Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

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vectrex
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Läck mer am Arsch, über 16 Sekunde langsamer vo 0-220 km/h. Und das trotz em Gwichtsvorteil, emene 6-Gang-Getriebe und däm ach so tolle VTEC:
Z3 M vs S2000.png
Was isch dä S2000 nume für e fertigi Gurke? Dr Z3 M het im 3. Gang chöne afahre und wär no schnäller uf 220 km/h gsi. :groel:

Ich glaub fascht, es het em S2000 an Drehmoment gmanglet. Wart emol, hani das nid scho vo Afang a gseit? :lol:
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Jones
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 15 Feb 2022 19:18 Luftpumpi S2000 gseht kei Land gege en Z3 M. Und dr Polizischt wo nid cha rächne wills trotzdäm nid wahr ha ... :typej:
1. hani nie gseit, dr s2000 sig NID langsamer als e z3m und 2. hesch du null ahnig was ig füre job ha...

genau so wenig wie vo dynos läse... :mrgreen:

(was wiederum zu dire schrieb- und läseschwächi passt!) :bussi:
vectrex
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 15 Feb 2022 20:19 1. hani nie gseit, dr s2000 sig NID langsamer als e z3m und
1. Isch er nid nume langsamer sondern wird 2. regelrecht stohgloh vo emene Z3 M. Und das woner doch gemäss Dir so e Fahrmaschine sött si und das F20-Mötorli so es Wunderwerk ... :groel:
Jones hat geschrieben: 15 Feb 2022 20:19 2. hesch du null ahnig was ig füre job ha...
Das isch mer au so ziemlich schnurz. Rächne chasch uf jede Fall definitiv nid. Und wenn denn au nume scho für es Johr Polizischt gsi wärsch seit das scho mehr als gnueg über Dich us ... :lol:
Jones hat geschrieben: 15 Feb 2022 20:19 genau so wenig wie vo dynos läse... :bussi:
Sicher mehr als Du. Die schlächte Beschlünigungswärt in dr Praxis spiegled jo exakt das fehlende Drehmoment wider womer scho uf em Dyno gseht ... :auslach:
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Jones
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

versuechs nomau mitem dyno... ;)
hesch di rächt i d'nessle gsetzt würdi säge! :auslach:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Absolut vs relativ => der Lehrer cha dr Unterschied erkläre wenn in Mathenochhilfkursus gosch.

Es isch eigentlich gar nid schwierig z'verstoh. En chline Tipp no: Absolut isch das, wo denn würklich uf dr Stross achunnt. Und drumm isch dr S2000 au so langsam im Verglich zum Z3 M ... :lol:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

absolut isch dr z3m aber o e lahmi gurke...
nume dummi lüt vergliche usschliesslech absoluti wärt...

ah wart... passt ja de wieder.. :kicher:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Nö, in dr Beschlünigungs- und Durchzugswärt isch er für die Zyt ebe sehr schnäll. Uff em Track immer no flott und schnäller als en S2000. Woby sicher bi beidne als Roadster nid e gueti Trackzyt im Vordergrund gschtande isch.

Item - schnäller isch schnäller. Gohts nid um das bi sottige Verglich? Ebe verschiedeni Konzept vo dr Hersteller und am Schluss gseht mer welles Gsamtpaket am schnällschte isch.

Oder isch en Verglich vo Sprinter nach Dinere Logik au unfair wenn si en verschiedene Körperbau händ ? So "dr Carl Lewis he aber vil längeri Bei und isch muskulöser als dr europäischi Durchschnittssprinter. Wäge däm isch en Verglich unfair." :schraube:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

ja auso wenn e carl lewis (3.2) gäge junior (2.0) sprintet, isches tatsächlech unfair...

dr junior isch aber viellech dr schnellscht i sire klass...

nach dire logik isch dr junior denn scheisse...

differenziert dänke isch aber nid eso dini kernkompetenz... ;)
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Erfüllsch jetzt ebe grad wieder das Bild vom typische Honda-Fanboy mit Dim Gejammere. "Mimimi, Honda het nume en 2 Liter in S2000 ibaut drum darf mer d'Fahrleischtige nid mit em Z3 M wo en 3.2 Liter het vergliche, mimimi ..." :typej:

