viellech hets ja öper, wo bitz meh dervo versteit als du...Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Jul 2021 03:46 Isch irgendöper da wo weiss für was mer sone Tescht lad la mache?
soviu zum thema "i beteilige mi nid a topics, woni ke ahnig dervo ha"

Moderatoren: Master(G), Avenger
viellech hets ja öper, wo bitz meh dervo versteit als du...Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Jul 2021 03:46 Isch irgendöper da wo weiss für was mer sone Tescht lad la mache?
i ha mittlerwile e kollegin gfragt, wo i däm gebiet schaffet...die wird das wohl wüsse!Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Jul 2021 08:09 Isch irgendöper da wo weiss wie mer am Jones cha helfe? Isch wichtig für ihn, bitte nur seriösi Antworte, danke
Es muess niemer mini meinig ha. du scho gar nid. dini ignoranz steit dir halt im wäg... cha passiere wenn meh inere bubble wohnt...Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Jul 2021 08:16 Kein Problem, wenn wieder mal öppis muesch wüsse fragsch eifach, am beschte öper wo die glich Meinig hed wie du und dim Ego ganz fescht guet tuet![]()
das hingege gsehni ähnlech!
ich han kei ahnig ob mir "guet" immunisiert sind, aber uf jede fall weissi das jedi zahl wo irgendswo i de grosse medie umegeisteret zämägschusteret isch und es jetzt langsam langet mitem iprügle uf die "nöd" gimpfte nazis.
thaeye hat geschrieben: ↑26 Jul 2021 08:36
ich han kei ahnig ob mir "guet" immunisiert sind, aber uf jede fall weissi das jedi zahl wo irgendswo i de grosse medie umegeisteret zämägschusteret isch und es jetzt langsam langet mitem iprügle uf die "nöd" gimpfte nazis.
da redet gwüssipolitiker würkli vo green pass ala italie. wtf. söttsch alli grad usbürgere.
niemer interessierts, ob du de schnüdderi hesch!
ebe genau. mach test. sofort!
bringt eh nix dä pass... paar täg...
Jep, isch eigentlich sogar skandalös. Hend viel Lüt scho lang begriffe und drum chömmer im November wieder abstimme.Jones hat geschrieben:... e frächheit, dass ke pass bechunnsch wenn sogar antikörper chasch nachwiise...
wie gseit: i däm thema bini bi dir. nimme zwar schwär a, dass es nid wird dürecho...Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Jul 2021 09:32Jep, isch eigentlich sogar skandalös. Hend viel Lüt scho lang begriffe und drum chömmer im November wieder abstimme.Jones hat geschrieben:... e frächheit, dass ke pass bechunnsch wenn sogar antikörper chasch nachwiise...
schoso... da's dir ja egal isch, di öffentlech als idiot anezstelle, isch das tatsächlech kes problem für di!
Mitglieder in diesem Forum: sadoanarcho und 2 Gäste