Samsung Motion Plus und anderi so "Bildverbesserer"

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Re: Samsung Motion Plus und anderi so "Bildverbesserer"

Beitrag von Schummelschumi »

Acid hat geschrieben:
Schummelschumi hat geschrieben:wieso wärs der liäber wänn nid? eifach wäg de schnälle schnitt wo möglich wäred? denn OK, susch gsehni eigentlich kein grund.
Also einersits natürlich wäg de Schnitt, und will denn alles no viel nervöser wird alses hützutags sowieso isch.
ich ha eigentlich nid sgfühl dases würd nervöser werde, eher fasch s'gegeteil. da gangi aber dävo us dass d'lüt vernünftig sind und nid schnäller würd gschnitte wärde als hüt zT. ... möglicherwis ligi da ja falsch :lol:
Acid hat geschrieben:Zudem isch 500fps für mini Verhältniss (mich stört das angeblichä Rucklä nämlich nid, au nid bi 24 fps... ich glaub s Hirni korrigiert das.) schlicht absurd. Stellder mol diä Datämängene ah... das isch jo bi 24 oder 30 fps scho zimlich verruckt.
diä 500fps sind es rein theoretischs optimum, um alle mögliche bewegige / blinkereie etc perfekt chöne darzstselle. logisch wärs technisch en riese ufwand. um das gahts da aber gar nid. wänns ziel isch, d'realität möglichscht perfekt chöne abzbilde müänd au höcher framerate ane.
Acid hat geschrieben:Und wenns denn no uf d Idee chömed dasmer alti Film gar nüm mues in 24fps chönä abspilä, sondern generierti 500fps eigentlich en Super Sach isch (und schinbar, wiämer i dem Thread jo gseht, isch das nid so wit hergholt)

Mit anderä Wort: Ich gsehn kei Vorteil, aber durchus einigi Problem (au z.B. das zunderscht i dem Post). Also müestis jetzt nid ha.
da bini scho uf dinere siite. ich luäg film au in 24fps aa ohni zwüschebildberächnig. han aber nüt dägege wänn in zuäkunft d'film mit ere höchere bildrate dreit werded. und 60fps wäred sicher scho sehr vill besser und würded mir sicher au lange. diä 500fps sind ja vo de verlinkte siite, das isch nid en wunsch vo mir.
games widerum chönted vo mir us au schneller laufe als 60fps!
Acid hat geschrieben:Guet, ich weiss nid würklich weg de igfrornä Einzelbilder bimene Film wo 24/s durärusched... oder sogar 500.
ich stells mer so vor, dass bi bewegte objekt 500fps (scharf frames ohni eigene motionblur) s'menschliche aug (bzw. hirni) sich selber en motionblur drus macht, halt so wiä i de realität. nur das denn ebe de blur det isch wot en wetsch und nid det wo de reschisör (oder de game-hersteller) hät wele en blur mache.
Acid hat geschrieben:Und vor allem zällt s umgekehrtä jo no viel verrückter... wenn muesch 500 fps ha, und in Ächtzit willsch drehä, chasch jo nüt länger wiä 1/500s beliächtä (bzw. sogar no chli chürzer). Isch au nid grad e praktischi Sach. E zimlich übli sogar.

Scho bi offner Bländä bruchsch denn ordentlich Liecht, bi zuener chasches grad vergässä...
das stimmt, da hetsch sehr wenig vorigs denn bim beliächte. usserd d'digitalkameras werded no chli ruschärmer als si jetzt scho sind, dänn chönts klappe ... 8-)
Antworten