GELD TOPIC / Kryptowährig
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
vilich häsch eifach chli en dünklere filter wie mir?
das isch au nüüt beniidenswerts.
das isch au nüüt beniidenswerts.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig
Was genau ah miine Schilderige hät en logische Fähler? Stimmts nöd, was ich säge? Chasch dä Polizischt mit paar sälberbachene Zitronechüechli besänftige und en umstimme?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
was söu e polizist mit dir mache, wiu du obdachlos bisch? und wieso agriffe?

vestah dr zämehang nid...
oder meinsch wiu us armuet e husfrou überfallsch? je DENN gsehts andersch us...

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was? ich glaub du stimmsch mer scho zue, dass dini wahrnehmig genau so subjektiv isch wie eusi, oder?
jetz also gross dra festzhalte, dass arbet im dienst vo andere, au geg guete entlöhnig di total qual für all muess si, isch mindestens übertriebe und eher ahmassend, nöd?
ich chan ja akzeptiere, dass du dich trotz alternative (wo für dich irgendwie praktisch inexistänt, oder halt nöd ahgmässe sind) gnötigt fühlsch, aber das trifft glaub nöd mal ufd mehrheit vo dä bevölkerig zue. lahn eus doch die istellig, mir löhnd dich ja au liede, wenns du so dringend wotsch.
jetz also gross dra festzhalte, dass arbet im dienst vo andere, au geg guete entlöhnig di total qual für all muess si, isch mindestens übertriebe und eher ahmassend, nöd?
ich chan ja akzeptiere, dass du dich trotz alternative (wo für dich irgendwie praktisch inexistänt, oder halt nöd ahgmässe sind) gnötigt fühlsch, aber das trifft glaub nöd mal ufd mehrheit vo dä bevölkerig zue. lahn eus doch die istellig, mir löhnd dich ja au liede, wenns du so dringend wotsch.

dUusanglsag isch, dass dä Hauptmotivator für dLohnarbeit für die meiste Lüüt dExischtangst i diverse Forme isch, ob jetzt bewusst oder nöd, spiellt kei Rolle. Niemert will sDach überem Chopf verlüüre oder sich überlegge, wie ner zum nächschte Mittagässe chonnt, dSchlussfolgerig isch, du gahsch go schaffe, das isch ja evidänt und muen nöd wiiter uusgfüehrt werde.
Die ander schilderig isch eifach es Biispiel, was passiert, wänn nöd go schaffe gahsch: Mieti nöd zahlle, Mahnig, 2. Mahnig, Chündigungsahdrohig, Chündigung, Rüümigsbefehl, öpper chonnt und griift dich ah und schleppt dich uuf dStrass. Das isch die letscht Konsequänz i däm Biispiel, ergo chasch dZwüscheschritt uuslah und säge. Me gaht u.a. go schaffe, will nöd vo öpperem fremden ahgriffe und uuf dStrass gstellt willsch werde.
Nei. Was ah miim obestehende Biispiel isch subjektiv? Genau gar nüüt.Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 13:48 was? ich glaub du stimmsch mer scho zue, dass dini wahrnehmig genau so subjektiv isch wie eusi, oder?
Demit Konsequänze i däm verheerende Uusmass chasch verhindere, gahsch go schaffe, das isch en objektivi Wahrheit aktuell.
Zuletzt geändert von Vyse am 08 Feb 2022 13:58, insgesamt 1-mal geändert.
denn wirsch ir schwiz ir sozialhilf lande. und denn muesch halt dini 4.5Zi stadtwohnit allefalls verlah und ine chlineri wohnig zieh, wo dr staat zahlt. beides geit halt nid...
wobi... söu ja lüt gäh, die choufe sogar subarus und games a gogo...
wobi... söu ja lüt gäh, die choufe sogar subarus und games a gogo...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich bi momentan im telefonische, technische Support tätig, de ganz Tag mit Lüt schwätze, meischtens sinds sehr nett. Ich weiss nie weli Frag als nöchschts chund und ab und zue schwätzi no chli privats wenn sichs ergid. Cha das vo dehei oder im Gschäft mache. Oni Stress. Momentan isch das für mich e gueti Sach, Zapfe stimmt au. Ha super Gschpänli und mi Chef isch es guete Fründ worde. Wie lang ich das no gern mache weissi nid, muesi aber au nid wüsse, cha ja öppis anders mache wenns sowiit isch.Vyse hat geschrieben:Verzell mal, ganz konkret. Wür mich jetzt unironisch wunder näh. Für mich isch das unvorstellbar, du chasch also miini Verblüffig und Neugier verstah (mal uuf die bezahlt bezogge).Herr Rossi hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 12:42 Ich verrichte nur Arbet wo mer gfallt, egal ob bezahlt oder nid.
Was machsch denn du oder besser gseit was machsch nid dass zfridner bisch?
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
du töhnsch zfride.......Herr Rossi hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 14:02Ich bi momentan im telefonische, technische Support tätig, de ganz Tag mit Lüt schwätze, meischtens sinds sehr nett. Ich weiss nie weli Frag als nöchschts chund und ab und zue schwätzi no chli privats wenn sichs ergid. Cha das vo dehei oder im Gschäft mache. Oni Stress. Momentan isch das für mich e gueti Sach, Zapfe stimmt au. Ha super Gschpänli und mi Chef isch es guete Fründ worde. Wie lang ich das no gern mache weissi nid, muesi aber au nid wüsse, cha ja öppis anders mache wenns sowiit isch.Vyse hat geschrieben:Verzell mal, ganz konkret. Wür mich jetzt unironisch wunder näh. Für mich isch das unvorstellbar, du chasch also miini Verblüffig und Neugier verstah (mal uuf die bezahlt bezogge).Herr Rossi hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 12:42 Ich verrichte nur Arbet wo mer gfallt, egal ob bezahlt oder nid.
Was machsch denn du oder besser gseit was machsch nid dass zfridner bisch?

i find min job super, i lebe defür... i find selbständig si voll geil.... im summer schaff i 65 stund in der wuche und im winter 5 Stund in de Wuche...
ich chan voller überzügig sege das min job mis hobby isch.....
Interessant, nöd gwüsst, dass dier so hüüfigs schwätze mit Lüüt so viel Spass bereitet, bsunders, wänn sverbindliche Thema vorgäh isch und nur temporär chasch gschwind das Thema wächsle uuf öppis sälbstbestimmts. Ich muen wohl akzeptiere, dass dich das "erfüllt", für mich tönt das absolut schrecklich. Du wirsch permanänt "beläschtigt" mit Sache, wo i keim Zämmehang stönd, wo eim irgendwie nur ahnähernd interessieret. Was interessiert mich irgend en Defäkt ih irgende eme System, i däm irgendöpper mal en Programmierfähler verbaut hät und du jetzt defür gradstah muesch? Dä Horror für mich, absolut unvorstellbar, wie das nur im Ahsatz chann irgend e Freud bereite. Whatever man, chömmed nöd uuf en grüene Zwiig. Ha nur gfröged, will evtl. hät sich doch no irgend en Erchänntniss mier eröffnet, ah die ich bisher nie dänkt han.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
für dich isch es arbetnehmertum immer dä horror, für eus nöd. töhnt nöd grad objektiv für mich.

bau der doch eifach eh hütte im wald. die chunt der au niemert go wegneh.
und dä rolli red au penner es ohr ab. was tusch jetz uf: "nöd gwüsst"?

Mach mal en Realitätscheck, Alte. Jede Quadratcentimeter Land isch entweder in Staats- oder Privatbsitz.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wo en wille isch.. das isch glaub au chli dis problem.

