Miyamoto tritt zrugg
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Miyamoto tritt zrugg
ja zelda ischs zugpferd vom wii gsi darum ischs erste richtige zelda wii game au 5 jahr nachem launch cho. meine güte.
I don't believe in orange
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich gses als Chance für üs. Mario & Zelda isch für mich eh nümm ztoppe, und wenn denn nur no technisch.
Würded gschider mol wider e alti Franchise ufläbe la. Z.B. Pilot Wings, Ice Climber oder Kid Icarus. Gäge es guets Starfox hätti au nüt.
Würded gschider mol wider e alti Franchise ufläbe la. Z.B. Pilot Wings, Ice Climber oder Kid Icarus. Gäge es guets Starfox hätti au nüt.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Genau, Frenscheiß aufwärmen. Bloß nix Neues. :typej:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Attributionsfehler (auch Korrespondenzverzerrung, nach dem engl. correspondence bias) ist ein Begriff der Sozialpsychologie. Er bezeichnet die Tendenz, den Einfluss dispositionaler Faktoren, wie Persönlichkeitseigenschaften, Einstellungen und Meinungen, auf das Verhalten anderer systematisch zu überschätzen und äußere Faktoren, zum Beispiel situative Einflüsse, zu unterschätzen.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wie wärs mal mit nem Zelda im Giraffler-Stil? Ich würds kaufen.
http://thegforum.ch/viewtopic.php?f=13& ... 81#p116481" onclick="window.open(this.href);return false;
http://thegforum.ch/viewtopic.php?f=13& ... 81#p116481" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
dis mami tritt zrugg

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Finds auch Scheisse, leider machts jedePlanetHarrieR hat geschrieben:Genau, Frenscheiß aufwärmen. Bloß nix Neues. :typej:
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
aja die angere härsteuer mache ja immer öppis nöis, meine fressePlanetHarrieR hat geschrieben:Genau, Frenscheiß aufwärmen. Bloß nix Neues. :typej:

@rossi
ds problem isch das rändiert nid nöi teile drvo dsbringe.. es intressiert niemer..

shubidu
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
das isch diä mit abstand dümmschti antwort. aber mit grossem abstand.sidusson hat geschrieben:aja die angere härsteuer mache ja immer öppis nöis, meine fressePlanetHarrieR hat geschrieben:Genau, Frenscheiß aufwärmen. Bloß nix Neues. :typej:![]()
![]()
mühühühü diä andere machets au nöd anderscht müjühühühü lueg mal diä andere ah mhühühühühü
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
aja es stimmt ja nidSkeletor hat geschrieben:das isch diä mit abstand dümmschti antwort. aber mit grossem abstand.sidusson hat geschrieben:aja die angere härsteuer mache ja immer öppis nöis, meine fressePlanetHarrieR hat geschrieben:Genau, Frenscheiß aufwärmen. Bloß nix Neues. :typej:![]()
![]()
mühühühü diä andere machets au nöd anderscht müjühühühü lueg mal diä andere ah mhühühühühü

shubidu
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
kapiersch es würklich nöd?
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
holy de sidu 

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Hämmers jetzt?
1. Wer nüd checkt, dass au so öppis alts wie es Mario oder Zelda chan Innovatione haa, het nüd verstande, was e Reihe oder Serie isch.
2. Me chan so öppis wene Serie haa, und trotzdem innovativ sii, oder aber e neui Francise eröffne, und trotzdem 0 neus bringe. (Ich weiss: MIND BLOWN)
3. Filicht sött mer mal ufhöre, «Innovation» als Werbesticker ds verwände; nüd jedi Innovation isch positiv.
4. Werum verzell ich euch das? S wär ja jedem klar, wenner nüd am blöd ummeflame wär.
Der Miyamoto schiint sich neuerdings chliinere Projekt widme ds welle. S letscht mal, woner das gmacht het, sind so Sache wie «Pikmin» usecho. Genau so chönnt mer die News oder zumindest das, waser gseid hät, ja au verstaa, wenn mer nüd so uf «Sensation» will mache.
1. Wer nüd checkt, dass au so öppis alts wie es Mario oder Zelda chan Innovatione haa, het nüd verstande, was e Reihe oder Serie isch.
2. Me chan so öppis wene Serie haa, und trotzdem innovativ sii, oder aber e neui Francise eröffne, und trotzdem 0 neus bringe. (Ich weiss: MIND BLOWN)
3. Filicht sött mer mal ufhöre, «Innovation» als Werbesticker ds verwände; nüd jedi Innovation isch positiv.
4. Werum verzell ich euch das? S wär ja jedem klar, wenner nüd am blöd ummeflame wär.
Der Miyamoto schiint sich neuerdings chliinere Projekt widme ds welle. S letscht mal, woner das gmacht het, sind so Sache wie «Pikmin» usecho. Genau so chönnt mer die News oder zumindest das, waser gseid hät, ja au verstaa, wenn mer nüd so uf «Sensation» will mache.
Zuletzt geändert von Uriel am 12 Dez 2011 12:35, insgesamt 1-mal geändert.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hoffentlich gaht er jetzt zu sega. 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Myiamoto hat geschrieben:What I really want to do is be in the forefront of game development once again myself
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ernschthaft, ich glaub nöd dass es das isch. au wenns nöd umeflambieret.Uriel hat geschrieben:4. Werum verzell ich euch das? S wär ja jedem klar, wenner nüd am blöd ummeflame wär.
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Uriel hat geschrieben:Hämmers jetzt?

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Du liest auch nur das was Du willst :typej:O_O hat geschrieben:ja zelda ischs zugpferd vom wii gsi darum ischs erste richtige zelda wii game au 5 jahr nachem launch cho. meine güte.