PlanetHarrieR hat geschrieben:aber das hüpfen nervt. ich mag kein hüpfen in der egosicht, weil man schlecht entfernungen und die eigene position abschätzen kann.
aber dazue zwingt dich a) keine und b) isch es gwoehnigsach.
ich zb. tun au meh renne mit es paar spontane huepfer als konstant strave.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Sephi hat geschrieben:Es stimt halt scho dass en Call of Dutler nur so ufnes Casual Publikum zuegschnitte isch. Eifach izstige, schnälli Belohnig, diräkti Rückmäldig, pubertätstauglechi Theme (Sonderkommando und m4a1, wiuwiu) etc. Und der durchschnittlech Call of Duty-Spiler isch ja au nid öpper wo sech a richtigi Hardcore-Games wie Super Meat Boy anetraut. S git halt allerhand Käschuelspili, macht ja nüt.
aha, quake isch kei käschuäl gsi damals gäll
Ja, ich würd vilicht t Entwicklig vode ganze Branche ide letschte 11 Jahr nöd grad eifach ignoriere. Underdesse isch de Gaming Markt grösser als Hollywood, vor 11 Jahr simer da no ganz wiit entfernt gsi: Det het au nonig jede Hushalt über es ADSL 20'000 Kbps-Standleitig verfüägt und so öpis wi XBOX Live usw. hets imfall au nonig gä, en PC häsch au nonig würklich für 700 Frangg becho usw. usf.
Ich möcht also demit im endeffekt sägä, dass vor 11 Jahr gaming (verallem ufs internet bezoge) ansich nöd würklich casual gsi isch, wasmer hüt hingege uf jede Fall sägä chan, well so zimlich jede hushalt underdesse 4 PC und 2 Konsole hät.
PlanetHarrieR hat geschrieben:aber das hüpfen nervt. ich mag kein hüpfen in der egosicht, weil man schlecht entfernungen und die eigene position abschätzen kann.
aber dazue zwingt dich a) keine und b) isch es gwoehnigsach.
ich zb. tun au meh renne mit es paar spontane huepfer als konstant strave.
Wer nicht rumhüpft wie n blöder, verliert aber. also habe ich die Optionen
a) keinen Spaß haben
b) verlieren
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PlanetHarrieR hat geschrieben:damals konnte der PC noch nicht mit Dreamcast mithalten.
spieli wie descent 2 oder wing commander 4 wäred ufeme dreamcast mit öppe 1 frame pro stund gloffe
mit der voodoo2 het ers wohl chönne
Ein Bekannter hat mir kurz nach dem Dreamcast-Stars ganz stolz die krassesten Spiele auf seiner Voodoo 2 gezeigt. Ich habe dann gestaunt, wie undetailliert und eckig alles ist und nur aus Höflichkeit gesagt, dass es auch noch einigermaßen gut aussieht. Aber es lagen Welten zwischen dem und Dreamcast-Spielen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PlanetHarrieR hat geschrieben:Wer nicht rumhüpft wie n blöder, verliert aber.
noed zwingend. aso sehr viel wahrschinlicher isch es scho, aber es spilled ja no anderi faktore eh rolle.
wichtiger eigentlich: wer noed traeffe chan verluert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Reinforced hat geschrieben:es Unreal wär wohl chum gloffe umfene Dreamcast und wenn den uf grusiger 640er uflösig... das isch damals s Ultima gsi bide PC Grafik.
wahr!
voodoo 1 und au 2 han ich gha und konsolezocker immer mal gern usglached
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.