Ich diskutiere mit Traumtänzer... schön für eu.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
mer chan halt au kei option als realistisch betrachte und nüht verändere. denn sött mer aber au nöd gross umebrüele das sich nüht ändert 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Dini Denkfehler:Vyse hat geschrieben:Interessant, nöd gwüsst, dass dier so hüüfigs schwätze mit Lüüt so viel Spass bereitet, bsunders, wänn sverbindliche Thema vorgäh isch und nur temporär chasch gschwind das Thema wächsle uuf öppis sälbstbestimmts. Ich muen wohl akzeptiere, dass dich das "erfüllt", für mich tönt das absolut schrecklich. Du wirsch permanänt "beläschtigt" mit Sache, wo i keim Zämmehang stönd, wo eim irgendwie nur ahnähernd interessieret. Was interessiert mich irgend en Defäkt ih irgende eme System, i däm irgendöpper mal en Programmierfähler verbaut hät und du jetzt defür gradstah muesch? Dä Horror für mich, absolut unvorstellbar, wie das nur im Ahsatz chann irgend e Freud bereite. Whatever man, chömmed nöd uuf en grüene Zwiig. Ha nur gfröged, will evtl. hät sich doch no irgend en Erchänntniss mier eröffnet, ah die ich bisher nie dänkt han.
- ich bi nid du
- wenn e Chund dumm tuet gats mer am Arsch verbi, ich bi nid für Charaktermankos zueschtändig
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

this could be yours, but you've got a negative mindset.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
du bisch eifach en guete mensch.

Ich han ja gseiht, ich müess es wohl so akzeptiere, säge nur, dass absolut unvorstellbar isch für mich persönlich, völlig jensiits ere Würklichkeit, wo ich jemals chönnt beträtte. Enorm schwer das zglaube aber was chann me anders mache, als Mänsche mängisch bim Wort näh, schiinsch ja suscht au um Uufrichtigkeit bemüeht zsi, insofern, aber ja, so isch es ebbe, was eim sälber Freud bereitet, chann en andere Mänsch vollständig vernichte.Herr Rossi hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 15:28
Dini Denkfehler:
- ich bi nid du
- wenn e Chund dumm tuet gats mer am Arsch verbi, ich bi nid für Charaktermankos zueschtändig
Zuletzt geändert von Vyse am 08 Feb 2022 15:40, insgesamt 2-mal geändert.
Du schwätzisch wieder Internetbullshit nah.Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 15:38
this could be yours, but you've got a negative mindset.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich glaub der das scho, isch ja nid jede glich. Vilicht bin ich au mal so. Ich urteile nid, hoffe du findsch di FriedeVyse hat geschrieben:Ich han ja gseiht, ich müess es wohl so akzeptiere, säge nur, dass absolut unvorstellbar isch für mich persönlich, völlig jensiits ere Würklichkeit, wo ich jemals chönnt beträtte. Enorm schwer das zglaube aber was chann me anders mache, als Mänsche mängisch bim Wort näh, schiinsch ja suscht au um Uufrichtigkeit bemüeht zsi, insofern, aber ja, so isch es ebbe, was eim sälber Freud bereitet, chann en andere Mänsch vollständig vernichte.Herr Rossi hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 15:28
Dini Denkfehler:
- ich bi nid du
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

