;

Do you want to play Gwent?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jäää so. Die dumm Sau isch explodiert i ihrem Teleporterchreis... Hans uf Änglisch gspielt aber eventuell sind d Untertitel uf Dütsch gsi... weiss gad nüm... Sheala de Tancerville oder so. Also tuen i so, als hettis si nid verjagt...

Ui so Gwent Turtorials uf youtube gönnd 50 Minute und so :-).
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

nimm doch triss wenn sie dir besser gfallt. d'yennefer isch uf jede fall wichtiger, aber schlussendlich spielts chum en rolle wil nur sehr wenig druf igange wird für wer mer sich entschiedet het abgseh vom gruesschärtli im outro.

letho würdi uf jede fall lebe lah, git en super quest denn
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

letho töte isch doch scheisse, er isch coole siech. all verarscht mit sim dumme gsicht. :)
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Mastler(P) hat geschrieben:letho töte isch doch scheisse, er isch coole siech. all verarscht mit sim dumme gsicht. :)
Ja, das hed ihn sehr sympatisch gmacht. Das er sis eigne Ding dureziehd. Trotzdem... ja de Kaiser hed ihm versproche en neui Schuel z eröffne blabla und er glaubts? Viellicht hed de Kaiser au es dumms Gsicht?
Bim Witcher 2 isch äbe chli so gsi: Es sind alles Arschlöcher, also hani bis uf de Drache alli umlah, wenns möglich gsi isch. Bim letschte Durchgang bini im Lager vom Henselt gsi... alles Idiote dete! In Vergen wärs glaubs besser gsi. Die Saksia z.B. hett i nid umglah, well die schitn sympathisch...
Sehr guet, wenn es Game das chli chan uslöse... aber tröfed dasmal no paar sympathischi NPCs ibaue.. wäredes aber wahrschindli nid gmacht ha :-).
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

hehe,. ja das stimmt leider. ich has ja letschti ersch gspillt und han roche's path zersch gno. denn bisch ja im henslet lager im 2te kapitel und danah muesch die lüht wo di ganz ziit um di kah häsch und quests gholfe häsch ufs mal umlah. au dä henslet hani am afang en geile straight forward leader gfunde. nacher denn langsam gmerkt das er doch no es rechts arschloch isch. nuja, aber letho.. isch trotzdem irgendwie sympathisch will er halt profimässig sis züg durrezoge hät und au na am schluss für dich triss befreit wenns nöd gmacht häsch und dir id auge luegt und seid: "was wötsch jetz mache, ich ha keis problem mit dir."

übrigens, am 1 hani fascht 25-30h länger gha und irgendwie häts mer doch besser gfalle als s 2.
s 2 hät halt technisch vill meh zbühte, häsch aber au weniger freiheite und chasch so guet wie nie eifach mal so en dungeon go erkunde.
dafür gitz glaubs bitz meh entscheidige wo grössere ihfluss ufd story händ.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Genau was du Seisch! Hani au dänkt, wow de Henselt gid eine dure und isch nid sones durchtribnigs Arschloch. Straight forward wie du seisch... Aber z früeh gfreut!

Whut? De Letho hetti de Schnägg für mich gretted? Wenn i das gwüsst hetti, denn hett ich ihn nid töt... Wär korrekti Wiederguetmchtig gis! Ich bin Tris go rette well a) nomal han wele bümsle und b) de Roche ja zum Chind ghat. Also jede probiert eini rette und was chratz mich als umherstreifende Witcher s Königrich Temerien oder sust was?
Wobi, am Schluss isch ja uscho, dass die huere Triss au Gheminiss hed und intrigant isch... Shit! Im 3 killi am beste eifch alles und jede wells i de Withcer Games nur fiesi Chars. hed! :briegge:

S1 hani nie zockt... leider. Chli dumm vo mir. :typej:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

söttsch nahholle, choscht ja au nüht meh. susch wartisch uf neujahrs sale vo steam.

ich bin ebe eine wo triss rettet und danach speichert um di chli go rette zgah. das aber uf einmal so vill wichtigi entscheidige treffe muesch unds game fasch fertig isch hetti au nöd dänkt.
fakt, wenn di chli rettisch häsch vill grösseri ihflüss über dzuekunft vo villne mensche. du chasch nämli ahschlüssend bestimme wem si id obhuet gisch. das heisst, du entscheidisch ob tameria selbstständig bliebt oder es protektorat wird (gisch si am flaming rose grüsel wo si wahrschinli scho ab 12i bumse wird).
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ich wür si bhalte... adoptiere, sälber König wärde, alli andere erobere, unterjoche, versklave! Zwar nid so Witcher-Style aber hey

