[PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Re: [PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
verstahni sony jetzt völlig. sie händ de yamauchi 7 jahr in rueh glah und nur zahlt zahlt zahlt, irgendwänn isch halt fertig. vor allem wemmer luegt, dass forza 3 nach 3 jahr fertig isch gsi...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
besser wärs! ich ha jetzt sogar no es headset bschtellt. am mäntig sötis überchoTypeJ hat geschrieben:ich fahre mal eis mit/bzw. gege dich! logisch

sit em GT4 isch Forza1, 2 und 3 usechoMaster(G) hat geschrieben:verstahni sony jetzt völlig. sie händ de yamauchi 7 jahr in rueh glah und nur zahlt zahlt zahlt, irgendwänn isch halt fertig. vor allem wemmer luegt, dass forza 3 nach 3 jahr fertig isch gsi...

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
und diä bringed sicher au öpä 1000 autos zäme - mit meh vielfalt...
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Der Online-Modus wirkt von den Möglichkeiten her wirklich wie auf dem Stand vor PGR2, also kurz nach Jahrtausendwende. Mit dem Unterschied, dass die Online-Modi damals auch technisch stabiler liefen. Dass sogar das Offline-Spiel unter den online-Problemen leidet, ist natürlich auch sehr peinlich.Dragon hat geschrieben:Welcome to 1999Earlier this week, "extreme online traffic congestion" pounded Gran Turismo 5's online, affecting the singleplayer. Sony offered a temp solution: unplug your PS3. Yamauchi says the traffic onslaught put the game's online service in "kind of a critical state". The reason for this is that GT5's data center was configured to deal with 500,000. "But the number of connections we received greatly exceeded that amount and there was a high chance of experiencing problems as a result," Yamauchi adds.
Zum Schadensmodell: Dass ab Level 20 ein besseres freigeschaltet würde, ist übrigens Unfug. Es bleibt alles beim alten.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
das isch di falsch istellig....Master(G) hat geschrieben:verstahni sony jetzt völlig. sie händ de yamauchi 7 jahr in rueh glah und nur zahlt zahlt zahlt, irgendwänn isch halt fertig. vor allem wemmer luegt, dass forza 3 nach 3 jahr fertig isch gsi...
uf em 64er hets au nu 1 mario geh...... sogar de hardwarelaunch isch verschobe worde
isch sonys ruef wo drunter leidet und es stoht äbe nid für total quality management....wänn me es "halbfertigs" produkt usebringt

Zuletzt geändert von nascarbryant am 26 Nov 2010 18:36, insgesamt 4-mal geändert.
Motto: "fly plaything, fly....."
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150

Zuletzt geändert von nascarbryant am 26 Nov 2010 17:47, insgesamt 1-mal geändert.
das topic offenbart mal wieder die schlimmsten seiten vom forum
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Jein, oke das es paar hie säge das Forza x fach besser isch, isch natürlech lächerlech, das stimmt, aber es isch nun haut mau meh es Box orientierts Forum worde ( ig gseh mi scho wieder aus PS Fanboy beschimpft z wärde )BrainBug hat geschrieben:das topic offenbart mal wieder die schlimmsten seiten vom forum
Aber was Polyphony hie abgliferet het , nach über 6 Jahr, isch eifach e absoluti Katastrophe!!!
Und Sony isch nume insofärn tschuld, dasi dr Yamauchi soo lang hei la mache, und nä nid scho nach 3 Jahr abgsaget hei!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Baby, i don't know just why i love you so.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
I speeled my drink!
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
yupp du seisch es
fact isch, GT isch wia Mario bi Nintendo, falls qualität nid stimmt, stellt sony halt nid so hochi asprüch...
ich gsiehn jo lieber s' halbvolle glas und mit lenkrad und sitz isch sicher no easy......und noch ungefähr 100 patches wärdet au no di letschte kritiker happy

fact isch, GT isch wia Mario bi Nintendo, falls qualität nid stimmt, stellt sony halt nid so hochi asprüch...

ich gsiehn jo lieber s' halbvolle glas und mit lenkrad und sitz isch sicher no easy......und noch ungefähr 100 patches wärdet au no di letschte kritiker happy

