zwirrlibatz hat geschrieben:paar übercoole einziiler

zwirrlibatz hat geschrieben:paar übercoole einziiler
Sry, der michael jarre song is sowas von schnarchig und dass der deckard nen mensch ist sollte ja klar sein, da er ja keine uebermenschliche staerke besitzt. Design ist okey, aber gealtert ist drr film extrem schlecht, da ist totall recall(ori.) um einiges besser gealtert.zwirrlibatz hat geschrieben:ihr händ wohl e meise. es isch weder en krimi no ghost in the wasimmer, abgseh vom mysterium um d'identität vom Deckard. usgseh tuet er besser als alles wo hüt (dä total recall remake chunnt grad knapp ane) und miesi sci fi effekt?? de film isch bild-, liecht- und klangdesign us dä platinumklass. isch aber halt au en KINOfilm.
fairerwiis: es hett zweni explosione, kei megan fuchstussi und e verfolgigsjagd ufmene liechtgschwindigkeitverachtende zug mitnere brigade marines mit pfette laserwumme und paar übercoole einziiler würd en scho na pimpe.
Yep genau so ist es, ist ne macke von mir...'n verwende ich auch ab und an.Acid hat geschrieben: Aber chömer üs alli druf einigä das 'nen d Abchürzig isch vo einen? Das han ich dich scho sit Johrä mol welä frögä, hans aber glaub niä gmacht. Was du eigentlich meinsch isch ein (was übrigens au nur 3 Buechstabä sind) oder d Abchürzig devo wo denn 'n wäri.
Du meinsch wohl de Jean Michel Jarre, aber de spielt i däm Film kän Piep. Übermänschlichi Chräft isch nöd s'Prinzip vo de Replikante. Da gitts verschiedenschti zu verschiedene Zwäck und es sind kei Marvel Comichelde. Die 4 im Film sind nur ei Form drvo. Tatsächli gitts bsunders sit em final cut jenschtes eidüütigi Hiiwiis dass de Deckard eine isch. D'Story isch wie bi einige Ridley Film meh als diräkt dargstellt wird. Isch halt au viel offeglah bzw aregend für de nahdänkendi Filmgucker. De da isch weniger Scifi als en Film Noir wo i de Zuekunft spielt. En Detektiv mit Pistole macht nöd zwingend en Krimi. S'Design mag eim nöd gfalle, es isch aber undiskutabel und drum immerno Referänz und ikonische Iifluss i tuusige visuelle Werk.siralos hat geschrieben:Sry, der michael jarre song is sowas von schnarchig und dass der deckard nen mensch ist sollte ja klar sein, da er ja keine uebermenschliche staerke besitzt. Design ist okey, aber gealtert ist drr film extrem schlecht, da ist totall recall(ori.) um einiges besser gealtert.zwirrlibatz hat geschrieben:ihr händ wohl e meise. es isch weder en krimi no ghost in the wasimmer, abgseh vom mysterium um d'identität vom Deckard. usgseh tuet er besser als alles wo hüt (dä total recall remake chunnt grad knapp ane) und miesi sci fi effekt?? de film isch bild-, liecht- und klangdesign us dä platinumklass. isch aber halt au en KINOfilm.
fairerwiis: es hett zweni explosione, kei megan fuchstussi und e verfolgigsjagd ufmene liechtgschwindigkeitverachtende zug mitnere brigade marines mit pfette laserwumme und paar übercoole einziiler würd en scho na pimpe.
Btw. Nimmt man dem film das setting weg, bleibt nichts anderes als nen normaler krimi film......dune zb. Hat ne schöne geschchte, etwas krach bumm, der soundtrack ist bei weitem brachialer und das beste ist, es sieht auch heute noch genial aus.
siralos hat geschrieben:Blade runner hat mich einfach extrem entäuscht, dachte da kaeme noch ne tiefsinnige message oder sonstwas nach all dem hype...
zwirrlibatz hat geschrieben:de Film gitt sit 30 Jahr Stoff zum drüber dänke und lafere. Dune und Total Recall nöd würkli, die sind Popcorn und das mein ich nöd schlächt.
jarre, vangelis.....80 jahre synthi toennen fast alle genau gleich, so synthi zeug halt. jedesmal wenn vangelis geduddel kam schlief ich fast ein, ne unpassendere musik in nem film gibts echt nicht.zwirrlibatz hat geschrieben:
Mängi bruuched alles spoonfed ufem Silbertablett. Da chönnt eim Filmmacher schier leid tue.
