wer spillt psyvariar und chan mer säge wie mer das richtig spillt ?
wenn de gegner schuss schtreifsch buzzeds - wasch das ?
wenn schnell links/rechts hebblisch wird de player für churzi ziit schneller und mer het en andere schuss.
han scho uf englisch es paar sache gfunde im netz, aber ich verstahn eigentlich nix....
ich spile uf em g-net s psyvariar medium unit
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 14 Aug 2014 10:43
von geosnow
Du muesch d Schüss streiffe.
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 14 Aug 2014 13:02
von damian
turntablism hat geschrieben:wer spillt psyvariar und chan mer säge wie mer das richtig spillt ?
wenn de gegner schuss schtreifsch buzzeds - wasch das ?
wenn schnell links/rechts hebblisch wird de player für churzi ziit schneller und mer het en andere schuss.
han scho uf englisch es paar sache gfunde im netz, aber ich verstahn eigentlich nix....
ich spile uf em g-net s psyvariar medium unit
ändli öpper wo das spiel au spielt
eine vo dä geilste neue shooter - sehr unterbewertet...
medium unit ischs original, gäll? ich würd d'revision spiele.
s'wichtigste am scoresystem isch d'schüss z'buzze zum dich uflevle. wänn ganz näch aneme schuss verbiiflügsch machts sones "buzz" grüsch und din buzz-combo gaht eis ufe. nach vielne buzz chunsch en level up über. i dere ziit bisch unverwundbar und chasch ganz viel me buzz hole, indem dass ine schusswolke flügsch. wänns chli dusse häsch holsch dur das grad wieder es level-up und bisch grad namal unverwundbar. wänns chli dusse häsch bisch eigentli di ganz ziit unverwundbar will ununterbroche en level up machsch.
s'abschüsse vo dä gegner bringt dini level-up leiste allerdings au recht viel wiiter, es isch also wichtig, dass näbst em warte bis d'gegner viel schüss uf de bildschirm zauberet händ zum buzze nachher die gegner denn doch no abeschüssisch.
luegsch mal d'superplays wie die di ganz ziit nur no am level-uppe sind. die wüsset au ganz genau wo mer chan stah zum vo einere schusssalve grad 100 buzz und so en levelup überzcho. die müend gar nümm uswiche oft, sondern sind nur no am buzze...
d'revision isch übrigens viel usbalancierter. bim medium unit holsch viel weniger level-ups, häsch meh slowdowns und chasch ein schuss nur genau eimal buzze...
wänn übrigens en höche level erreicht häsch chunsch i anderi level! Ich glaubs es git für jede vo dene 6 Level 3 verschiedeni Stages (A, B und C). Mit wenig level-ups chasch amel nur s'A spiele, mit viel au s'C
bi dä böss verhaltet sich alles chli andersch. det gebet d'buzz viel weniger level-ups und wie die super plays das machet isch mir es rätsel... seisch mers wänns usegfunde häsch.
ah, und das mit em joystick hin und her bewege zum en starke grade laser-schuss zha weisch nimmi aa...
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 14 Aug 2014 13:04
von damian
da gsehsch wie er di ganz ziit extra ganz näch dur d'schusssalve dureflügt -- und es tönt nur no "level-up"
sehr guet und verständlich beschribbe - mässi viel mal
bezüglich em inks und rechts hebble damit en stärchere laser bechunnsch...
ich han mal uf em dreamcast psyvariar 2 gspillt und dört hebt de laser nach em hebble vill länger ane als bim mediun unit (glaubi zumindest) glaub wenn de laser bim psyvariar 2 hesch, und links und rechts stürsch und derzue de joystick nach unten haltisch hesch glaubs ununterbroche de laser. das funktioniert bim medium unit nöd.
isch chli en spezielle shooter und ich finde vorallem d explosions effect geil
wird am abig oder wuchenend mal e chli träniere
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 14 Aug 2014 17:26
von damian
s'2 findi eine vo dä effektvollste shooter. spielerisch gseh isch s'1 aber wälte besser - grafisch defür ä katastrophe, also die levelhintergründ het ich sogar besser gmacht. aber geili trippigi musig und psychedelischi schussmuster. und nöd so unendlich schwierig wie d'cave shooter...
übrigens: s'psyvariar 1 isch vo success (cotton), s'2 vo skonec (korea, homura isch au vo däne).
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 20 Mai 2015 18:54
von XYBOT
All clear 4584940
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 25 Mai 2015 15:47
von sadoanarcho
Nemo (CPS1)
sadoanarcho - 1'098'500 - All Clear
Nemo.png (117.14 KiB) 35057 mal betrachtet
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 27 Aug 2015 09:12
von turntablism
wiso mached diä lüüt vo triggerzone, ned im g-forum mit ?
wiso mached diä lüüt vom oa ned im shmups mit ?
wiso mached diä vom az ned bim ...mit ?
wiso wiso wiso....!!!! aaahhhhh !!!!
