Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich has probiert. es gseht so übel uus, dass ichs nöd uusghalte han. wie so es koreanischs 9.90 Schütte-Spiel usem Media Markt.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
GTA 1-5? diä häsch ja au gspielt.h4xX0r hat geschrieben:ich has probiert. es gseht so übel uus, dass ichs nöd uusghalte han. wie so es koreanischs 9.90 Schütte-Spiel usem Media Markt.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Was sind d Unterschied vode ps3 und 3ds versione. ussert s 3D und die schlechter uflösig?
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich spiel das no dure, aber wenni mal wieder Ziit han zum mi voll druff z'konzentriere.h4xX0r hat geschrieben:ich has probiert. es gseht so übel uus, dass ichs nöd uusghalte han. wie so es koreanischs 9.90 Schütte-Spiel usem Media Markt.
Re: Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
h4xX0r hat geschrieben:ich has probiert. es gseht so übel uus, dass ichs nöd uusghalte han. wie so es koreanischs 9.90 Schütte-Spiel usem Media Markt.

I don't believe in orange
dr häxxr isch schone rächt kabutte siechO_O hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:ich has probiert. es gseht so übel uus, dass ichs nöd uusghalte han. wie so es koreanischs 9.90 Schütte-Spiel usem Media Markt.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
8.5Supersonic hat geschrieben:Ich spiel das no dure, aber wenni mal wieder Ziit han zum mi voll druff z'konzentriere.h4xX0r hat geschrieben:ich has probiert. es gseht so übel uus, dass ichs nöd uusghalte han. wie so es koreanischs 9.90 Schütte-Spiel usem Media Markt.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Vo was redsch? Es git ken 3DS Version vo Ninokuni und d DS und PS3 versione sind rächt ähnlechi games mit ähnlechem Plot wo sech aber im Spielverlauf afoht ungerscheide. Hets zmingscht mal gheisse.geosnow hat geschrieben:Was sind d Unterschied vode ps3 und 3ds versione. ussert s 3D und die schlechter uflösig?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hey mann, was redsch. sorry gell.Sephi hat geschrieben:Vo was redsch? Es git ken 3DS Version vo Ninokuni und d DS und PS3 versione sind rächt ähnlechi games mit ähnlechem Plot wo sech aber im Spielverlauf afoht ungerscheide. Hets zmingscht mal gheisse.geosnow hat geschrieben:Was sind d Unterschied vode ps3 und 3ds versione. ussert s 3D und die schlechter uflösig?

i glaub mis neue hobby wird ganz offesichtlichi unwahrheite über videogames in internet fore zverbreite
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Isch gärngscheh!geosnow hat geschrieben: hey mann, was redsch. sorry gell.denn halt ds und ps3 versione.

..sagte david im jahre 2004.evo hat geschrieben:i glaub mis neue hobby wird ganz offesichtlichi unwahrheite über videogames in internet fore zverbreite..
I don't believe in orange
du bisch e ganz schön fräche he
Ich glaub das chaufi,
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
sooooooo scheeeeeen
http://www.gametrailers.com/videos/e73h ... ch-preview" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gametrailers.com/videos/e73h ... ch-preview" onclick="window.open(this.href);return false;
shubidu
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ROFL niemerd schriibt über das Spiel? i dem fall mach ichs.
Es isch huere schön! Wie en Ghibli-Film. Ich spiel scho irgend wie 5 Stund und isch immer no Tutorial. Chan nonig mal alles bruuche (Alchemie).
D'Fights sind mit em neue 2. Charakter extrem müehsam und hektisch worde, Save-Pünkt ghöred id 80er Jahr und uf de Oberwelt bewegt mer sich UHUERE langsam. Dass dich au im Lvl17 no die chliine pimmelvögel charged wo lvl1 sind nervt anderscht.
Aber das ganze Pokemon-Kampfsystem isch recht witzig gmacht, jetzt sind langsam die erschte Gegner da, wo mer effektiv muess Familiars tuusche während em Kampf.
Super Spiel!
Es isch huere schön! Wie en Ghibli-Film. Ich spiel scho irgend wie 5 Stund und isch immer no Tutorial. Chan nonig mal alles bruuche (Alchemie).
D'Fights sind mit em neue 2. Charakter extrem müehsam und hektisch worde, Save-Pünkt ghöred id 80er Jahr und uf de Oberwelt bewegt mer sich UHUERE langsam. Dass dich au im Lvl17 no die chliine pimmelvögel charged wo lvl1 sind nervt anderscht.
Aber das ganze Pokemon-Kampfsystem isch recht witzig gmacht, jetzt sind langsam die erschte Gegner da, wo mer effektiv muess Familiars tuusche während em Kampf.
Super Spiel!
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Mir gfallts au extrem guet, bi zwar ersch grad öppe 2 stund drin aber ha scho richtig chöne dritauche. d save pünkt störed mich bis jetzt noni so, uf de oberwelt chasch ja jederziit save.
d fights sind im moment wie no zchurz zum würkli taktisch kämpfe, wird sich aber sicher ändere. mir gfallts, daumen hoch.
d fights sind im moment wie no zchurz zum würkli taktisch kämpfe, wird sich aber sicher ändere. mir gfallts, daumen hoch.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Pro-tipp: während em fight mit L2 R2 aktione uuswähle :typej:
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich han vor ca. 2 Jahr d'Jp Version öppe 5h gspilt. S'Game isch zwar würkli schön aber s "Pokemon" Kampfsystem han ich total dumm gfundn => Churzum han ich kei Luscht meh uf dem Game gha. Mal luege, ob ich de US Version trotzdem no en Chance gibe. Wohl eher nid. Tja.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Shit bim Al-Khemi fight hani huere müsse lulzen. Allgemein isch es recht luschtig. Ich stell glaubs mal uf änglisch. Omfg pokemon familiar sammle... DU BRAUCHST SIE ALLE!
Alchemie isch ja d härti... Wie de fucking würfel im diablo 2. Ich spiel das game bis ich 90i bin.
Alchemie isch ja d härti... Wie de fucking würfel im diablo 2. Ich spiel das game bis ich 90i bin.
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
kei zit, aber so ih 2-3jahr chunts denn at reihe, freu mich scho lol
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
flüge morn 4h. denn wird loszockt.