Da chunnt wohl eher de persönlich Gschmack in Wäg. Ich lose susch aber au kei Vangelis, will ich de Stil an sich nöd mag, abgseh vo sine ganz früehne prä-Synthiwaber Sache. Zum Blade Runner passts perfekt. Er entschleunigt de Film no meh.siralos hat geschrieben:jarre, vangelis.....80 jahre synthi toennen fast alle genau gleich, so synthi zeug halt. jedesmal wenn vangelis geduddel kam schlief ich fast ein, ne unpassendere musik in nem film gibts echt nicht.zwirrlibatz hat geschrieben:
Mängi bruuched alles spoonfed ufem Silbertablett. Da chönnt eim Filmmacher schier leid tue.
Ja ebe Schachzug, genau das isch es. Mit dem Lift chunnt niemert zu ihm ufe wenn er's nöd zuelaht. Er bruucht kei Metal Gear Solid Abwehrsecurityschizzel, aber Schachspiele isch zum sim Päch sis Ding und de Sebastian sin Lieblings- oder vilech sogar einzig Schachpartner. D'Beziehig zwüsche dene 2 känne mir drzue nöd und chönnd de Sebastian also nöd als irgenden Handlanger bezeichne. Evtl isch de Sebastian de einzig Mänsch wo de Tyrell en soziale Kontakt pflegt mit und dem sini Bsüech wäred dänn ganz normal. Das sind Hintergründ, wo de Film nöd muess usfüehre. Schwächeri oder muetloseri oder ihres Publikum unterschätzendi Film mached das ebe ständig.das gehype um ridley fand ich bisher eh fragwuerdig, zuerst gladiator und nun blade runner, was mich letztere zum nachdenken anregte ist eher warum man so einfach zum konzern cheffe kommen kann, gibts da keine cyborg scanner, security oder sonstiges zeug ausser dem einem lift wo man dann direkt vor ihm stehen kann um ihn zu tode zu wuergen? ich meine er ist konzern cheff und es ist schwierig zu ihm zu kommen und irgend so ein handlanger klingelt spaet abends bei ihm vor der tuer und spaziert(dank perfider schachzug) dann ohne andere sicherheits vorkehrungen zu ihm rein, obwohl sie wussten dass die nexus 6 version auf der erde herum schlendern?:vortex:
Weli Tussy erwähnt das wänn? Cheffprogrammierer = Tyrell? De seit dass d'Rachel es neus Model isch, nöd s'einzige. Und wenn de Deckard au en Rep isch wo's nöd weiss aber de Tyrell weiss es, seit dä ihm natürli au nüt anders. De Gaff weiss es und de Bryant wohl au wenn de scho über 4 Jahr dä Job hett. Oder er isch au eine.wann wird denn dem deckart bewusst dass er ein cyborg ist? das wird ja nur von der tussy erwaehnt und der cheff programmierer sagt es ja selbst dass sie die einzige ist die er so programmiert hat, ergo isses deckart nicht, normale cyborg haben das menschliche bewusstsein nicht. 30 jahre stoff zum nachdenken und alles dreht sich nur darum ob deckart ein cyborg ist oder nicht? beim thema menschlichkeit fand ich diverse filme bei weitem besser als blade runner zb. ghost in the shell, a.i., ex machina.
Es isch typisch für de Ridley dass er nöd alles jedem i Lüüchtschrift zeigt. Bi einige Film nimmt er es Thema uf und macht en Film drumume und zählt uf es Publikum, wo öppis für sich mitnimmt und wiiterdänkt. Da chöme denn au verschiedeni Interpretatione und Gwichtige use je nach persönliche Inträsse und Preferänze. Drum kei Wunder dass de Film damals gfloppt isch (au bi mir als knapp pubertierende Knirps) und au dass er en i 30 Jahr siebemal umgschnitte hett. De BR und anderi Film sind nöd eifach bim Abspann ferti, nachdäm alles schön greglet erklärt isch worde. Drum cha (und sött me sogar) so Film au paarmal luege. 2001, The Prestige und Prometheus sind au eso. Und wenn de Lynch kännsch, dänn weisch das ja. Anderi wie Alien, Robin Hood, American Gangster und Gladiator nöd, die sind klar usgschaffed will sie e gradi Story verzelled. A Good Year und The Martian sind nomal anders, det chunnt sin verschmitzt änglisch Humor dure. Er isch nöd nur im Genre sondern au i de Absichte und demzufolge Usfüehrige enorm vielsiitig. De Origami Hint isch eigetli de klarscht. Werum det jetz wettsch Fanboi Zügs driiläse und dich aber obe fröögsch wo eim gseit wird, dass de Deckard en Rep sii chönnt, isch mir nöd klar. Dune stellt vilech meh Frage, aber meh isch eh nöd besser. De Lynch isch mir amigs z'grobschlächtig, sowiit dass ich mir nödemal sicher bin öb er würkli alles duredänkt und gäg Scharlatanerei nöd ganz gfeit isch. Und er hett eh die krassischte Fanbois.ich glaube dune wirft da eher mehr fragen auf als bladerunner es nur ansatzweise zu versuchen vermag, mal abgesehen von den fanboys die in jedem origami nen hint vermuten. blade runner ist kein lost highway.....