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 27 Aug 2015 09:49
von turntablism
ich han glaub mal ein score iitreit bim triggi
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 27 Aug 2015 10:41
von turntablism
ah, lueg au da...stimmt. doch bitz meh gmacht
vilicht doch mal es paar nacheträge.
wür gern mal i de ferie ein bis zwei wuche dure-game. aber denn müessti wider allei choche und wösch mache und so usgseh:
anyway, wenni amal lang nöd spile, denn machi besseri scores als wenn i vill hinterenand zogge.
1cc isch ned so mis ding und scoring isch so lala
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 27 Aug 2015 13:07
von turntablism
ich spile natürli au uf scores - 1credit no continue. aber mit eim stutz bzw. credit de letscht boss figge, hani glaubs no fascht niä gschafft.
shienryu chumi zum letschte boss mit eim credit aber de siech isch es arschloch hoch zwei
edit: uf em dreamcast hani shikigami no shiro II mal gschafft fallt mer grad ih, dasch aber scho es ziitli sit her
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 05 Sep 2015 09:34
von geosnow
Zum trainiere isches eifacher, mit meh kredits zspiele. Muesch dir aber au denn müeh gäh.
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 05 Sep 2015 12:30
von Panther
@geo so denki im fall au, das 1credit gelaber bringt wenig imo. immer alles durre spiele, am beschte grad uf free play, de 1cc chunt so schneller alls wenn immer wider mit eim credit vo vorne afosch und sobald mol biz witer chunsch grad uf e ranze griegsch will kei ahing hesch was chunnt
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 06 Sep 2015 20:18
von sadoanarcho
sgad halt drum, eis nachem andere z'lehre. Wänn die erste zwoi drü Level noni chasch, macht 's Credit-Feede kein Sinn, nochane scho.
The Astyanax (PCB)
sadoanarcho: 241'700 - All Clear
@mastercello
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 06 Sep 2015 20:34
von geosnow
es isch au bi de neuere score shooter chli anders als bide alte arcade oder vorallem konsole shooters. damals hät mir guete reflex und uswendig lerne relativ schnell 1cclers gmacht. aber mir sind au besser worde und d entwicker au, grad bi vielne cave shooter schaffsch es "relativ" schnell ohni sterbe bis level 3, aber nachher wirds härt und wenn immer vo neu afange muesch, bruchsch zviel ziit und d konzentration gaht au bergab.
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 10 Sep 2015 21:39
von sadoanarcho
The Astyanax (PCB)
sadoanarcho: 303'000 - All Clear
han nochli zockt und d'Afangs-Sequänz gmolche, isch es geils Game! 7.5/10
R5305748.JPG (154.43 KiB) 34990 mal betrachtet
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 04 Okt 2015 19:12
von sadoanarcho
Ganryu (MVS)
sadoanarcho: 223'280 - ALL - Musashi
eher durchschnittlich, aber 's flüssige Gameplay, die verschiednige Wäg dur d'Levels und die teils schöni Grafik hebleds use. 7/10
R5306255.JPG (54.36 KiB) 34977 mal betrachtet
edit:
sadoanarcho: 234'000 - ALL - Suzume
R5306262.JPG (52.34 KiB) 34970 mal betrachtet
ich find 's Schwert die bescht Waffe für beid Charaktere und lan d'Extrawaffe lings ligge.
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 05 Okt 2015 07:08
von geosnow
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 13 Apr 2016 22:04
von sadoanarcho
Gunforce 2 (PCB)
sadoanarcho: 1'408'800 - 2-2
's Game loopt unändlich.
Gunforce 2_160410.JPG (58.8 KiB) 26525 mal betrachtet
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 03 Okt 2016 16:28
von sadoanarcho
Alien Syndrome (PCB)
sadoanarcho: 815'600 - 2-5 (1CC)
's Game loopt immer wieder und wird schwieriger, allerdings nöd so drastisch bis vielicht uf d'Round 6, aber mit drü Läbe und 0 Extends laht's huere wenig Ruum für Fehler.
Alien Syndrome_161003.JPG (121.12 KiB) 26505 mal betrachtet
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 12 Okt 2016 22:28
von BlooDy
DDP Saidaioujou
Bloody - 18,096,305,032 - All - Type D [Shot] - Xboxe 360 Mode
Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread
Verfasst: 09 Okt 2017 20:21
von sadoanarcho
Undercover Cops (PCB)
sadoanarcho: 11'510'050 - ALL - Claude (1cc)
Ev. probieri no die andere beide Charakter. Mitem Bubba / Rugby-Spieler setts eifacher sii.