Wänn eifach chaufe und hebe willsch, chasch eifach über Swissborg. Schwiizer Bude siit 2017/18 debii und suscht gits uu viel anderi Möglichkeite.
Ich bin bi Binance (obwohls Chinese sind aber no nie es Problem gha). Coinbase isch au vertrauenswürdig (siit 2012 debii) aber sie händs immer nonig gschafft Netzwerkuusfäll zverhindere. Kraken isch au vertrauenswürdig. Git unzähligs. Chasch ja mal Reviews go luege.
calanda hat geschrieben: ↑28 Feb 2025 08:23
i behaupte krypto chunt erst wieder in 6 monat... solang gahts jetzt langsam abe.....
Hanged alles zämme, dä Bitcoin wird sich wahrschiinli nie oder no sehr lang nöd vom reschtliche Märt abkopple (und dä Rescht vom Krypto-Karsumpel isch eh vom Bitcoin abhängig). Krypto erhollt sich dänn, wänn sich dä Rescht au erhollt.
Dä Trump hät ja en beachtliche politische Wille aber sölls mal bitz chille. Mänsche sind verängstigti Schööfli, wänn er so wiiter ummewirblet, dänn springed dSchööfli vor Angst no ab dä Klippe.
Es isch krass, wie sehr ich eigentli dä Stand vom Märt im Gsprüi han, ich muen eifach meh danah handle. Ich hans scho lang gspüürt, dass dä Märt überspannt isch, das merksch eifach, es isch so eidüütig aber me findet, ah, bitzli gaht no, no es bitzli uuseholle und dänn verchauf ich, das Mal isch es en Uusnahm, blahblah. Meh uuf dä Instinkt lose, au wänn me dä Iidruck vermittlet bechonnt, dass das Ganze nöd viel mit Instinkt ztue häg und es eher an analytischi, rein pragmatischi Ahgleggeheit säg.
Viellicht isch swichtigschte Tool die eigeni, kognitiv Dissonanz, isch wie en RSI-Divergence aber im sächste Sinn.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.