Aber d'Fahrleischtige vomene CRX VTEC darf mer denn scho mit em Golf 2 G60 vergliche? Oder isch das au verbote und unfair und ich mues en Golf 2 1.6 Liter Suger als Verglich ne obwohl dä wo VW gar nie als hot hatch apriese worde isch? :schraube:

Du hesch Dich so in Dinere Einbahnstross verrennt nume will nid wotsch zuegeh, dass Honda ebe uf die falschi Charte gsetzt het und drum en S2000 im Gsamtkonzept amene Z3 M hoffnigslos unterlege isch ... :lol:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Golf G60: 160 PS us 1.6l mit gschwürlader
EE8: 150 PS us 1.6l mit vtec


S2000: 240 PS us 2.0l
Z3M: 320 PS us 3.2l

gloub wenn dis hirni asträngsch, merksch dr ungerschied...

aber bim dyno läse hesch ja z'offesichtleche o nid gseh drum hani eigentlech wenig hoffnig! :auslach:
vectrex hat geschrieben: 16 Feb 2022 05:08en S2000 im Gsamtkonzept amene Z3 M hoffnigslos unterlege isch ... :lol:
besseri fahrleischtige ufgrund vo 80ps meh isch NID gsamtkonzept gäu! ;)
das 80er jahr fahrwerk fahrwerk ghört z.B. o is gsamtkonzept... :mrgreen:

und optik im fau o...

:kotz: Z3M
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Ribit X Titan
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Immerhin ist das Preis-Leistungsverhältnis des überbewerteten BMW Z3M grottig und es wurde vergessen zu erwähnen dass der 3.2 Liter das absolute Flaggschiff dieser Serie ist welche im Verhältnis zum ganzen Rest sehr kleine Stückzahlen hatte. Für Preisen, bereits zweimal so hoch wie der Subi kriegt man gerade mal das Einsteigermodel https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-z3- ... Position=4 und beim "Topmodel" muss man gar nicht mehr gucken... das fängt dort so ab 50 000 CHF an. Am Ende nutzt er sich auch ab wie jedes andere Auto... und bei dem Alter ist nicht schwierig rauszufinden dass es halt mehr mal einen Service oder gar Austausch von teuren Teilen braucht als bei neueren Autos... natürlich zu den BMW-Kosten mit Gockel-Preisaufschlag. Er wird also am liebsten von Gockeln welche eine Penispumpe brauchen gefahren.

Demgegenüber bietet der Honda S2000 viel Fahrspass für weniger Kohle und wenn man noch ein Auto haben möchte dass sowohl familientauglich als auch als Transportvehikel brauchbar ist... dann ist der im Preis-Leistung unschlagbare Subi Outback eine hervorragende Wahl mit ebenfalls hohem Fahrspass je nach Situation. 200 fährt er auch, selbst wenn es mehr Anlauf braucht und ab 200 bezweifle ich dass man es irgendwo regulär fahren kann... also viel heisse Luft um nix.

Der Einsteiger-Z3 kommt gerade mal so knapp dem Suzuki Swift davon... das zu Preisen jenseits von Gut und Böse für diesen lahmen Turnschuh. Und für alles andere bezahlt man dort halt Gockel-Aufschlag und zwar heftig.

Naja, heutzutage schreibt man die Autos und deren Motoren hinten und vorne gar nicht mehr an, damit niemand sieht was für scheiss-blöde Mini-Turbomotoren überall drin stecken... da gibt man sich ohne Stolz aber mit gutem Energieeticket gekonnt bedeckt und hüllt es im Tuch des Schweigens. Bei meinem Autochen natürlich nicht, dort war man noch stolz darauf was drinsteckt.

Insofern, alte Gockel-Autos sind sicher besser als das neumodische Zeugs aber ich stehe dann doch auf mehr Bescheidenheit und Leistung die man nicht sofort sieht aber immer vorhanden ist.
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:00 Golf G60: 160 PS us 1.6l mit gschwürlader
EE8: 150 PS us 1.6l mit vtec

S2000: 240 PS us 2.0l
Z3M: 320 PS us 3.2l

gloub wenn dis hirni asträngsch, merksch dr ungerschied...
Aha, wenns öppe glich vil PS het denn isches egal wie das erreicht worde isch und mer darf vergliche. :typej:

Das heisst en Verglich vo mim Z3 M mit enere Corvette C5 mit 5.7 Liter isch denn wieder legitim will zuefälligerwys d'Leischtig öppe glich isch. :schraube:

Mann bisch Du e Trottel und merksch sälber nid was Du für e Seich uselosch ... :groel:
Jones hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:00 besseri fahrleischtige ufgrund vo 80ps meh isch NID gsamtkonzept gäu! ;)
das 80er jahr fahrwerk fahrwerk ghört z.B. o is gsamtkonzept... :mrgreen:
D'Leischtig isch ei Faktor vom Gsamtkonzept (Motor, Fahrwerk, Chassis, Brämse etc.). Und in däm Gsamtkonzept isch ebe en S2000 amene Z3 M klar unterlege.
Jones hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:00 und optik im fau o...

:kotz: Z3M
Optik isch Gschmackssach, für mich ok wenn en Z3 M Dir nid gfallt. Au en S2000 gfallt längschtens nid allne.

d'Fahrleischtige sind jedoch objektiv beurteilbar, und in däm Kapitel kackt en S2000 gege en Z3 M total ab ... :2finger:
Zuletzt geändert von vectrex am 16 Feb 2022 13:01, insgesamt 1-mal geändert.
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

ehmmm JA, wenns um rundezyte und beschleunigugnswert geit, sött meh scho ähnlech starch motorisierti outos vergliche.
süsch chasch ja o e Civic R mitem Golf G60 vergliche und denn säge, dr G60 sig e schissi! :roll:
si ja beides hatchback...

holenmolen zum 3. :groel:

wenns ums gsamtkonzept geit, gsehts chli andersch us aber denn isch o nid zwingend dä dr besser, wo schneller isch..

eigentlech logisch ussert meh isch so dumm wie du u cha nid mau e dyno richtig intepretiere... :auslach:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 Immerhin ist das Preis-Leistungsverhältnis des überbewerteten BMW Z3M grottig
Ob ein Z3 M überbewertet ist oder nicht hast nicht Du oder ich zu beurteilen. Das regelt der Markt ganz von alleine ...
Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 und es wurde vergessen zu erwähnen dass der 3.2 Liter das absolute Flaggschiff dieser Serie ist welche im Verhältnis zum ganzen Rest sehr kleine Stückzahlen hatte.
Und das trifft auf einen S2000 nicht zu? Ist das nicht genauso das Flagschiff von Honda bei den Cabrios?
Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 Für Preisen, bereits zweimal so hoch wie der Subi kriegt man gerade mal das Einsteigermodel https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-z3- ... Position=4 und beim "Topmodel" muss man gar nicht mehr gucken... das fängt dort so ab 50 000 CHF an.
Hmm, kannst Du mir denn ein Subaru-Cabrio mit Heckantrieb empfehlen? Du so als Subi-Experte? :groel:
Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 Am Ende nutzt er sich auch ab wie jedes andere Auto... und bei dem Alter ist nicht schwierig rauszufinden dass es halt mehr mal einen Service oder gar Austausch von teuren Teilen braucht als bei neueren Autos...
Diese Weisheit von Dir. Da wäre ich jetzt echt nicht selber draufgekommen, dass sich jedes Auto abnutzt ...
Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 natürlich zu den BMW-Kosten mit Gockel-Preisaufschlag.
Wieder eine Aussage mit der Du beweist, dass Du keine Ahnung hast. Im gleichen Leistungssegment sind BMW-Ersatzteile wesentlich günstiger als bei den Japanern.
Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 Demgegenüber bietet der Honda S2000 viel Fahrspass für weniger Kohle
Klar, und ein Z3 M bietet etwas mehr Fahrspass für etwas mehr Kohle. Ganz normal.

