Goran hat geschrieben:Leider gsehnd d Mänsche immer nume schlächte/negative
Leider isch die Ussag falsch
Ja nöd alli. Aber wasi wöt demit säge mer chan 100 sache sehr guet mache, sobald mer öppis schlecht macht isch tendenz me ufs negative und vergisst dänn sguete im moment
Goran hat geschrieben:Leider gsehnd d Mänsche immer nume schlächte/negative.
Das das Nintendo langsam i die richtig Richtig gaht (smart phone gaming, social media/network) und anderi sache wo leider die breit masse wött ha, erwähnt fascht niemert.
Wänn sich stüg nüme so guet verchauft, wärdes halt tu gwüsse sache zwunge wos nöd händ wele bringe.
Mer mues ja nöd die coins oder wie die immer heissed für ächtes gäld chaufe wännd nöd wötsch
Ich finds ä sehr schlechti richtig! Vorallem wenn ich so a Kinder dänke wo sich mit so züüg umeschlah tüend und Geld usgebet und nix physisch bechömed. Isch echt negativ vo Nintendo, vorallem will Kinder Zielgruppe isch und als Eltere tuesch dä seich indirekt no unterstütze!
Das isch mini grösst sorg woni han, drum nöd guet.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
mini chind findet amiibo & co au zimlech doof. ok sind chli älter (12 & 14) aber das dlc zügs schisst si recht ah.
ds und wii u findets au oni so gugus super. und ja, lego hends beid glich gern gschpilt
geosnow hat geschrieben:am beschte bringsch kei chinde uf d welt. luschtig wiä konservativ du bisch. händ dini eltere de nes au vertüfled und dir nur holzchlötzli gschänkt.
mit em nes modul odere disk chasch au nöd meh ahfange. date druf sind wichtig.
weg dem spielets immerno mit lego.
Nei dä NES isch nöd vertüfeld worde. Es hät halt nöd jede Monat es Game gäh.Aber das hät mich damals nöd gstört (han trotzdem alles gah wasi han welle zocke dank gueti Kumpel) und chlötzli hani so viel ich mich no erinnere kann kei becho, ussert paar vereinzelti Lego sache wo nach paar Tag nüm brucht worde sind. Mini Eltere händ mir oft gseit ich söll usse go spiele, leck wenni zrugg denk isch das super gsi
Händy hani lang vertüüfelt das gib ich gerrn zue und minere meinig häd es Smartphone bi Kinder nüt verlore, aber das gaht hüt zu Tags nöd da jede eis hät. Das isch halt negativ findi.
Nintendos erste Smart App bietet gratis ein neues, lustiges Kommunikationserlebnis
Miitomo, Nintendos allererste App für Smartphones und Tablets, ist vom 30. Juni an auch in der Schweiz erhältlich. Sie lässt sich kostenlos herunterladen: für iPhone, iPod touch und iPad aus dem App Store und für Android-Geräte aus dem Google Play Store. Allen Nintendo-Freunden steht damit ein neues, einzigartiges Kommunikationserlebnis offen. Miitomo ermöglicht es ihnen, sich in Gestalt selbst kreierter Mii-Charaktere miteinander zu unterhalten. Die App, die im März bereits in 16 anderen Ländern gestartet ist, wird heute bereits von 10 Millionen Menschen auf der ganzen Welt genutzt.
Für alle Videospiel-Fans in der Schweiz, die über einen My Nintendo Account verfügen, gibt es zum Start der App obendrein eine kostenlose Mario-Mütze. Sie erhalten sie über die My Nintendo-Webseite und können sie ihrem Mii-Charakter aufsetzen, den sie in Miitomo nutzen. Für 250 Platin-Punkte können sie sich auch gleich das dazu passende Mario-Kostüm zulegen. So beginnt der Miitomo-Spaß gleich im perfekten Mario-Outfit.
Darüber hinaus wird die bereits seit dem 14. Juni laufende Aktion „Miitomo und The Legend of Zelda“ fortgesetzt. Damit haben auch Schweizer Nintendo-Freunde die Chance, virtuelle Gegenstände aus der Kultserie The Legend of Zelda zu erhalten und in Miitomo zu verwenden. Sie können diese Items – z.B. eine Link-Perücke – entweder im Minispiel Mii über Kopf gewinnen oder gegen Miitomo-Münzen erwerben. Weitere Informationen gibt es auf der Webseite zur Zelda-Aktion. Alles Wissenswerte über die neue Nintendo-App findet sich auf der offiziellen Miitomo-Seite.
Nintendo ist plötzlich 7 Milliarden Franken mehr wert
Der Hype um die Pokémon-Figuren dürfte weitergehen. Für Nintendo ist die App ein Geschenk des Himmels. Der gebeutelte Konzern hat in den letzten Jahren nicht nur Glück gehabt, die Spielkonsole Wii U verkaufte sich weit unter den Erwartungen.
Umso mehr dürfte man sich in der Konzernzentrale in Tokio über die aktuelle Entwicklung freuen: In den Tagen nach der Lancierung von Pokémon Go stieg der Börsenkurs des Traditionsunternehmen um mehr als 30%, Nintendo war damit plötzlich über 7 Milliarden Franken mehr wert. Die Börse hofft offenbar, dass Pokémon Go, das auf eine Freemium-Modell setzt, die Kassen bei Nintendo klingeln lassen lässt.
krass, haeti nöd denkt, aber mal luege wies mit date geld verdiene waend. ich frög mich langsam wohii das fuehrt. geo based targeting jedi minute und sie wüsset alles. das wird ois allne mal umd ohre flüüüge, das wird en spass.
Isch ja schön zum lese, aber s'peoblem isch das d'Aleger nur no so Mobilezüüg gseh wend! Dänne interessiert ä neui Konsole en furz und das isch richtig scheisse find ich
Isch ja schön zum lese, aber s'peoblem isch das d'Aleger nur no so Mobilezüüg gseh wend! Dänne interessiert ä neui Konsole en furz und das isch richtig scheisse find ich
en aleger wott primär mal geld verdiene, de rest isch im furzegal. de konsument wott so social züügs halt spiele und den natürli nah ufem grät woner immer debii haet.
für nintendo isch pokemon go sicherlich mega (guet ebe de börsewert isch s einte, de jahresabschluss s andere, sie muend ja us de date ja au nah geld verdiene irgendswie, jetzt haends eifach en super basis). ich glaub langsam au das nintendo mit konsole bald schluss mache wird und sich uf sötigi sache stürze wird.
so lang sie gueti games bringe, isch das super. d konsole wos gmacht händ, sind eigentlich billige müll.
GB schlechter als GT oder Lynx
NES schlechter als Master System
SNES schlechter pc engine oder MD oder NEOGEO
N64 schlechter als DC
NGC schlechter als ps2
Wii schlechter als ps3
Wii U schlechter pas ps4