naja jedem das seine, ich verkauf dann die ultimate dvd version wieder.
han e 7DVD box mit so züg, tarantula, it came from outer space, the thing, shrinking man usw. si no luschtig. leider ohni dä https://en.wikipedia.org/wiki/Earth_vs. ... ng_Saucers" onclick="window.open(this.href);return false; de isch nämli superempfehlenswert für le fan.The Sheep hat geschrieben:This Island Earth (7/10)
zwirrlibatz hat geschrieben: Kartoffel/10
lieber nichtBrainBug hat geschrieben:erkläret mir mal eure definition von nem intellektuellefilm
ach iwo spoiler. über den ausgang hab ich nix gesagt. wer stirbt wer kommt wer geht wer kriegt das mädchen? niemand weiss es. gucke ja schon, aber ohne erwartung und vorstellung. ist kein wegpuster, wird sicher auch nie kult oder thema unzähliger abiturabschlussarbeiten.gucke? dein text enthielt spoiler, deswege hab ich nüd gelese.zwirrlibatz hat geschrieben: Kartoffel/10
Ich bemängel jo genau dass wemer sich nid vo de Oberflächi tüschä lohd, nüt meh übrig blibt bi denä Film, wills nur us Oberflächi bestöhnd... und wieso dassmer diä zwei oder gar mehreri mol müsst luege zum si Verstoh hani ebä au nonig usägfundä... de Gäg bliibt genau de glich und meh fürä cho tuet au nid. Und drum sind das für mich ebä rein intellektuelli Film, will de ganz Reiz für d Lüt drin z bestoh schiint, diä sich azluege, und denn wensen Begriffä händ nomol azluege zum denn usäzfindä wo dassmer s Konstrukt scho hed erkännä, wo Hiwies geh wäred etc. pp. Diä Film händ de Intellektuelli Teil, ansonsten sind komplett Leer, kei Atmosphärä, kei Charaktere, kei Gschicht, kei Bedütig, kei Emotionä, kei gar nüt. No nid emol irgendwiä bsunderi Bilder oder irgendöpis, Steril vo A-Z.zwirrlibatz hat geschrieben:Niemer seit dass Prestige en intellektuelle oder tüüfsinnige Film isch. Er hett wie anderi Nolans en formale Gäg, nämli dass me ne analog zu sim Thema 2x luege muess zum verstah. Memento = rückwärts, Inception = Ebene überenander, Prestige = Ebene vor- bzw hinderenander. Wobii ihm die Form doch en tüüfere Sinn gitt, nämli de Tip, sich nöd vo de Oberflächi tüüsche lah. Vo dem her passts grad zu Dire Kritik.
Wiä gseit, de Reiz am Konzept chani nohvollziä. Aber es würd do en 5 minütigä Clip langä zum das übere bringä vo mir us en Churzfilm vo 20-50 minutä wemers chli imposanter will machä, und sicher nid mehreri abendfühlendi Spielfilm. Den chamer das ganzä chli uf de Punkt bringä und mues sich nid mit denä Hülsä vo Mänschä und Fassadä umänandlangwilä.zwirrlibatz hat geschrieben:The Prestige verstaht me ersch nach 2x luege will er formal so usgleit isch. Das find ich sini Einzigartigkeit und die Radikalität bewunder ich. Öb eim de berüehrt isch e individuelli Sach. D'Story isch zimli konventionell, macht aber nüt will sie nur de Träger isch. Es isch en Film über Illusion, Manipulation, Sälbschttüüschig, Oberflächi und Fehlurteil. Alles anderi als läär, s'isch ehner e essentielli Ussag und gitt für mich sehr viel zum Mitnäh. Es isch nöd die Art vo Film zum mehrmals luege, will me's nach 2x ebe gseh hett. Aber me muess ebe 2x zum en verstah. Ganz grundsätzlich im Kopf, nöd als emotionali Beriicherig.
Ja, genau wiä ichs dobä au gschribä han, do simer eigentlich glicher Meinig demfall...zwirrlibatz hat geschrieben:Lynch gaht nöd über de Intellekt, das isch klar. Kubrick scho vielmeh, aber au nöd nume.
De han ich nid gseh bis jetzt.zwirrlibatz hat geschrieben:Ich bhaupte mal keck, du findsch de unsäglich Into The Wild super.
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 5 Gäste