The Sheep hat geschrieben:Subtitle Workshop vo Urusoft isch super zum apasse. chasch verschiebe oder afang und ändpünkt setze und es wird automatisch apasst.
Oder Subtitle Edit vo nikse.dk . De chann sogar alli SDH text uf Chnopfdruck entfärne.
ok krass. bin halt nur sub user.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Batman Forever -> 5/10
Huch, isch das e dumme Film.
Batman & Robin -> 3/10
Huch, de isch no viel dümmer. Und in Farbtopf gheit. Der Schwarzenegger als Freeze und der Clooney als Batman. Jesses Nei! :typej:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Terminator Genisys - 6/10
Film isch ok, Story isch chli überall, d Sarah Connor (Emilia Clark) passt leider gar nöd - finde sie susch super, aber in Terminator isch sie fasch z weich überecho findi. Vorallem wännsie scho ihres ganze läbe vume Terminator zum Überläbe drillt wird.
kevin spacey in hoechstform....koestlich wie er sein leben umkrempelt, annette benning erinnerte mich zwar etwas an die einte aus desperate housewives oder eher umgekehrt.
outlander 7/10
gar nicht mal so schlecht fuer nen low budget film, auf jedenfall besser als der 13te krieger.
ex machina 7/10
naja ein hightech gebauede ohne notstrom aggregat und ein hyperintelligenter kontrollfreak der seine kameras erst am schluss mit batterien betreibt. ich frage mich auch wie kyoko durch die raeume geht, hat sie selbst ne zugangskarte und wie manipuliert ava sie...es hat einpaar logische luecken.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :