Gsehni ähndlich...zeromeier hat geschrieben: sehr spannend gsii die zweit folg, allerdings hed mir die erscht dütlich besser gfalle.
btw. au ich bin grad am ässä gsi... erscht no in en suurä öpfel bissä hani.
Aber mer ischs sich jo gwöhnt.
Gsehni ähndlich...zeromeier hat geschrieben: sehr spannend gsii die zweit folg, allerdings hed mir die erscht dütlich besser gfalle.
wahr, de rächtsradikal vollidiot, nervt sowas.Chäller hat geschrieben:s'einzig womi chli gstört hät sind die klischeerfüllte Stereotype gsi, wo als Nebecharaktere (?) iigfüehrt worde sind.
Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Skeletor hat geschrieben:ein ziemlich kranker pass!
aber unfassbar super passend ischesSkeletor hat geschrieben:lol han ich das da inne postet? natürlich falsches topic
chume nöd druus. die serie gaht 8 stund, DoD gaht im supermaxi directorscut 143 minute. jetzt sinds nüme im Chaufhuus...Acid hat geschrieben:Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Logisch flächer, es god alles vil schneller, und sie reized überhaupt nid us dassi imene Kaufhus sind... seinzigä mol isch wo diä ander das cheteli nimmt. Und klar, d Charaktere sind au bim Dawn nid unbedingt diä tüfgründigschtä, aber ebä, wemer nur diä Episodä aluegt, sinds scho grad huere Flach gsie.
Ich weiss, es isch e Serie kei Film etc. isch jo au keis Urteil gsie, nur en Komentar, will ebä Chaufhus, Dach usw. ich hans als Dawn... in Churzversion ufgfasst.
Ich red jo au nid vo de ganzä Serie, sondern usschliesslich vo de zweitä Episodä. Das isch glaub s Missverständnis.h4xX0r hat geschrieben:chume nöd druus. die serie gaht 8 stund, DoD gaht im supermaxi directorscut 143 minute. jetzt sinds nüme im Chaufhuus...Acid hat geschrieben:Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Logisch flächer, es god alles vil schneller, und sie reized überhaupt nid us dassi imene Kaufhus sind... seinzigä mol isch wo diä ander das cheteli nimmt. Und klar, d Charaktere sind au bim Dawn nid unbedingt diä tüfgründigschtä, aber ebä, wemer nur diä Episodä aluegt, sinds scho grad huere Flach gsie.
Ich weiss, es isch e Serie kei Film etc. isch jo au keis Urteil gsie, nur en Komentar, will ebä Chaufhus, Dach usw. ich hans als Dawn... in Churzversion ufgfasst.
Im DoD hani chli schwach gfunde, wie's die Überlebende usserhalb vo de Stadt zeigt händ.
Gwüssne Genre-Klischees muesch fasch gerächt wärde wenn en Zombieserie machsch. I bi aber trotzdäm sehr froh dass nid jedi Szene e Klon isch vo öppisem wome scho kennt - vo däm här wärmer der Dawn of the Dead vergliich jetz nid i Sinn cho. Vor allem isches ja ken Mall, sondern nur en chline Shop wo unde inne isch. Aber Plünderigs- und Vergnüegigstoure chöme de sicher no früeh gnue i dere Serie.Acid hat geschrieben:Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
demfall choent der das gfalle:Sephi hat geschrieben:Dass die neue Charaktere stereotype si mag sii, aber ich finds no gueti. De Redneck findi zum bispil rächt fren - hoffentlech chunter wider
super hani gfunde, wo er am aafang usechunnt und s'erschte vehikel wo mer gseht isch en kabutte Helikopter. Das isch mal es Genreklisché killtSephi hat geschrieben:Gwüssne Genre-Klischees muesch fasch gerächt wärde wenn en Zombieserie machsch. I bi aber trotzdäm sehr froh dass nid jedi Szene e Klon isch vo öppisem wome scho kennt - vo däm här wärmer der Dawn of the Dead vergliich jetz nid i Sinn cho. Vor allem isches ja ken Mall, sondern nur en chline Shop wo unde inne isch. Aber Plünderigs- und Vergnüegigstoure chöme de sicher no früeh gnue i dere Serie.Acid hat geschrieben:Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Dass die neue Charaktere stereotype si mag sii, aber ich finds no gueti. De Redneck findi zum bispil rächt fren - hoffentlech chunter wider
dang!Acid hat geschrieben:Redneck Zömbler... ehnder einä vo de miesä Tromas isches.
Ziemli am Endi vo der erschte Folg, gsches es Foti vo vom Polizischt mit Frau und Goof.O_O hat geschrieben:ich han jetzt ep1 fertig gluegt nach dem ich die erschti helfti vor 2 wuche gluegt han lol. ich han gar nid checkt das d frau im camp sini frau isch gsi. gseh het mer si ja nie? händs es mal erwähnt? hani glaub verschlafe oder es isch in teil 1 cho und ich erriner mich nüme.
Dasch ja der Mini-Twist gsi - dassme das nid weiss bisme das Foti gseht wo der inder erwähnt het.O_O hat geschrieben:ich han jetzt ep1 fertig gluegt nach dem ich die erschti helfti vor 2 wuche gluegt han lol. ich han gar nid checkt das d frau im camp sini frau isch gsi. gseh het mer si ja nie? händs es mal erwähnt? hani glaub verschlafe oder es isch in teil 1 cho und ich erriner mich nüme.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast