GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling

Beitrag von thaeye »

calanda hat geschrieben: 29 Jul 2025 04:13
thaeye hat geschrieben: 16 Jul 2025 05:10 tom lee haet für ETH (Bitmine immersiontechnologies) soen ähnlichs konstrukt wie de saylor mit microstrategy für btc gschaffe. er gset ETH bi 10'000. jetzt chli bewegig drin. https://finance.yahoo.com/quote/BMNR/

peter thiel isch döt au gross igstiege.
das lutscht au grad ab
:lol:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Da, no churz en Gedanke für dä Calanda:

Wänn überzüügt bisch vomene Produkt/Handelsinstrumänt und eme guete Priis-Level, dänn trade das, wänn nöd devo überzüügt bisch, dänn trade es nöd aber dä Wiederspruch vo Überzüügig und sLevel nöd trade oder nöd überzüügt si abers trotzdem trade, bringt di nienets hi.

Das isch dChoschteabwägig im Märt: Wänn es bessers Risiko-Gwünn-Verhältnis willsch, zahlsch mit eme Mangel a Gwüssheit und Bestätigung, wänn meh Gwüssheit und Bestätigung willsch, zahlsch mitäre schlächtere Iistiigsposition. Im Märt gits sFoiferli und sWeggli nöd.

In letschte Konsequänz isch sRisiko wod iigahsch dä einzig Grund, für dä zahlt wirsch im Märt, egal wie guet diini tech. Analyse isch.

z.B. Bitcoin isch wieder im ursprüngliche Bull-Flag-Range, ich glaube kein Augeblick drah, dass dä wird uusbräche, ich bin so was vo überzüügt, dass grad jetzt, i däm Momänt e Bulle-Falle am entstah isch und dä Priis nomal wird richtig absacke uuf en Beriich zw. 107K und 104K und erst dänn en impulsivi Umchehr wird stattfinde. So Prophezeihige chönnt gföhrlich si aber das isch miini These, wo ich mier au wohl überleiht han und das wird ich au trade. Entsprächend däre These chasch dier dänn au viel klareri und konkreteri Gedanke mache zum Risiko, wod iigah möchtsch, also wo diin Stop Loss söll si und wieviel cholle das bereit bisch für diini These z riskiere.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
calanda
Bündner König
Bündner König
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von calanda »

thaeye hat geschrieben: 09 Aug 2025 07:30
calanda hat geschrieben: 29 Jul 2025 04:13
thaeye hat geschrieben: 16 Jul 2025 05:10 tom lee haet für ETH (Bitmine immersiontechnologies) soen ähnlichs konstrukt wie de saylor mit microstrategy für btc gschaffe. er gset ETH bi 10'000. jetzt chli bewegig drin. https://finance.yahoo.com/quote/BMNR/

peter thiel isch döt au gross igstiege.
das lutscht au grad ab
:lol:

Huere kehrwändi in wenige täg
Antworten