Seite 4 von 11

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 12:47
von m.o.terra kaesi
s'fazit fom N64 chönt si:

eini vo dä speziellschte konsole ever (multiplayer games, di erschte "real" 3D games, s'bescht Zelda ever etc.) ond drom en realtiv höche Kultfaktor (im Gägesatz zom föddli-Jaguar wohl berechtigt), aber niä ond nimmer i dä Top5 vo allne Konsole ever, respektive d'Konsole för "die einsame Insel".

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 12:55
von nascarbryant
m.o.terra kaesi hat geschrieben:s'fazit fom N64 chönt si:

eini vo dä speziellschte konsole ever (multiplayer games, di erschte "real" 3D games, s'bescht Zelda ever etc.) ond drom en realtiv höche Kultfaktor (im Gägesatz zom föddli-Jaguar wohl berechtigt), aber niä ond nimmer i dä Top5 vo allne Konsole ever, respektive d'Konsole för "die einsame Insel".
naja ich find jetzt de jaguar toll, nimme en vieliecht at gamenight mit.....leider hets au döt wenigi fähig programmierer gha, het aber paar spiel wo's potential vo de hardware, wo scho vor 93 fertig gsi isch, klar beleget...

eis isch klar wird e hardware z wenig unterstützt chan si chum (i alnne generes) zeige was sie so uf em chaschte het.....

nimmt mi immer no wunder wia so en 3 D fighter vo Namco /Tecmo oder sega ufem 64 usgseh het.....

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 12:56
von evo
m.o.terra kaesi hat geschrieben: dä Top5 vo allne Konsole ever, respektive d'Konsole för "die einsame Insel".
das isch widermol sone schnaps ussag. es isch doch jedem sälber überloh was em gfallt. ich persönlich würd 1000 mol lieber e nintendo 64 mit uft insle neh als e vcs oder e neo geo. bi dir widerum isches wohl umgekhert. gschmäcker sin halt verschide

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 13:00
von zwirrlibatz
nascarbryant hat geschrieben:Naja minere meinig noch isch psx grafik sowiso andauernd überhyped gsi,....chrumi texture, blitzer zwüschet polygone ,verpixelt und sehr unsuber(diesbezüglich bütet sogar de 3DO es suberiri 3D Engine!!!)......kein grund sowas us grafischer sicht zverhärliche....
stimmt, die chrumme texture. unfassbar. trümmlig isch mer worde. vo wäge augechräbs, han d'lüüt det echt nöd verstande. ich han mich mit grossem willensufwand dur silent hill 1 und parasite eve 2 quält will ich die han wele spiele. de ganz räscht unspielbar. wahrschiinli hett sich die 15-22jährig zielgruppe wäge "N64 = chinderkonsole" gruppezwang nie iigestande was sie sich da atuet.

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 13:05
von m.o.terra kaesi
evo hat geschrieben:
m.o.terra kaesi hat geschrieben: dä Top5 vo allne Konsole ever, respektive d'Konsole för "die einsame Insel".
das isch widermol sone schnaps ussag. es isch doch jedem sälber überloh was em gfallt. ich persönlich würd 1000 mol lieber e nintendo 64 mit uft insle neh als e vcs oder e neo geo. bi dir widerum isches wohl umgekhert. gschmäcker sin halt verschide
selbstverständlich han ech mech chli provozierend uusdröckt. es macht secher en onderschid wenn mer vo "lieblingskonsole" räd (= 100% subjektiv) oder vo "konsole för die einsam insel" (= 50% subjektiv). s'neo geo wörd i au niä of d'inel metnä well vell zwänig games. chäm aber au huere drufah öb mer allei det esch oder mett mehrere lüüt :mrgreen: .
wenn alleige of dä insel wärs wohl scho en psx oder ps2, muss mer ehrlich säge, au wenn's bi wiitem ned mini lieblingskonsole sind.
s'zwoit oder meh persone wärs bi mer wohl scho s'neo geo oder d'pc-engine.
ech liebe verglich-blödereie :lol:

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 13:06
von nascarbryant
übrigens Factor 5 ....