Ausserdem - schon mal die Occasionspreise der S2000 gesehen:

https://www.autoscout24.ch/de/autos/hon ... &vehtyp=10

Kannst ja den günstigsten kaufen für sFr. 23'000.-- wenn das für Dich wenig(er) Kohle ist ... :mrgreen:
Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 und wenn man noch ein Auto haben möchte dass sowohl familientauglich als auch als Transportvehikel brauchbar ist... dann ist der im Preis-Leistung unschlagbare Subi Outback eine hervorragende Wahl mit ebenfalls hohem Fahrspass je nach Situation.
Bis zur nächsten MFK wenn die Aufbereitungskosten den Zeitwert übersteigen. :groel:
Ribit X Titan hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:05 200 fährt er auch, selbst wenn es mehr Anlauf braucht und ab 200 bezweifle ich dass man es irgendwo regulär fahren kann... also viel heisse Luft um nix.
In 10 Minuten bin ich an der deutschen Grenze und kann so schnell fahren wie es mir beliebt auf der Autobahn ... :lol:
Zuletzt geändert von vectrex am 16 Feb 2022 08:29, insgesamt 1-mal geändert.
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Buccaneer »

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:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 16 Feb 2022 08:16 ehmmm JA, wenns um rundezyte und beschleunigugnswert geit, sött meh scho ähnlech starch motorisierti outos vergliche.
süsch chasch ja o e Civic R mitem Golf G60 vergliche und denn säge, dr G60 sig e schissi! :roll:
si ja beides hatchback...

holenmolen zum 3. :groel:
Fertige Blödsinn wo Du wieder uselosch. Woni bi Dir bi isch, dass mer Fahrzüg us dr gliche Epoche und in dr gliche Klass sött vergliche (also Hatchback vs Hatchback und Cabrio vs Cabrio).

Du hesch jo sälber Vids verlinkt wo en Integra mit em R32 verglichsch. Widersprichsch der also völlig ...

Händ übrigens au sämtlichi Fachmagazin so ghandhabt: Total verschiedeni Motorekonzept mit verschiedene Hubrüm und Leischtige mitenand vergliche. Aber ebe immer s'Topmodäll vom jewylige Hersteller ...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 16 Feb 2022 07:00 Golf G60: 160 PS us 1.6l mit gschwürlader
EE8: 150 PS us 1.6l mit vtec
Ah und übrigens, en G60 het 1.8 Liter Hubrum. Nid wyter vo Wichtigkeit aber wenn mer wott mitrede sött mer scho au d'Fakte kenne zum sich nid andauernd blamiere wie Du ... :lol:

Aber ich kenn Dini Antwort eh scho: "Wenn en G60 sogar 1.8 Liter Hubrum het, denn ...". :typej:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Mastler(P) »

jöh, isch das en troll? no härzig. ☺️
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 16 Feb 2022 13:31 Bild
Nimmt dr Johannes sich immer vor und denn chunt er wieder hinde führe mit sim absolute Stuss ... :typej:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 16 Feb 2022 13:55 jöh, isch das en troll? no härzig. ☺️
Ja wird am troll eigentlech nid grächt... :lol:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jetzt vergliched sogar d'Japaner au no sälber en S2000 (2 Liter) gege en SLK 55 AMG mit emene 5.5 Liter V8:


Quelle

Und denn verliert d'Luftpumpi au no ... :auslach:

Dr Jones meint drzue:


Quelle

:groel:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Mastler(P) »

vectrex hat geschrieben: 16 Feb 2022 16:36 Und denn verliert d'Luftpumpi au no ... :auslach:
das liggt au nöd ah dä pumpi, sondern am schwerpunkt :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

https://www.topgear.com/car-news/electr ... sports-car

Wenni mau e vollstromer choufe denn dä! :wixer:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 16 Feb 2022 17:49 https://www.topgear.com/car-news/electr ... sports-car

Wenni mau e vollstromer choufe denn dä! :wixer:
Und ich hör lieber uf Autofahre als öppis z'fahre wo mit Strom betriebe wird ...
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