Was häsch denn gmacht mit dene? Händ die susch no en Effekt? Lol huere guet, i 2 Forene über s beste Game aller Ziite diskutiereSkeletor hat geschrieben:scheisse? ab 20 gits es schwert? wenn ich das gwüsst hett, hetti diä bhalte :typej:

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Was häsch denn gmacht mit dene? Händ die susch no en Effekt? Lol huere guet, i 2 Forene über s beste Game aller Ziite diskutiereSkeletor hat geschrieben:scheisse? ab 20 gits es schwert? wenn ich das gwüsst hett, hetti diä bhalte :typej:
Ich mein aber nöd die. Sind so Sunnemedallie, goldigi.Skeletor hat geschrieben:diä glatte stei wo überchunntsch? Ja sie gend TP wie d'lebensstei :typej:
ah... und wenn bechunntsch diä?Pandemonium hat geschrieben:Ich mein aber nöd die. Sind so Sunnemedallie, goldigi.Skeletor hat geschrieben:diä glatte stei wo überchunntsch? Ja sie gend TP wie d'lebensstei :typej:
Uhuere Arschloch sinds. Ich ha denkt bi 4 hanis grad und denn chömed namal 2. Benutz Gold Pine Resin falls häsch, nützt einiges. Ha aber nur eis gha und denn händs mi glich killt.Parisienne hat geschrieben:Gargoyles sind ohni magie / fernkampf TOTAL ARSCHLOCH
mega lässig wenn 6 ufsmal uf dich iiprüglet
ich spiel total ohni magie und fernkampf und han 2 versüech brucht.Parisienne hat geschrieben:Gargoyles sind ohni magie / fernkampf TOTAL ARSCHLOCH
Uf so Items grieffi ebe fasch nie zrugg. Aber wär wohl en Versuech wert gsi.Skeletor hat geschrieben:ich spiel total ohni magie und fernkampf und han 2 versüech brucht.Parisienne hat geschrieben:Gargoyles sind ohni magie / fernkampf TOTAL ARSCHLOCH
eifach brandbombe und magiebombe und es guäts schild.
Mich hät gester ein Boss gfrässe und denn ohni Equipment wieder uusgspuckt. Ich bi denn natürli gstorbe und ohni Rüstig und Waffe gspawned. Ha denkt ich heg alles verlore, isch aber denn zum Glück im Inventory gsiSkeletor hat geschrieben:ich au nöd. han ih dä verzwieflig bim 1. kampf mal grüehrt und gmerkt wiä eifach das es wär.
bimene andere boss häts dänn däfür gar nümä klappt
ch'han das züg alles scho verschosse/ufbrucht. chamer da irgendwo chaufe?Pandemonium hat geschrieben:Uf so Items grieffi ebe fasch nie zrugg. Aber wär wohl en Versuech wert gsi.Skeletor hat geschrieben:ich spiel total ohni magie und fernkampf und han 2 versüech brucht.Parisienne hat geschrieben:Gargoyles sind ohni magie / fernkampf TOTAL ARSCHLOCH
eifach brandbombe und magiebombe und es guäts schild.
ich bin so schlecht und ich muen mir widrmal ziit neh für würkli chli tüüf is spiel z tauche, fraue und chatze störet immerSkeletor hat geschrieben:ich hett gern dä gmür mal bsuecht ih sinere wält. aber nöd als fründ
machi aso au nöd.thaeye hat geschrieben:das spiel muesch eifach gnüsse, ich chan das nöd eifach nur füren stund inehebe. funktionaglet eifach nöd.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste