Tatsujin hat geschrieben:ds hauptproblem mit PAL aber isch, dass i de 80/90er ca. 99.867% vo de hergstellte videokonsolespieli nöd us PALige gebiet sind cho, und us purer bequemlochkeit au nie ad PAL norm aapasst sind worde.
Usserdem: Musha Aleste uf PAL spiele het i mim Ghör massivi Schäde hinterloh.
häsch du es pal musha?
PAL Mauschen gitts doch gar nid nur US vo Seismic wo aber glaubs region free isch?
ja genau so isches.
ich hans us uf pal md gha als chind. hät mi nöd gstört. im gegeteil: wonis denn uf 60hz zockt han hani d'musig viel zschnell gfunde
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
ich glaub em ebay rein garnüüt mehr. nit mol dr irrsch collector zahlt soviel füres spiel wos boxed in sehr mint zuestand dafür nit seald filich 60.- zahlsch
frisch. i ha jedes zelda game wos git PAL + JAP + US wenns es abwiichends Cover gha het in guetem bis sehrguetem zuestand + süschtig limited editions, G&W, Spielberater usw usf.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
GameCollector90 hat geschrieben:Ja ih weiss.Biete itz nüme..ha es max. Gebot dri...mal e blödi frag söttme eper wome vom forum kennt nit überbiete us astand oder isch das normal?Weme jetzt epis unbedingt wet..
je nach dem. extra de pris ufebüte isch aber nöd so nett. grad da bim NES agebot isches no schwiirig. einzeln chasch öppe 700-900chf mache wenn glück häsch. als bundle isch 500chf en faire pris, will d games rar und sehr guet zwäg sind. wiä da im forum isch de abschlag uf bundles in ricardo au zwüsched 30% und 70%.
GameCollector90 hat geschrieben:Ok has de nit extra gmacht gell..bin voll nett uh so Ja Panic Restaurant isch no recht rar in OVP uh Little Samson isch oh eher tüür..
ich bin kein NES fan, drum isch es mir au nöd so wichtig.
ha e frog. ha es guets agebot gseh uf gratis inserate. isch n64 mit vöu games. ha däm gschribe usw. aber irgendwie vetraui däm ni. är het keni referänze usw. jetz simer so blibe stoh das ig ihm 80.- überwise, är schickt s pack und nächer duenem de dr räscht überwise. was würdet ihr mache? was chani mache wenner nid schickt? betribe?