Odin Sphere: Leifthrasir PS4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
dänn simmer eus ja einig 

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Re: Odin Sphere: Leifthrasir PS4
weisch gnau wien ichs meine, meh chan sich vorneh öpis technisch z verbessere aber es gat den i d hose, wie bi villne remakes und HD remasters etc etc etc. SAUGOOFE ich segs ja.zwirrlibatz hat geschrieben:also dh: technisch besser isch besser usser es isch schlechter.thaeye hat geschrieben:kennsch verbessere und verschlechtere? wtfTatsujin hat geschrieben:sind demfall di technisch "verbesserete" silent hill 2 & 3 uf de PS3 au besser?
meh chan sich au vorneh öpis verbessere und es wird den halt schlechter weg mangelender usfuehrig.
WIE SAUGOOFE tuender.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
du verstahsch nöd was die andere meine und probiersch se züberzüüge vo öppisem wo sie sälber längschtens wüsse was du nöd merksch.thaeye hat geschrieben:weisch gnau wien ichs meine, meh chan sich vorneh öpis technisch z verbessere aber es gat den i d hose, wie bi villne remakes und HD remasters etc etc etc. SAUGOOFE ich segs ja.
I speeled my drink!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
nei ebe nöd. obschons technisch "besser" sind sinds es ebe genau nöd- und ebe genau nöd wiels scheisse uusgfüehrt worde sind. und gnau drum isch eben dini ursprünglichi uusag nöd wahr.thaeye hat geschrieben:kennsch verbessere und verschlechtere? wtfTatsujin hat geschrieben:sind demfall di technisch "verbesserete" silent hill 2 & 3 uf de PS3 au besser?
meh chan sich au vorneh öpis verbessere und es wird den halt schlechter weg mangelender usfuehrig.
WIE SAUGOOFE tuender.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
btw. wenn en würkliche 2D klassiker kei markanti scanlines het und nöd uf CRT lauft ischs eifach nöd s gliich, au wenn 300 millione GHz mal mehrbesserhöherschnelleretc. isch mehr aber eigentlich egal was du meinsch und dänksch. es isch den eifach falsch.

es git kei richtig und falsch bi dere sach.Tatsujin hat geschrieben: es isch den eifach falsch.
achtung achtung d nostaligerfraktion findet en neuuflag mit 60fps und 1080p scheisse, wills kei charme meh haet.
ja du akzeptiersch chli schnell, mir hinterfroge halt lieber.thaeye hat geschrieben:achtung achtung d nostaligerfraktion findet en neuuflag mit 60fps und 1080p scheisse, wills kei charme meh haet.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

lueg namal mini biespiel vo vorher

häsch immer nanig druf gantwortet

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
wie scho geseit, was wetsch gege e technisch besseri Fassig sage?
Im evo sis FF6 example isch genau das wo ich mein, werend im original uf dere Narshe Klippe dr Schnee scho fasch "fühle kasch"
und die Steampunk Atmosphäre richtig wirkt und s'Bild wahnsinnig tiefi het, sehts Remake us wie es Freeware Handy Game.
Und im Odin Sphere, wie au bi anderne, fählt durch s'HD bzw fähle vom CRT Pixellüchte und de Scanlines viel brilianz und glitzer.
Das het nüt mit Nostalgie z'tue sondern mit Wohrnemig und Sinn für Schönheit.
Es isch Fakt, besser. Silikontitte si "technisch" au perfekter, aber ächti si trozdem besser imo.
Im evo sis FF6 example isch genau das wo ich mein, werend im original uf dere Narshe Klippe dr Schnee scho fasch "fühle kasch"
und die Steampunk Atmosphäre richtig wirkt und s'Bild wahnsinnig tiefi het, sehts Remake us wie es Freeware Handy Game.
Und im Odin Sphere, wie au bi anderne, fählt durch s'HD bzw fähle vom CRT Pixellüchte und de Scanlines viel brilianz und glitzer.
Das het nüt mit Nostalgie z'tue sondern mit Wohrnemig und Sinn für Schönheit.
Es isch Fakt, besser. Silikontitte si "technisch" au perfekter, aber ächti si trozdem besser imo.

guets bispielPanther hat geschrieben: Silikontitte si "technisch" au perfekter, aber ächti si trozdem besser imo.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Seit wann ist Realismus "fortschrittlicher"? Wenn das so wäre dann müsste ja auch die jetztige Welt unterhalb der Steinzeit sein aber die jetztige Welt wird vorwiegend als "fortschrittlich" angesehen. Zum anderen stellt sich auch die Frage was Real genau bedeutet, für die einten ist das Surreale sehr real da sie nunmal sich mit dem Surrealen verbinden als ihre eigene reale Welt. Wie das geht ist simpel: Ich mache einen Strich und einen Pixel, für die Realisten ist es einen Strich und einen Pixel, für einen Surrealisten ist es ein Mund und es ist für sie sehr real. Würde man einem Surrealisten nun einen realen Mund zeigen dann würden sie bemängeln dass dieser "reale Mund" gar nicht real ist und er total künstlich aussieht, was ja auch der Fall ist...evo hat geschrieben:ach das beruit doch uf gegesitigkeit. i versuechs nomol anders:thaeye hat geschrieben:du kunnsch nit druuus will du nöd minere meinig bisch..buhuhuh..
technischi verbesserig
im fett markierte ligt s problem. warum isch e höher ufglösts bild "besser", es het mehr pixels zum s gliche darstelle, t kante sin bizeli geschmeidiger. aber warum machts das besser? warum isch e grafischi abbildig vonere figur ufem johr 2016 besser als s gliche us em johr 2010. si isch filicht detailriicher, s liecht reflektiert realistischer usw usw. es isch lediglich fortschritlicher. und e technischi fortgschritteheit isch tatsächlich nit subjektiv wils schlicht dr zit unterligt.
Kunst ist, wenn es transformiert werden kann, es bedeutet man kann nichts weglassen und nichts hinzufügen. Sofern es dermassen reduziert ist dass man nichts weglassen kann... dann ist es Kunst. Wäre es dermassen maximiert dass man nichts hinzufügen kann dann ist es ebenfalls Kunst. Kann man aber etwas weglassen oder hinzufügen... dann ist es gekünstelt aber keine Kunst. Kunst ist aus diesem Grunde etwas komplettes da es keine Änderung erlaubt ohne dass es verschandelt wird.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es ligt am dumm si. Ganz eifach nume am dumm si.thaeye hat geschrieben:technisch besser isch nunmal besser. ganz eifach. das meh sich da jetzt so windet verstahn ich nöd.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich han au eis: neui star wars film > alti star wars film!evo hat geschrieben:guets bispielPanther hat geschrieben: Silikontitte si "technisch" au perfekter, aber ächti si trozdem besser imo.
I speeled my drink!