------0___________0-------
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
nur so näbebii, wenner grad im steam sind, HOLED EUCH DÄ AUDIOSURF!!!
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Gang zum Dokter!O_O hat geschrieben:hello 2006. lang nüme gseh.
Gisch mier Steam ID schnell!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
wenn öppers Portal scho het für de PC channs mir gern geh 

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
I make a note here... huge fail
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
redsch vom Audiosurf? trotzdäm söll en jede hole jetz grad bi glägheit, öb gratis oder nit oder 2006 oder steiziit.O_O hat geschrieben:es isch me als einisch gratis gsi.
I speeled my drink!
Re: Portal 2 (PS3/PC)
Ich schnall nid genau wieso das nid sött go? Der zweiti Satz widersprich doch em erschte grad wieder.- Es ist nicht möglich, dass Portal 2 für PS3 von zwei Leuten zur gleichen Zeit gespielt wird (Einer auf PS3, der andere am PC). Vielmehr funktioniert es genau so wie immer bei Steam: Man kann immer nur an einem Gerät mit seinem Konto eingeloggt sein. Wer zusammen spielen will, dem steht ein Splitscreen auf der PS3 zur Verfügung.
Klar goots nid wenn mit em gliche Steam Account uff beidne Grät willsch spiele, aber wenn e 2. Steam Account fürd PS3 machsch, denn lauft das doch sicher.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
klar gehts. s ps3 game chasch ja mit jedem account game.Guave hat geschrieben:Ich schnall nid genau wieso das nid sött go? Der zweiti Satz widersprich doch em erschte grad wieder.- Es ist nicht möglich, dass Portal 2 für PS3 von zwei Leuten zur gleichen Zeit gespielt wird (Einer auf PS3, der andere am PC). Vielmehr funktioniert es genau so wie immer bei Steam: Man kann immer nur an einem Gerät mit seinem Konto eingeloggt sein. Wer zusammen spielen will, dem steht ein Splitscreen auf der PS3 zur Verfügung.
Klar goots nid wenn mit em gliche Steam Account uff beidne Grät willsch spiele, aber wenn e 2. Steam Account fürd PS3 machsch, denn lauft das doch sicher.
Ja, darum hani die Behauptig schräg gfunde. 

es gaht drum das nid mit eire PS3 kopie chasch uf beidne plattforme glichziitig spile. will wenn d PC version wosch übercho muesch d PSN mit em steam verlinke und d.h du hesch zweimal de glichi account und das gaht nid.Guave hat geschrieben:Ich schnall nid genau wieso das nid sött go? Der zweiti Satz widersprich doch em erschte grad wieder.- Es ist nicht möglich, dass Portal 2 für PS3 von zwei Leuten zur gleichen Zeit gespielt wird (Einer auf PS3, der andere am PC). Vielmehr funktioniert es genau so wie immer bei Steam: Man kann immer nur an einem Gerät mit seinem Konto eingeloggt sein. Wer zusammen spielen will, dem steht ein Splitscreen auf der PS3 zur Verfügung.
I don't believe in orange
ok das lüchtet ii.
Aber was passiert denn wenn ich die PS3 Version verschänk und der Kolleg deheime uff sindere PS3 spielt? Er sött ja trotzdem no mit mir CoOp spiele könne wenn er selber e Steam Account erstellt. E Kontrolle wär ja nur möglich wenn zum erstelle vo eme neue Steam Account müesstisch der mitgliefereti Key iigää. Aber das würd ja allne ussem Second Hand Markt d Möglichkeit vo Crossplatform Multiplayer verbaue.
Shit, ich glaub ich bi wirklich z doof zum das verstoo
:typej:
Aber was passiert denn wenn ich die PS3 Version verschänk und der Kolleg deheime uff sindere PS3 spielt? Er sött ja trotzdem no mit mir CoOp spiele könne wenn er selber e Steam Account erstellt. E Kontrolle wär ja nur möglich wenn zum erstelle vo eme neue Steam Account müesstisch der mitgliefereti Key iigää. Aber das würd ja allne ussem Second Hand Markt d Möglichkeit vo Crossplatform Multiplayer verbaue.
Shit, ich glaub ich bi wirklich z doof zum das verstoo

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
9.5 vo IGN UK

Es wird unfassbar guet!!!From the beginning of the single-player story to the end of the co-op mode, Portal 2 is a novel, unforgettable experience.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
de saplo het gseschter gschpillt uf xbox... wie gaht das wieder?
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
krass ich finde de disc tray open buttn nid.
chaufs uf de playsi 3. det chasch eifach ineschiebe. dumm isch sowieso wers uf de xbox chauft. sehr dumm sogar.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
GotY.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
das spiel befriedigt mich enorm uf so viele arte wie chum es anders spiel ide letschte jahre, wahnsinn
total luschtig ischs und irgendwie beflügelnd
han angscht dasses schnell verbi isch
total luschtig ischs und irgendwie beflügelnd
han angscht dasses schnell verbi isch
Sephi hat geschrieben:GotY.

bis jetzt jedefalls. zelda i believe
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
wirklich sehr guet das Game. Und die änglish Sprachusgab isch wieder hammer. 

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
De Wheatley 

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
gsproche vom Stephen Merchant. alles klar. has no halber dänkt de chunnt us em dunschtchreis vom ricky gervais 

Jetzt machts Zing in der Schüssel!