Lol, wie söll ich Friede ohni Ziit finde? Aber ok.
Was mich total verdutzt isch halt eifach, dass (absolut radikali Ehrlichkeit und Sälbstreflektion voruusgsetzt), öpper für sich e schlussändlich doch erzwungeni Situation eso beurteile chann. Dä Beurteilgsprozäss isch nöd nahvollziehbar.
Was mich total verdutzt isch halt eifach, dass (absolut radikali Ehrlichkeit und Sälbstreflektion voruusgsetzt), öpper für sich e schlussändlich doch erzwungeni Situation eso beurteile chann. Dä Beurteilgsprozäss isch nöd nahvollziehbar.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Hi Vyse, mal ganz ehrlich, ich lies us dine Posts vorallem
1. das gad nöd, will tüür
2. das gad nöd, will evtl. verlüri Sicherheit
3. das gad nöd, will denn mussi was mache
4. dasd gad nöld, will denn mussi was ändere
5. das gad nöd, will ihr d'Realität usbländed
usw.
Wenn Du unzfriede mit dim Läbe bisch, i dem Zuestand wos jetzt offesichtlich isch, denn musch was ändere. Wenn Du - und das lies isch au use - nöd für irgend öper ander irgendwas wetsch mache, wo Gäld bringt, aber Gäld bruchsch und ide CH wetsch blibe hesch gnau zwei Möglichkeite:
A. Sozialhilf (nöd empfehlenswert)
B. Sälbschtständigkeit
Und us B use entstönd x anderi Möglichkeite. Was machsch gern, wo chasch Dir vorstelle Ziit zinvestiere, was chönt Gäld bringe usw.
So oder so entstad us B aber au es Risiko. Oni Risiko und Veränderig kein Erfolg.
Du meinsch mir verstönd dich nöd, ich glaub was da keine verstad isch, wiemer mit sim Läbe aktuell chan so unzfriede sii (Stichwort Lohnarbet) und nix dra wele ändere und Vorschläg nur abschmättered mit "das gad nöd will - irgend en Grund". Wo ein Wille da ist auch ein Weg, das Sprichwort zällt vorallem ide Schwiiz tatsächlich. Aber ja, oni Isatz gids halt au nix.
Lueg, ich han bspw. mir au gseid vor paar Jahr, wieso söll ich 9to5 go schaffe und 4 Wuchä Ferie mache wenni au mal es Jahr eifach chönt go reise. Du würsch jetzt säge "ja das isch aber tüür". Korrekt, musch spare. Musch druf hii schaffe. Evtl. hesch vorher en Usbildig gmacht wo meh Cash bringt oder dich susch irgendwie igschränkt oder meh gschaffet oder was weiss ich. Vo nüd chund nüd. Aber wemer bereit isch für sis Ziel Isatz zgeh, chamers au erreiche. Es fad aber natürlich bide Idee a und brucht nachher Isatz, susch gids gar nüd.
Cryptos chönd funktioniere, entspricht aber eher am Hoffe uf en Lottogwünn. Chamer mache, aber gäbt sicher no anderi, realistischeri Wäg. Wichtig wär für Dich mal usezfinde, was du überhaupt wetsch. Das letschtändlich wirtschaftlichkeit nöd schlächt wär debii, isch ja logisch.
Bonusfrag: Du findsch es generell scheisse mit Lüüt rede? Oder nur wenns für öper ander im Job musch mache? Wenn jetzt bspw. Freud a Blueme hetsch sötsch evtl. Gärtner werde, redsch mit wenig Lüüt. Aber ja, "woher söll ich i mim Alter d'Energie neh zum was neus lerne" c'mon
1. das gad nöd, will tüür
2. das gad nöd, will evtl. verlüri Sicherheit
3. das gad nöd, will denn mussi was mache
4. dasd gad nöld, will denn mussi was ändere
5. das gad nöd, will ihr d'Realität usbländed
usw.
Wenn Du unzfriede mit dim Läbe bisch, i dem Zuestand wos jetzt offesichtlich isch, denn musch was ändere. Wenn Du - und das lies isch au use - nöd für irgend öper ander irgendwas wetsch mache, wo Gäld bringt, aber Gäld bruchsch und ide CH wetsch blibe hesch gnau zwei Möglichkeite:
A. Sozialhilf (nöd empfehlenswert)
B. Sälbschtständigkeit
Und us B use entstönd x anderi Möglichkeite. Was machsch gern, wo chasch Dir vorstelle Ziit zinvestiere, was chönt Gäld bringe usw.
So oder so entstad us B aber au es Risiko. Oni Risiko und Veränderig kein Erfolg.
Du meinsch mir verstönd dich nöd, ich glaub was da keine verstad isch, wiemer mit sim Läbe aktuell chan so unzfriede sii (Stichwort Lohnarbet) und nix dra wele ändere und Vorschläg nur abschmättered mit "das gad nöd will - irgend en Grund". Wo ein Wille da ist auch ein Weg, das Sprichwort zällt vorallem ide Schwiiz tatsächlich. Aber ja, oni Isatz gids halt au nix.
Lueg, ich han bspw. mir au gseid vor paar Jahr, wieso söll ich 9to5 go schaffe und 4 Wuchä Ferie mache wenni au mal es Jahr eifach chönt go reise. Du würsch jetzt säge "ja das isch aber tüür". Korrekt, musch spare. Musch druf hii schaffe. Evtl. hesch vorher en Usbildig gmacht wo meh Cash bringt oder dich susch irgendwie igschränkt oder meh gschaffet oder was weiss ich. Vo nüd chund nüd. Aber wemer bereit isch für sis Ziel Isatz zgeh, chamers au erreiche. Es fad aber natürlich bide Idee a und brucht nachher Isatz, susch gids gar nüd.
Cryptos chönd funktioniere, entspricht aber eher am Hoffe uf en Lottogwünn. Chamer mache, aber gäbt sicher no anderi, realistischeri Wäg. Wichtig wär für Dich mal usezfinde, was du überhaupt wetsch. Das letschtändlich wirtschaftlichkeit nöd schlächt wär debii, isch ja logisch.
Bonusfrag: Du findsch es generell scheisse mit Lüüt rede? Oder nur wenns für öper ander im Job musch mache? Wenn jetzt bspw. Freud a Blueme hetsch sötsch evtl. Gärtner werde, redsch mit wenig Lüüt. Aber ja, "woher söll ich i mim Alter d'Energie neh zum was neus lerne" c'mon

