V: iMac 27" - i7 - 8GB RAM

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Re: V: iMac 27" - i7 - 8GB RAM

Beitrag von damian »

O_O hat geschrieben:ich han me oder weniger genau glich viil problem mitem windows 7 wie mitem OSX.
also bi mir ischs verhältnis recht eidüütig. mindestens eimal pro tag muesi schreie wills windoof plötzli wieder mal sgfühl hät er müesi irgend es peripheriegrät nümm erchänne bisis nöd usgsteckt und wieder iigsteckt han. amel muemer au no es paar mal neu starte.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Shit, entweder bisch du dumm oder dini grät sinds :lol:

Sent from my Nexus S using Tapatalk
:lol:
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

hanf hat geschrieben:
O_O hat geschrieben:ich han me oder weniger genau glich viil problem mitem windows 7 wie mitem OSX.
also bi mir ischs verhältnis recht eidüütig. mindestens eimal pro tag muesi schreie wills windoof plötzli wieder mal sgfühl hät er müesi irgend es peripheriegrät nümm erchänne bisis nöd usgsteckt und wieder iigsteckt han. amel muemer au no es paar mal neu starte.
wenn da so isch, de liet s problem bi dir u weniger bim windöws (viri?, male neu installiert?, oder schlicht und eifach bögi HW).ha selber no nie sowas gha. u bi allne chunde hani das gad male ei mal erlebt das s windows 7 es peripheriegrät ned erkent het bim istecke (kei trieberproblem) u de het de heini bir istellige vom drucker umemanipuliert.
Bild
Antworten