Quelle


Quelle


Quelle

unterstützet glaub alli 3 de rampack.....und sind teilwies highres

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 13:19
von zwirrlibatz

Quelle

au vo BOSS und drum uf de world driver tschämpienship engine.

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 13:28
von damian
nascarbryant hat geschrieben: eis isch klar wird e hardware z wenig unterstützt chan si chum (i alnne generes) zeige was sie so uf em chaschte het.....
.
bim jaguart hebet d'3d chips fehler produziert, so dass mer si gar nöd würkli heb chöne benutze hani scho gläse. und d'leitig isch drum au düütlich hinter psx und saturn. also ich find es git kei spiel wod leistig vom jaguar würkli demonstrieret, ich glaub dä 12Mhz 68000er hät s'meiste wohl allei grechnet und d'3d engine isch wohl nur zume bruchteil brucht worde...

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 15:14
von nascarbryant
hanf hat geschrieben:
nascarbryant hat geschrieben: eis isch klar wird e hardware z wenig unterstützt chan si chum (i alnne generes) zeige was sie so uf em chaschte het.....
.
bim jaguart hebet d'3d chips fehler produziert, so dass mer si gar nöd würkli heb chöne benutze hani scho gläse. und d'leitig isch drum au düütlich hinter psx und saturn. also ich find es git kei spiel wod leistig vom jaguar würkli demonstrieret, ich glaub dä 12Mhz 68000er hät s'meiste wohl allei grechnet und d'3d engine isch wohl nur zume bruchteil brucht worde...
also me liest no viel. I han hingäge glässe das seg alles chabis....het au gnueg Spiel wo äbe zeiget das es guet goht...mit em 3D
es isch au en fehler de Jaguar mit PSX und Saturn oder sogar 3DO z' vergliche. De Jaguarhardware isch als SNES Konkkurent dänkt gsi.....und wär bi rechtzitge Release(spöteschtens 92) und entsprechende Unterstützig au (Inhouse) sicher interessanter gsi...

Het e megageili Flatshading Konsole wia 32X chöne wärde......also so en Pseudonextgenvectrex.......so zügs wia Battlemorph/Battlesphere isch megageil....



Apropos N64: extrem schad dass es kein Stunt Race FX sequel geh het. Buggy Boggy vo DMA het fascht danoch usgseh wär aber öppis völlig anderes gworde....
StuntRace chän i jetzt au nid....engine isch no frisch, aber das artwork vo de strecke....naja

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 15:22
von damian
ich glaubs ebä dass d'3d hardware genau bi texture fehler gmacht hät.
dänkt isch dä jaguar scho als 3d konsole gsi, also min vater isch atari fan gsi damals und i dene atri haftli isch eigentlich immer vo 3d grafik d'red gsi... aber ev. isch das det halt eifach dä spannender aspekt vo dä konsole gsi.
aber ich mag mich au an damalige atri chef erinnere wo gmeint heb dass dä jaguar i 3d sache wie d'psx uf 3d vorbereitet isch, im unterschied zum saturn, wo kei richtigi 3d engine heb.... und au d'spiel sind idR 3d...

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 15:36
von nascarbryant
hanf hat geschrieben:ich glaubs ebä dass d'3d hardware genau bi texture fehler gmacht hät.
dänkt isch dä jaguar scho als 3d konsole gsi, also min vater isch atari fan gsi damals und i dene atri haftli isch eigentlich immer vo 3d grafik d'red gsi... aber ev. isch das det halt eifach dä spannender aspekt vo dä konsole gsi.
aber ich mag mich au an damalige atri chef erinnere wo gmeint heb dass dä jaguar i 3d sache wie d'psx uf 3d vorbereitet isch, im unterschied zum saturn, wo kei richtigi 3d engine heb.... und au d'spiel sind idR 3d...
isch äbe nid so klar ob de jaguar als 3D hardware plant gsi isch....

burnout het jo e unglaublichi 2D engine......

die erschte 3D konsole sind eher als 2D/3D mischmach konsole zverstoh........

flat shading isch geil.......zu snes zitte isch es no guet acho (aubi tron :grin:), mit flat shading hesch au vernüftigi framerate(usser f1 & Co katastroph vo atari)....

rebellion het AvsP und em BladeRunner Spiel(Steelhammer) e krassi Textureengine standbrocht aber äbe au es bitzli uf choschte vom de Framerate. Ich het mehr allgemein me muet für etwas unkonvetionelli grafikengine gwünscht.....ich han au so es voxelgrafikengien-spieli!!!

Es isch en fehler gsi mit em jaguar wölle mit PS1 und Saturn z konkkuriere. Aber äbe atari isch scho so am arsch gsi und zspot usecho....dass dia sowiso nüt zstand brocht hetet..Tramiel atari het nüt mit VCS Atari ztue....

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 15:56
von O_O
hanf hat geschrieben:es git keis würkli guets rennspiel.
falsch.

beetle adventure racing isch eis vo de beste rennspili wos git.
denn gits no F-Zero
X-treme G
Excitebike 64
etc...

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 15:58
von O_O
hanf hat geschrieben:
evo hat geschrieben: immerhin het die bescht fighter serie aller ziite s debü ufem 64 gha.
weli meinsch?
*edit* ah ja logisch, smash bros. ich würd das aber me als partygame und weniger als fighter bezeichne...
warum?

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:02
von damian
wills viel items git etc... ok, multiplayer fighter, aber nöd zvergliiche mit streetfighter oder virtuafighter.

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:03
von O_O
hanf hat geschrieben:wills viel items git etc... ok, multiplayer fighter, aber nöd zvergliiche mit streetfighter oder virtuafighter.
chamer alli ustelle. warum nid z vergliche mit denne?

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:06
von damian
1 vs 1 fighter funktionieret nach em schäre stei papier prinzip. dä schlag konteret dä usw. und es gaht drum schnell richtig zreagiere und kombos anebringe. s'schlagrepertoire vom smash bros isch da zu simpel defür... 1 vs 1 uf ere grade ebeni würd smash bros wohl niemert spiele.... dä reiz liegt eher drin im richtige moment uf di richtig figur loszga und sich selber gschickt posituioniere... wobii ich smash bros nöd sooo guet känne. scho s'paar mal gspielt, aber nie so richtig uusgschöpft.

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:07
von nascarbryant
Vieli nennet jo Fighters Destiny en echte Hardcoreprügler a la VF/ Tekken. Für mich isch es trotz sine 60 frames technisch eifach zu unusgore....dia hardware chan eifach viel meh...
ussert launch titel Killer Instinct ...gits glaub kein klassische prügler wo spilerisch und technisch uf augehöchi isch.....schade

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:07
von O_O
smash bros wird vorallem 1vs1 ufere grade ebeni gspilt.

s schäre stei papier gilt immerno. block schlaht schlag. grab schlaht block. schlag schlaht grab.

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:08
von O_O
hanf hat geschrieben:und es gaht drum schnell richtig zreagiere und kombos anebringe
genau darum gahts im smash au. s spacing isch eifach wichtiger.

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:10
von O_O
http://www.youtube.com/watch?v=_m3gitYccuY

da en standard 1 gäg 1 fight ufere flache ebeni. gseht vilicht als noob echli random us und mehr gseht gar nid wükli was da alles ablauft ah mindgames und combos aber glaub mer es isch rächt krass.

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:19
von damian
ja, stimmt. mers chans tatsächlich als fighter spiele. hani nöd gwüsst...
würdi etz trotzdem nöd mache, als 1 vs 1 fighter gits bessers...

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 16:23
von Tatsujin
n64 sux eifach big dix in deep hell!!

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 17:42
von evo
Tatsujin hat geschrieben:n64 sux eifach big dix in deep hell!!

:heuldoch:

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 20:11
von nascarbryant
mickeys speedway vo rare kännt au chum öppert...


Quelle

Re: Nintendo-64-Topic

Verfasst: 20 Mai 2011 20:34
von nascarbryant
Tatsujin hat geschrieben:n64 sux eifach big dix in deep hell!!
lueg das würd sogar dir gfalle......

übrigens guete asatz wia me 2D spieli het chöne umsetze.....übrigens genials 2player coop game...


Quelle