Ideale Lagerung von Games und Konsolen
Moderatoren: Master(G), mr.raw
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Re: Ideale Lagerung von Games und Konsolen
sat, dc, mdcd, 32xcd, pc cd/scd/acd, bhalti scho. psx und ps2 wirdi aber verringere. ngc, wii, wii U, xbox360, ps3, ps4 wirdi aber alles nöd bhalte.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
lol i bi grad am ps1/2 shit ufstocke will s meischte sehr günschtig isch imom, jezt picki biz die uncomon sache use, nit dass i se i paar johr us en schaukaschte mues verlange
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich wüsst ebbe nöd, wasi a ps2 sött bhalte, guet, die sega ages wäred no guet, aber denn spieli doch lieber d MD, MS oder sat versione. d arcade games chani immerno per pcb spiele. mach mal e lischte, was so no chaufe muesch. 

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
en Time Gal velicht, das isch aber nit schwer z'finde koscht eifach, Kurumi Miracle, Lomax und Silhouette. PS2 hets doch paar cooli sache oder nit?Onechanbara, Genji, Azumi, Shinobi/Kunoichi, Goemon, Maximo, Odins Sphre, Dororo, WipeOut oder halt die Cave/Psikyo Shooter.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
time gal und silhouette hani ebbe scho uf em saturn.lomax isch mir chli zmüehsam, da isch flink geiler, drum isch es weg. ps2 hät schono paar, wiä shinobi.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
hehe glaub mir hei anenand verbiglabert du meinsch wohl s'Mirage, nei das isch Peanuts zum finde.
I mein s'Silhouette Stories, das isch biz fieser. Gits zwar als GalsPanic uf em Saturn au
Lomax hani nie gspielt und ebbe will i sFlink sehr schön find hättis au no welle. Lomax hätti eh nur NTSC-J mit Obi gno. PAL isch für d'Häns
I mein s'Silhouette Stories, das isch biz fieser. Gits zwar als GalsPanic uf em Saturn au

Lomax hani nie gspielt und ebbe will i sFlink sehr schön find hättis au no welle. Lomax hätti eh nur NTSC-J mit Obi gno. PAL isch für d'Häns
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mir gahts vorallem drum, ob mers au spiele chan. lomax isch huere zäch, egal ob ntsc-j oder pal.Panther hat geschrieben:hehe glaub mir hei anenand verbiglabert du meinsch wohl s'Mirage, nei das isch Peanuts zum finde.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
ja Flink isch scho nit ganz easy gsi findi und spielt sich au biz zäch, trozdem lieber als jedes Tomb Raider oder Metal Gear
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Lomax würdi scho mal ahspiele. Ich han leider zviel erwartige gah.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
jo spielerisch erwarti e 0815 jumper mit viel fruscht und paar pads wo i egge fliege. spiel im mom odo odo oddity, shit isch das s'geilschte game.
es kunschtwerk in volländig, bruchsch zwar en moment bis d'ruumgeometrie hesch, aber susch wunderschön. es liebhaberspiel in allne belange
es kunschtwerk in volländig, bruchsch zwar en moment bis d'ruumgeometrie hesch, aber susch wunderschön. es liebhaberspiel in allne belange
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wär no es guet 3DS game.