Re: O_O
Verfasst: 16 Dez 2010 11:51
PlanetHarrieR hat geschrieben:damals konnte der PC noch nicht mit Dreamcast mithalten.

spieli wie descent 2 oder wing commander 4 wäred ufeme dreamcast mit öppe 1 frame pro stund gloffe
PlanetHarrieR hat geschrieben:damals konnte der PC noch nicht mit Dreamcast mithalten.
aber dazue zwingt dich a) keine und b) isch es gwoehnigsach.PlanetHarrieR hat geschrieben:aber das hüpfen nervt. ich mag kein hüpfen in der egosicht, weil man schlecht entfernungen und die eigene position abschätzen kann.
mit der voodoo2 het ers wohl chönneTypeJ hat geschrieben:PlanetHarrieR hat geschrieben:damals konnte der PC noch nicht mit Dreamcast mithalten.![]()
spieli wie descent 2 oder wing commander 4 wäred ufeme dreamcast mit öppe 1 frame pro stund gloffe
Ja, ich würd vilicht t Entwicklig vode ganze Branche ide letschte 11 Jahr nöd grad eifach ignoriere. Underdesse isch de Gaming Markt grösser als Hollywood, vor 11 Jahr simer da no ganz wiit entfernt gsi: Det het au nonig jede Hushalt über es ADSL 20'000 Kbps-Standleitig verfüägt und so öpis wi XBOX Live usw. hets imfall au nonig gä, en PC häsch au nonig würklich für 700 Frangg becho usw. usf.TypeJ hat geschrieben:aha, quake isch kei käschuäl gsi damals gällSephi hat geschrieben:Es stimt halt scho dass en Call of Dutler nur so ufnes Casual Publikum zuegschnitte isch. Eifach izstige, schnälli Belohnig, diräkti Rückmäldig, pubertätstauglechi Theme (Sonderkommando und m4a1, wiuwiu) etc. Und der durchschnittlech Call of Duty-Spiler isch ja au nid öpper wo sech a richtigi Hardcore-Games wie Super Meat Boy anetraut. S git halt allerhand Käschuelspili, macht ja nüt.
TypeJ hat geschrieben:PlanetHarrieR hat geschrieben:damals konnte der PC noch nicht mit Dreamcast mithalten.![]()
spieli wie descent 2 (...) wäred ufeme dreamcast mit öppe 1 frame pro stund gloffe
Wer nicht rumhüpft wie n blöder, verliert aber. also habe ich die OptionenMastler(P) hat geschrieben:aber dazue zwingt dich a) keine und b) isch es gwoehnigsach.PlanetHarrieR hat geschrieben:aber das hüpfen nervt. ich mag kein hüpfen in der egosicht, weil man schlecht entfernungen und die eigene position abschätzen kann.
ich zb. tun au meh renne mit es paar spontane huepfer als konstant strave.
Ein Bekannter hat mir kurz nach dem Dreamcast-Stars ganz stolz die krassesten Spiele auf seiner Voodoo 2 gezeigt. Ich habe dann gestaunt, wie undetailliert und eckig alles ist und nur aus Höflichkeit gesagt, dass es auch noch einigermaßen gut aussieht. Aber es lagen Welten zwischen dem und Dreamcast-Spielen.Avenger hat geschrieben:mit der voodoo2 het ers wohl chönneTypeJ hat geschrieben:PlanetHarrieR hat geschrieben:damals konnte der PC noch nicht mit Dreamcast mithalten.![]()
spieli wie descent 2 oder wing commander 4 wäred ufeme dreamcast mit öppe 1 frame pro stund gloffe
noed zwingend. aso sehr viel wahrschinlicher isch es scho, aber es spilled ja no anderi faktore eh rolle.PlanetHarrieR hat geschrieben:Wer nicht rumhüpft wie n blöder, verliert aber.
PlanetHarrieR hat geschrieben:
wahr!Reinforced hat geschrieben:es Unreal wär wohl chum gloffe umfene Dreamcast und wenn den uf grusiger 640er uflösig... das isch damals s Ultima gsi bide PC Grafik.
Tatsujin hat geschrieben:PC = WC