das chasch jetzt mal grad ganz vergessse. aber subito!Mastler(P) hat geschrieben:snes isch aber besser als megadrive. jede weiss.
Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ich han es paar spili für ps3 aber s`einzige woni würklich gern und sehr sehr oft und lang gschpillt han isch the last guyAvenger hat geschrieben:Aber es git ou für d ps3 es paar gueti spiel. Und ig nime jetz ah dass der Herr plattespielerist äbe sörtigi het kouft und nid es Barbie lernt singen im Ponyhof mit move.

ich chan au mit so egoshooter kack nix afange, isch doch alles s`gliich, nödemal doom dazumal oder wolfenstein
xbox 360 hani au mal e japanischi vo eim da im forum abkauft - dört hets wenigschtens no es paar shooters, aber diä spill ich lieber am ne arcade. konsoleee adeee

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Uncharted isch sehr geil und es jump n shot und keis tunnel beng beng böhme spiel.
Git ebbe schono es paar geili games.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
logisch nöd will isch ja uf de gliiche siite.Trunks hat geschrieben:Und ja ich Het s'video nöd no müsse mitquote

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ja klar. aber wenns luschtig isch, isch es luschtig.Uriel hat geschrieben:Genau will Präsentatione per se lachhaft sind, isches sone geischtlosi Tätigkeit, es sones blöds Video zeme ds schniide.
Mach dr aber selber en Gfalle und lis dr Link: dr Cage chunt richtig gekonnt dra.

Würd aber scho meine, dass de Videoclip und de Artikel zimli vom gliiche Ort mit gliicher Absicht chöme, nur halt mit verschiedene Methode.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 22 Feb 2013 14:09, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
scho so, aber subito!geosnow hat geschrieben:das chasch jetzt mal grad ganz vergessse. aber subito!Mastler(P) hat geschrieben:snes isch aber besser als megadrive. jede weiss.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ja das gseh ich scho au. Allerdings chan mer us em Link no einiges wiiterdiskutiere und usm video isch d wahrschiinlichkeit, dass e diskussion in es getrolle uusartet zimli höher.zwirrlibatz hat geschrieben: Würd aber scho meine, dass de Videoclip und de Artikel zimli vom gliiche Ort mit gliicher Absicht chöme, nur halt mit verschiedene Methode.
Nebebii: dr Chief Designer vo de PS4? Chunnt mer zimli intelligent vor, der Typ. und dass er bi de Demo vom Vita Streaming nüd grad voll ufe «amazing» blabla zug ufgsprunge isch sondern das mee zur kenntnis gno het, macht ne recht sympathisch.
Ebeso, dass er unverhüllt gseid het: ok, die nächst Playstation isch en optimierte PC. Würklich, der Typ het 1000 Bonuspoints bi mir.
Au han ich dr Iidruck, dass der alti Verglich (PC= hohe Latenz aber viel Speicher vs. Konsole= kurze Latenz aber wenig speicher) dur ihn so nüm stimmt.
Zuletzt geändert von Uriel am 22 Feb 2013 16:22, insgesamt 1-mal geändert.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
gschiidi chönd bi beidem diskutiere und dummi bi beidem trolle.Uriel hat geschrieben:Ja das gseh ich scho au. Allerdings chan mer us em Link no einiges wiiterdiskutiere und usm video isch d wahrschiinlichkeit, dass e diskussion in es getrolle uusartet zimli höher.
ok, dummi läsed türli kän teggscht fu meh als drü sätz. aber im prinzip ischs eso.
I speeled my drink!
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Das isch mer als «Filter» scho guet gnuegzwirrlibatz hat geschrieben: ok, dummi läsed türli kän teggscht fu meh als drü sätz. aber im prinzip ischs eso.

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Aber findsch nüd au, dass dr Artikel sehr guet uf die komische diskurive Konstrukt iigaht, wo so bim ne Konsolelaunch mitschwinged?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Absolut. Es isch sogar überraschend dütlich, präzis und kritisiert s'Richtige. Me isch sichs so gar nöd gwöhnt wäg de suschtige Kommentär uf de übliche (grössere) Siitene.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
isch bookmarked, schonumewäge: http://gameological.com/2013/02/to-the- ... d-fur-day/" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Quelle
Veröffentlicht am 30.11.2012
[Recorded: November 7, 2012]
Mark Cerny is one of gaming's most influential designers, a true "game changer." He's received the International Game Developers Association's Lifetime Achievement Award, as well as been inducted into the Academy of Interactive Arts & Sciences' Hall of Fame.
Dä Cerny.. Huerä creepy Auge aber glaubs en uhuerä super Typ.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja, der Cerny würd nen super Villain agbeben. Und der Infamous-Typ wird sein Handlanger.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220

scho alt aber trotzdem witzig: Journalischte Befragig, wes dr PS4 Event gfunde hend Klick.
Die prozentual meischte Journalischte stimmet für 7/10. Me chas nüd besser erfinde.
Re: Playstation 4
zwirrlibatz hat geschrieben:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bsunders dä "prediction" und "i've got a really big thing for cars".![]()
so blöd chan nume sony si. Anstatt das im Controlelr obedra en Bildschirm bringed mit Touchscreen, bringeds es Touchpad wo niemmer brucht.
ja genau.Mastler(P) hat geschrieben:snes isch aber besser als megadrive. jede weiss.
geosnow hat geschrieben:Uncharted isch sehr geil und es jump n shot und keis tunnel beng beng böhme spiel.![]()
Ja uncharted fini au mega geil.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
das hei sie vo der uhja gstohle!Goran hat geschrieben:so blöd chan nume sony si. Anstatt das im Controlelr obedra en Bildschirm bringed mit Touchscreen, bringeds es Touchpad wo niemmer brucht.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Du meinsch Uja hets vo dä PSP Vita gstohleAvenger hat geschrieben:das hei sie vo der uhja gstohle!Goran hat geschrieben:so blöd chan nume sony si. Anstatt das im Controlelr obedra en Bildschirm bringed mit Touchscreen, bringeds es Touchpad wo niemmer brucht.

Isch wege dem en furz :typej:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
du meinsch alli hän das vo nintendo gstohle.LuiStyle hat geschrieben:Du meinsch Uja hets vo dä PSP Vita gstohleAvenger hat geschrieben:das hei sie vo der uhja gstohle!Goran hat geschrieben:so blöd chan nume sony si. Anstatt das im Controlelr obedra en Bildschirm bringed mit Touchscreen, bringeds es Touchpad wo niemmer brucht.![]()
Isch wege dem en furz :typej:
nintendo rox. all andere sux. do heschen
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
nitendo häts vo apple gstohle. und erscht no schlecht.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.