wenn ich nomeh so zügs gseh hol ich mir öppe afa au mal no eine.
Moderator: Avenger
wie.. jetzt?Uriel hat geschrieben: zu Auroras chuntt, wo wiiter im Süde ufträttet, als normal.
.
Nee, das war anfangs Jahr, glaub ich. Damals gab es schon mal ne Warnung, dass GPS und Handynetz gestört werden können. Warum die Nachricht diesmal überall nachzulesen ist, ist mir ehrlich gesagt schleierhaft.BrainBug hat geschrieben:wie.. jetzt?Uriel hat geschrieben: zu Auroras chuntt, wo wiiter im Süde ufträttet, als normal.
.
Nei, da kimmt Arnie raus und gibt us alle en Total RecallPlanetHarrieR hat geschrieben:Dort drunten wohnen die Mars-Morlocks!
kasch im wikipedia luege. det gsehsch, was no alles funzt.Tatsujin hat geschrieben:meinsch er isch na wohluuf?
stille_eugen hat geschrieben:Ich freu mich übrigens uff d landig vo de curiosity ..
s manöver isch abartig, und wenn s schaffet, das ganze no
z filme, denn huet ab.. nu schaad isch di ganz mission mangels
solar panels befrischtet..
Hä? Sprichsch du etz die gifs a, wo's us fotene gmacht händ?Vyse hat geschrieben:dMarsoberflächi isch also scho einigi Maal gfilmt worde.
du itz mal ehrlich: ig finde das öppis vom spannenschte wos git.stille_eugen hat geschrieben:wer nüd demit cha afange, easy.. aber so was vo..
So doof, ja stimmt.... :typej:@mestille_eugen hat geschrieben: Hä? Sprichsch du etz die gifs a, wo's us fotene gmacht händ?
was is das?Tatsujin hat geschrieben:
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste