Mousch Stüre spare...
Moderator: Avenger
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich wohne eigentlich au scho eher uf em land, aber nach schwiizer standard wärs wohl wien es züri in ca. 40 jahr 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
I speeled my drink!
Re: AW: Mousch Stüre spare...
Oh mann... Und i ha de tatsel scho für sini muskulöse velofahrer wädli bewunderet...Herr Rossi hat geschrieben::typej: @jones
ich glaub a dem tag god er am ne andere ort go schaffe

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Jones hat geschrieben:D'schwizer jammere uf sehr sehr höchem level... Klar si die wohnigsmietene chrank aber mitem entsprechende lohn isches de wieder kes problem. Problematisch isches füre büezer mit 4500 lohn, einzelverdiener und kids. Denn wirds schwär... Aber uf dr andere site gits o viel singles mit eme aständige lohn (säge mer zwüsche 6 und 8k) und o ganz viu doppelverdiener päärli ohni kids. Wenn denn monatlech zwüsche 12 und 16k inechöme isch o e mieti vo 2-3k machbar. Und esse isch sowieso e klacks. Mir bruche z'zwöit um die 400 würdi säge. Choufe u ässe was mer lust druf hei... Früeher het dr durchschnitts schwizer e rechte teil vom lohn fürs esse brucht. Hüt nur no e ganz chline teil...
Wie meh 4 wuche NIX cha esse isch mir allerdings schleierhaft... Nix zum esse choufe ja, nix esse an sich eher nid... De bisch nämlech churz vor sterbe...
400 im monet zu zweit zum fresse?
lol, krass... soviel bruched mir zu dritt circa innere wuche...

Mea culpa, mir zahle JE 400 ufs hushaltskonto i. Isch denn nid nur esse sondern alli ichäuf...TypeJ hat geschrieben: 400 im monet zu zweit zum fresse?
1800/monet für 3 isch itz aber scho grad echli enorm viu fürs esse... lol
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Jones hat geschrieben:Mea culpa, mir zahle JE 400 ufs hushaltskonto i. Isch denn nid nur esse sondern alli ichäuf...TypeJ hat geschrieben: 400 im monet zu zweit zum fresse?
1800/monet für 3 isch itz aber scho grad echli enorm viu fürs esse... lol
eher 1600 ma fren...
natürlich sind do au esse im reschti und zmittag im büro igrechned...
de isches wohl so zwüsched 1400 und 1800 im monet, je nach dem!
gmües, frücht, fisch, fleisch, NID gad billig....
pro samstig wird im schnitt für 2 note ikauft..de rescht de under de wuche...ja, chund scho öppe here.

Re: Mousch Stüre spare...
lol. Ja klar 1600... 
Ah ok... Uswerts im resti etc.. Wenn das no regumässig machsch chunnt logischerwis meh zäme...

Ah ok... Uswerts im resti etc.. Wenn das no regumässig machsch chunnt logischerwis meh zäme...
also haemmer i dem land meh lüüüt wo 6-8 k verdienet monatlich als 4.5 k? nimm ich mal schwer nöd aaa. schlüsset doch nöd vo oi uf anderi.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mach e umfrag, mich nimmts au wunder.
http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/i ... anche.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aber wahrschinlech isch e umfrag im g forum ussagechräftiger...
Aber wahrschinlech isch e umfrag im g forum ussagechräftiger...

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
i dere supertolle statistik sind aber vasella und co au enthalte, wo teilwis 300 mal meh verdiened als d putzfrau.
vo dem her isch e umfrag im g ussagechräftiger, ja
vo dem her isch e umfrag im g ussagechräftiger, ja
hesch überhoupt mau dr link aklickt?
da isch e ufgliederig nach branche etc drin...
nid eifach total CH lohnsumme : arbeitnähmer...
:typej:

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
git doch bald einisch e obergrenze für das, oder?thaeye hat geschrieben:und s lustige isch ja pendle wird ja vom bund ussdrücklich gwünscht und gförderet.
das isch eh falsch. krebs gits au wenn es Läbe lang gsund gläbt hesch, das isch em gevatter chräbs relativ egal.thaeye hat geschrieben:isch öppe s glich wie die esotheriker wo amene chrebschranke immer widr seget er segi selber schuld willer nöd guet glebt haet und de chrebs isch jetzt da weg dem.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bisch am chrebs sin brüeder das en so guet kännsch?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ja huere ussagechräftig nach branche, die statistik chasch rauche du gloonJones hat geschrieben:hesch überhoupt mau dr link aklickt?
beamtechrankheit...
wenn eine e gloon isch, isches dä, wo gloubt, dass ime videospieliforum die ussagechräftiger antwort usechunnt... 
natürlech het dr staat die statistik gfälscht um d'wuet vo de ungerdrückte bürger nid ufe z'choche...

natürlech het dr staat die statistik gfälscht um d'wuet vo de ungerdrückte bürger nid ufe z'choche...

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wie wär's denn im ne Golf Forum? (Nid s Auto isch gmeint)
nid unbedingt gschieder...Herr Rossi hat geschrieben:Wie wär's denn im ne Golf Forum? (Nid s Auto isch gmeint)
aber dert gäbts sicher weniger so schlaumeier wo würde e umfrag starte und z'resultat denn uf die ganz bevölkerig wöue umlege nachem motto "lueg mir schwizer verdiene ALLI ganz viu geld" ...

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
det gäbs wahrschinlich au weniger smilie-nach-jedem-satz-poster
es god nid um gfälschti statisitk, es god drum dass d lohnschär brancheintern teilwis riesig isch.
dur das wird die statistik nid sehr ussagechräftig, will ja de lohn nid pro chopf ufgschlüsslet isch.
em aug sini frag isch drum sehr interessant. wievil verdiened 4,5k, wievil 7k etc.
es god nid um gfälschti statisitk, es god drum dass d lohnschär brancheintern teilwis riesig isch.
dur das wird die statistik nid sehr ussagechräftig, will ja de lohn nid pro chopf ufgschlüsslet isch.
em aug sini frag isch drum sehr interessant. wievil verdiened 4,5k, wievil 7k etc.
Und e chli meh astand gäbts sicher o.Herr Rossi hat geschrieben:

Sini frag isch tatsächlech interessant. I ha nume wöue usdrücke, dass dini umfrag nie zume ussagechräftige und vorallem de tatsache entsprechende resultat uf d'gsamtbevölkerig bezoge wird cho...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
isch au nid d absichtJones hat geschrieben:I ha nume wöue usdrücke, dass dini umfrag nie zume ussagechräftige und vorallem de tatsache entsprechende resultat uf d'gsamtbevölkerig bezoge wird cho...

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aso dä it teil deckt sich nöd mit mine oder dä erfahrige usm bekannte chreis.. hett gern minimal 6200 im monat. ohni 13t bini aber mal uf 5400 oder so cho. guet jung und support.. vilicht will au niemert zahle für allrounder und hollt sich dafür dä inder wo dä chef im programmiere isch und druckts dem ine. böh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
4340 netto. Aber es längt. 5000 wär natürli nice. 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Leider wahrAvenger hat geschrieben: krebs gits au wenn es Läbe lang gsund gläbt hesch, das isch em gevatter chräbs relativ egal.

seg das am gsetz vo de aziehig