Zfriedeheit isch ja kei Option under dänne Umständ. Ich bin immer voll Hass, wänn öpper über miini Ziit verfüege will under äre Drohig (wänn nöd das machsch, droht dier das, egal ob implizit oder explizit). Das isch ja dPrämisse vo dä Lohnarbet. So gahn ich nie mit Mänsche um, NIE! Wänn öpper freiwillig nöd will Ziit i irgend eme Zämmehang zu mier uufwände, mach ich niemertem irgend en Vorwurf. Klar, die Drohig chasch nur ahbringe, wänn vermeintlich „freiwillig“ en Vertrag underschriebe häsch.
(Und natürlich isch mier klar, dass mier ohni däre Zwangslag kei Zivilisation hättet. Gwüssi Mänsche zahlled eifach unverhältnismässig grossi Opfer und erliidet unwiederbringlichi Verlüscht... viel meh als anderi).
Ja eh red ich gärn mit Lüüt wänn ich in Stimmig bin und lose gärn zue, aber IMMER under dä Bedingig, dass jede frei isch sThema zwächsle und me underenand chann frei verhandle, über wälles Thema rede oder ob me eifach nur chli Bläch schwätze will, was au super isch und vorallem, wänn jede frei chann entscheide, wänner möcht gah oder was anders mache.
Und nei, ich han kei Idee. Hätt ich en Idee, wo mich potentiell uuf dä Wäg zur finanzielle Unabhängigkeit chönnt setze, hätt en scho lang iigschlagge und ich zerbrich mier diesbezüglich dä Chopf fast täglich siit Teenieziite.
Übrig bliibt Investiere.
(Und natürlich isch mier klar, dass mier ohni däre Zwangslag kei Zivilisation hättet. Gwüssi Mänsche zahlled eifach unverhältnismässig grossi Opfer und erliidet unwiederbringlichi Verlüscht... viel meh als anderi).
Ja eh red ich gärn mit Lüüt wänn ich in Stimmig bin und lose gärn zue, aber IMMER under dä Bedingig, dass jede frei isch sThema zwächsle und me underenand chann frei verhandle, über wälles Thema rede oder ob me eifach nur chli Bläch schwätze will, was au super isch und vorallem, wänn jede frei chann entscheide, wänner möcht gah oder was anders mache.
Und nei, ich han kei Idee. Hätt ich en Idee, wo mich potentiell uuf dä Wäg zur finanzielle Unabhängigkeit chönnt setze, hätt en scho lang iigschlagge und ich zerbrich mier diesbezüglich dä Chopf fast täglich siit Teenieziite.
Übrig bliibt Investiere.