Das mit em reload hani nume gmacht, wenn i de outcome aboslut verschisse gfunde han. sust hani versuecht konsequänt blibe und min Pfad gah. Hed amigs chli überwindig brucht, aber bin glich z friede. Ich wirds glaubs nomal spiele und einiges andersch mache... nur zum gügsle. Viel Spieli (z.B. vo Bethesda) gaukled eim ja vor, en Wahl z ha... aber en Effekt heds nid würkli. Das isch bim Witcher viel konsequänter umgsetzt worde...
Haha zerst bruch ich en neue Computer. Die alt Mühli isch so kaputt und versücht, das bringt nüt meh... :-)
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Die meischte grosse Entscheidige im Witcher 2 spieled im Nachfolger wie gseit eh kei Rolle. S'meischte wird storymässig au relativ guet erchlärt: De grossi Plan vom Emhyr gaht am Ändi ja i jedem Fall meh oder weniger uf und sin aschlüssende Fäldzug gäge de Norde pflüegt die ganze politische Verhältnis dänn ziemlich um.

En würkliche Mehrwert bringt wie gseit nume de Letho am Läbe z'lah. Alli andere Entscheid wärded neutralisiert (s'Schicksal vo Temeria spielt kei Rolle, will das Land eh vom Emhyr überrännt wird, ebeso Flotsam, Vergen und Aedirn. De Henselt isch uf die eint oder anderi Art i jedem Fall wäg vom Fenster, usw.) und/oder gäbed bloss die eint oder anderi zuesätzlichi / anderi Szene (wänn d'Síle und de Ayran La Valette am Läbe gla häsch).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

bim eis hani au chum reloads gmacht, aber jetz han is öppe die mal gmacht, so lang dsituation no aktuell und present isch.
eifach au zum besser abschätze ob ich au wükli mit dä konsequenze läbe will.

man, s 1 isch au uf minere alte chischte ohni probs gloffe.
aber jetz mit em neue und dä gtx 770 hani bim witcher härt müesse abeschrube will nach ca. 15min mini graka sich uf ca. 76° erhitzt hät.
guet nachdem ich alles gründlich entstaubt han isch nüm so tragisch gsi, aber ha dsettings trotzdem müesse tüüf phallte.

s 1 chasch theoretisch ufm ds spille. mach der kei sorge weg dem. :)
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Wird ich au genau so igäh, wie du/ihr mir das Empfohle hesch.
Im 2 sälber findi isch de Ifluss vo Entscheidige rächt gross gsi. Isch im drü sicher au wieder so! Schad isch es jetzt wie du seisch, nid vom einte spiel is nöggste. Aber das wär natürli sauschwär...
Wenn mi richtig erinnere isch das bi Mass Effect Triolgie no rächt guet gmacht gsi... sich aber es Wili här.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:nimm doch triss wenn sie dir besser gfallt. d'yennefer isch uf jede fall wichtiger, aber schlussendlich spielts chum en rolle wil nur sehr wenig druf igange wird für wer mer sich entschiedet het abgseh vom gruesschärtli im outro.
Das stimmt zwar scho, d'Underschied und Konsequenze sind sehr chli (zum Glück; ich meine, wänn die jetzt au no Afange würded, Bioware-mässigi als RPG tarnti Dating-Sims z'mache, dänn hetted mer also de Salat :lol:). Aber es isch scho so, dass sich d'Yennefer-Entscheidig eifach nahtloser / logischer / besser i d'Hauptstory igliedered als wänn me mit de Triss gaht. Während em Spiel han ich no gfunde, dass Triss vs. Yen mit Abstand die schwierigscht Entscheidig im ganze Spiel isch. Rückblickend mues ich aber säge, dass de Fall sunneklar isch: Unabhängig devo, öb eim d'Triss oder d'Yen besser gfallt, wird d'Story als Ganzes irgendwie eifach echli unlogisch / nöd stimmig, wänn me sich nöd für d'Yen entscheided.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Das addon solle mindestens so gross sein wie teil 2 :shock:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0

Beitrag von onion »

Buccaneer hat geschrieben:Wenn mer wahrschindli wür direkt de Story folge, wärs sauschwär. Aber wie du verzehlsch tönt das denach dass am Afang bizzli schwär isch und wenn denn chli Näbequests fahsch afa mache bisch uf normal oder schwer schnell allem vor us und es isch kei Herusforderig meh...?
uf hard mit allne nebequests und contracts bubieifach ab ere gwüsse ziit ja (weg dem hani nomal agfange). ufem höchste spätestens ab lvl 10 zwar nid eifach aber problemlos spelbar.

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

patch 1.07 ist draussen.(2.3 gb :vortex: )

das inventar und movement vom geralt haben sie ueberarbeitet, unter anderem gibts nun noch ne truhe wo man ueberfluessiges zeug bunkern kann und die ueblichen fixes, leider stuerzte bei mir das game dennoch ab..... gestern grad installiert und das spiel beendet, musste aber den schwierigkeitsgrad 2 mal runter schrauben.

naja doch etwas schlechter als baldurs gate 2, die quest aehnelten sich dann doch zu sehr mit der zeit und etwas schade fand ich dass man keine exp. mehr bekommt wenn man 5-7 lvl hoeher ist.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Antworten