Thief 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
katastrophe findis. Non-stop ladescreens, bugs, feeling vu thief fehlt - übelscht. 2014 isch bis jetzt es jahr vu de grosse enttüschige.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Moff hat geschrieben:bin dure und han sehr unterhaltsami 25 stund demit verbracht.
mit einigermasse realistische erwartige chamer demit au als thief fan teilwis zfriede si, es het scho einiges a "thief" drin.
hets aber ned gschafft oldschool spieler und d'cod fraktion so guet glichzitig z'bediene wie human revolution, aber es es 6/10 spiel isches sicher nöd
Zwei Thief-Spieler - zwei Meinungen... glaub da gibts nur selber spielenAsskicker hat geschrieben:katastrophe findis. Non-stop ladescreens, bugs, feeling vu thief fehlt - übelscht. 2014 isch bis jetzt es jahr vu de grosse enttüschige.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
bugs hani zum glück keine gha, aber weiss scho dasses offebar paar git, ladescreens sind dank ssd sehr churz und au besser versteckt als na im deadly shadows
aber das sind eh beides sache wo für mich iets au nöd so wichtig sind
dass thief feeling fehlt aber scho, und das chani au nahvollzieh. es isch au mit garantie sbisher schlechtischte thief spiel.
trotzdem find ich, dass das feeling i paar levels durchus ufchunnt ide grosse missione, aber ich finds au durchus en stärchi vom spiel, dass es viele verschiede grossi missione het, au die mini ufträg ide city hämmer durchus spass gmacht.
aber das sind eh beides sache wo für mich iets au nöd so wichtig sind
dass thief feeling fehlt aber scho, und das chani au nahvollzieh. es isch au mit garantie sbisher schlechtischte thief spiel.
trotzdem find ich, dass das feeling i paar levels durchus ufchunnt ide grosse missione, aber ich finds au durchus en stärchi vom spiel, dass es viele verschiede grossi missione het, au die mini ufträg ide city hämmer durchus spass gmacht.
Re: Thief 4
Sidiris hat geschrieben:Moff hat geschrieben:bin dure und han sehr unterhaltsami 25 stund demit verbracht.
mit einigermasse realistische erwartige chamer demit au als thief fan teilwis zfriede si, es het scho einiges a "thief" drin.
hets aber ned gschafft oldschool spieler und d'cod fraktion so guet glichzitig z'bediene wie human revolution, aber es es 6/10 spiel isches sicher nödZwei Thief-Spieler - zwei Meinungen... glaub da gibts nur selber spielenAsskicker hat geschrieben:katastrophe findis. Non-stop ladescreens, bugs, feeling vu thief fehlt - übelscht. 2014 isch bis jetzt es jahr vu de grosse enttüschige.
Wörd!
Mir gfallts ganz guet. Ich chönnt hie en Liste mit sehr vie lPünkt mache, wo mir nid gfalled und mer müesst verbessere... aber das chani zu jedem Game...
Es isch en guete und unterhaltsame Zock. Ich han halt au nix erwarted und kei Traiilers und nüt glueged zum Erwartige schüre. Ich han tusig besseri Spiel zockt, aber no meh schlächteri. Es unterhalted mich guet und ich wird's sicher meh als einisch spiele.
D Ladescreens tüend aber de Atmosphäre leider chli en Abbruch. Vorallem da mer oft um vo A nach B z cho mehreri vo dene Screens muess durlaufe, obwohl A und B nid soooo wit vonenand entfernt isch.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
immerhin sind d'ladescreens nüme i somne schreiend hälle blau wie bim deadly shadows, wo eim det schier d'retina verbrännt wo sich immer wieder anes dunkels spiel gwöhnt.
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ladeziite gits immerno. sit modul games chani das nöd usstah.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gäll, jetz isch doch nextgen und die ladeziite sind immerno ume?! 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Es ist sogar noch schlimmer... der Grund lässt sich aber einfach nachvollziehen:Mastler(P) hat geschrieben:gäll, jetz isch doch nextgen und die ladeziite sind immerno ume?!
Die Grafikspeicher sind immens gewachsen. Statt ein, zwei Gigabyte müssen jetzt ein mehrfaches davon gefüllt werden um die Next-Gen Grafik auch als solches zu präsentieren.
Die Lesegeschwindigkeit von Magnet-HDs und DVD-Medien sind aber nur unwesentlich schneller geworden - und SSDs wurden keine verbaut.

(Wobei manuell eine SSD einbauen nur marginal was bringt - bei der PS4 vermutet man wegen dem SATA-3-GBit/s Interface - bei der Xbone wirds ähnlich seni).
Ergo: Länger laden

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Mir gfallts sowiit, nachem erschte Kapitel. D'Stadt isch super. Und die vielgläsni Kritik vo Ladeziite "chuum sig me zum Huus use" stimmt doch gar nöd. Überhaupt hetts nöd meh und längeri Ladeziite als im vorige Teil. Abstrich gäbe die teilwiis unpassend Musig (z'modern und stellewiis z'luut als "achtung! jetz gitts action!" trigger) und dass de Garrett bim Schliiche sini Händ wie en Predator fürehebt. Ästhetisch e Katastrofe.
Aber CPU bruucht dä Siech! Bis 1,5GB, s'lauft gar nöd rund, au mit jenschte Settings dune. Bi Euch au Problem oder händ alli es Nasa Rig?
Aber CPU bruucht dä Siech! Bis 1,5GB, s'lauft gar nöd rund, au mit jenschte Settings dune. Bi Euch au Problem oder händ alli es Nasa Rig?
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Was hat CPU mit 1.5GB zu tun?zwirrlibatz hat geschrieben: Aber CPU bruucht dä Siech! Bis 1,5GB, s'lauft gar nöd rund, au mit jenschte Settings dune.

Aber denke die Ladezeiten werden auf dem PC noch am besten sein

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Eh ja, 1.5gb Arbeitsspeicher mein ich.
Dishonored und Deus Ex HR laufe tiptop. Hetts da so en Gump gäh mit dem Thief...?
Dishonored und Deus Ex HR laufe tiptop. Hetts da so en Gump gäh mit dem Thief...?
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
2GB RAM ist ja nicht so wild??
Die Requirements sind ja minimal 4GB und empfohlen 6GB?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
danke für erklärbär. isch jetz au nötig gsi.Sidiris hat geschrieben:Ergo: Länger laden

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich han 6gb. im task manager zeigts bim thief spiele ah, dass er drfür um die 1,5 bruucht, was glaubs viel meh isch als bi anderne spieli.Sidiris hat geschrieben:2GB RAM ist ja nicht so wild??
I speeled my drink!