Ja eh: Racial Stereotypes verbunde mitemene pseudo Dokumentationsstil. Voll super du.
ganz geil au dr Chines "什么?" "什么?"。Wil we jede weiss muesch alli irgendwie uf visuelle Medie feschtghaltene chinesische Usdrück mit Undertitel versehe.
Wer zur Höll schaffed bim Ubisoft Marketing? Satan persönlich? Schu die letschte Keynotes sind erbärmlich gsi.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Easy Uriel easy. Ich find das Guerilla Marketing zimli glunge. Isch uuf jede Fall unterhaltsam und knapp 2 Mio hits imene Tag sind au nöd schäbig. Reg di lieber über s'Marketing vo de XBone uuf
Ja eh: Racial Stereotypes verbunde mitemene pseudo Dokumentationsstil. Voll super du.
ganz geil au dr Chines "什么?" "什么?"。Wil we jede weiss muesch alli irgendwie uf visuelle Medie feschtghaltene chinesische Usdrück mit Undertitel versehe.
Wer zur Höll schaffed bim Ubisoft Marketing? Satan persönlich? Schu die letschte Keynotes sind erbärmlich gsi.
Ja tut mir Leid wenn ichs lustig gefunden habe, gelle
Klar sind alles Schauspieler, aber ich finds super
Supersonic hat geschrieben:Easy Uriel easy. Ich find das Guerilla Marketing zimli glunge.
Guerilla Marketing? Das sind garantiert alles Schauspieler. Das Ding isch doch e simpli Werbig.
Ähmmm, ja und? Bi Barbara Salesch sinds au alles Schauspieler und d'Lüüt fresseds all als obs genau so passiert wär. Bi de Cola Zero James Bond Werbig chan au niemerd säge öbs Schauspiler gsi sind oder nöd, wege dem hett sie trotzdem Spass gmach zum luege.
Herr Rossi hat geschrieben:ich erwarte nüt vo dem schpil, aber wenn d atmosphäre schtimmt denn mues es nid weisaunidwasalles chönne. es sell das wos cha eifach richtig mache.
Seg übrigens gleakt. Und leider seged d Versione vo de letschte Generation zimli schlecht grate. Framerate extrem tüüf, Grafik einiges schlechter als GTA5. Wenig überraschend, aber trotzdem dumm.
Uriel hat geschrieben:Seg übrigens gleakt. Und leider seged d Versione vo de letschte Generation zimli schlecht grate. Framerate extrem tüüf, Grafik einiges schlechter als GTA5. Wenig überraschend, aber trotzdem dumm.
Spielt echt noch jemand freiwillig auf 360 und PS3? (also außer natürlich bei Exklusivtiteln für die ollen Konsolen)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Wenns vo üch einä morn so setti irgendwo gsee, denn würd ich das gärn wüssä. Am liebstä grad mit Fotobewiis vo Quittig udn Game, wo und wenn kauft/übercho etc!!!
Mail an pitsch@alcom.ch - jede Spion chund 10 Stutz rabatt über uf die nächsti Bestellig!!!
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
Uriel hat geschrieben:Seg übrigens gleakt. Und leider seged d Versione vo de letschte Generation zimli schlecht grate. Framerate extrem tüüf, Grafik einiges schlechter als GTA5. Wenig überraschend, aber trotzdem dumm.
Spielt echt noch jemand freiwillig auf 360 und PS3?
Es ist wohl zu erwarten, dass der Grossteil der Verkäufe von Watchdogs auf die alte Konsolengeneration anfallen wird. Da ists halt schade, dass man sich nicht die Mühe gemacht hat, das Spiel solange zu polieren, bis man ne einigermassen anständige Framerate hat.