- Flatliner
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
700
ich als damalige gt fan bin mega entüscht vo dem game. forza 2 isch ja no besser vom 3 bruch ich gar nöd afo.
Turn 10 isch de neu racing sim könig! besser gseit au scho sit 3 johr könig ^^
zum glück han ich no e xbox360 schuscht würds mich jetzt grad mega stresse.
Turn 10 isch de neu racing sim könig! besser gseit au scho sit 3 johr könig ^^
zum glück han ich no e xbox360 schuscht würds mich jetzt grad mega stresse.
So, nachdem mini erst Enttüschig chli vergange isch muess ich säge, dass s'Spiel voll okay isch. Vorallem wänns chli schneller wird zeigts sini Stärchene. Und durch d'Lizenz-Prüefige und vorallem d'Special-Events isch für gnueg Abwechslig gsorgt.
I de Dämmerig in Le-Mans fahre isch eifach de Hammer.
Es solids 8.5/10. Fürnes GT sicher chli wenig, aber es solids Renngame.
no es paar Pünkt:
- Nascar mitem Pad isch fast unmöglich zum Gold hole. Silber hani so knapp gschafft aber meh isch verdammt schwer.
- d'Bedienig im Foti-Modus isch ei Stufe z'kompliziert. siehe FM3 als Vergliich.
- de GT TV Modus gaht bi mir irgendwie nöd?!?
- Wieso händs im Replay ufem TopGear Testtrack nöd d'original Kameraistellige gnah?!? So gaht leider vill vom Flair verlore.
- d'KI isch grotteschlecht und für mich de Hauptkritikpunkt.
I de Dämmerig in Le-Mans fahre isch eifach de Hammer.
Es solids 8.5/10. Fürnes GT sicher chli wenig, aber es solids Renngame.
no es paar Pünkt:
- Nascar mitem Pad isch fast unmöglich zum Gold hole. Silber hani so knapp gschafft aber meh isch verdammt schwer.
- d'Bedienig im Foti-Modus isch ei Stufe z'kompliziert. siehe FM3 als Vergliich.
- de GT TV Modus gaht bi mir irgendwie nöd?!?
- Wieso händs im Replay ufem TopGear Testtrack nöd d'original Kameraistellige gnah?!? So gaht leider vill vom Flair verlore.
- d'KI isch grotteschlecht und für mich de Hauptkritikpunkt.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
stümmt alles
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
bin nid ume
und bi sitem dunschtig nümä zum game cho, kackt mi rächt a!

Fügt mich mal hinzu (ulcamel)
Online nur gegen "Freunde" sonst absoluter Müll. Warum kann man bei den 31523523 offenen Spielen in der Lobby Übersicht nicht sehen, bei welchem Spiel welche Einschränkung (Leistung, Gewicht, Fahrhilfen) eingestellt sind? Ebenso sieht man nicht, ob das Rennen bereits begonnen hat. Man muss also erst mal beitreten und geschätze 1-2 Minuten warten bis man irgendwelche Infos hat :typej:
GT5 online darf man nicht mal mit Forza vergleichen, da hier überhaupt kein System vorhanden ist. Und ich rede noch von Forza 2, wo es perfekt gelöst war.
Fahrverhalten
KI
Online Lobby :typej:
XBOX verchauft :typej:

Online nur gegen "Freunde" sonst absoluter Müll. Warum kann man bei den 31523523 offenen Spielen in der Lobby Übersicht nicht sehen, bei welchem Spiel welche Einschränkung (Leistung, Gewicht, Fahrhilfen) eingestellt sind? Ebenso sieht man nicht, ob das Rennen bereits begonnen hat. Man muss also erst mal beitreten und geschätze 1-2 Minuten warten bis man irgendwelche Infos hat :typej:
GT5 online darf man nicht mal mit Forza vergleichen, da hier überhaupt kein System vorhanden ist. Und ich rede noch von Forza 2, wo es perfekt gelöst war.
Fahrverhalten

KI

Online Lobby :typej:
XBOX verchauft :typej:
Nachdem Forza 2 irgendwie durch war, hab ich sie nicht mehr gebraucht. Vor einem Jahr dann PS3 gekauft. Unter anderem wegen Blueray und gutem DVD Upscaling.
TypeJ heute online? Gibt sicher wieder gute Battles
TypeJ heute online? Gibt sicher wieder gute Battles

- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
ich glaub das trifft de punkt...
de umfang und all di modi söttet aber au entsprechend gwürdigt wäre...
a driving simulation this may well be but racing simulation is something it is much less successful at.
de umfang und all di modi söttet aber au entsprechend gwürdigt wäre...
wenn das rennen online mal endlich im anfängt, ist es das perfekte spiel