Seite 34 von 38
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 14:34
von sidusson
Gurgelhals hat geschrieben:Die sind übrigens s'Beschte am neue Zelda:

NOOOIN
die sie die besti nöi rasse

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 14:35
von sidusson
Supersonic hat geschrieben:evo hat geschrieben:ich has durchs clevers rätsle gschafft aber dennoch öfter mol falschi kombi "usversehe" igeh wili immer an die falsche teili ko bi mitem schwert
Völlig wahr! D'Präzision fehlt memal ebe scho und dete chamer nöd eifach uufs Stüürchrüüz trucke, sondern ich mues s'Grätli 10 Sekunde uuf de Tisch lege. Und s'Harfespiele hani nöd mal denn gschafft -.-
Harfespilä isch würklech scheisse

has minispiu o nie gschafft!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 16:15
von zwirrlibatz
lol, harfespiele isch easy as piisi. e fiinmotorik wie flugzügträger händer.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 16:41
von Gurgelhals
zwirrlibatz hat geschrieben:lol, harfespiele isch easy as piisi. e fiinmotorik wie flugzügträger händer.
Ich =
Das i de Luft umeschrummle überforderet mich

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 17:29
von zwirrlibatz
hätteder nur meh wiimusic gspielt. jenschtes gueti lektione gitts.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 18:13
von O_O
was muess mer eigentlich i die godesseseses wall inezeichne? ich due immer en penis drichrible und chum 3 herz defür über.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 18:18
von evo
ich glaub me mues das zeichne wome wot.
am afang hani immer triforce zeichnet und herzli beko. denn mol us jux irgend e scheiss denn si bombe ko. kreis git au bombe. raute wohrschins rubin (nit verifiziert).
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 06 Dez 2011 18:52
von Gurgelhals
So isch es. Herz gitt Herz, Triforce gitt Fairies, Raute gitt Rubin, Kreis gitt Bombe und en Pfiil gitt logischerwiis Pfiil. Ich hans aber eigentlich nie brucht. Bim Goron im Wald gitt's aber es Herzteil, wänn me ihm alli Zeichnige zeigt.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 00:28
von O_O
öhm ich bin dürs zeidtoor düre und ha nur mitem wasserdrache gredt bis jetzt isch das normal? sie die andere zwei optional oder gits die gar nid?
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 07:45
von sidusson
O_O hat geschrieben:öhm ich bin dürs zeidtoor düre und ha nur mitem wasserdrache gredt bis jetzt isch das normal? sie die andere zwei optional oder gits die gar nid?
:typej:
du bruchsch die kompletti melodie vo aune 3.. schüsch funzts nid..
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 11:34
von O_O
aber das chunt ersch jetzt du löli, has nochegluegt, s isch alles okay
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 12:35
von sidusson
O_O hat geschrieben:aber das chunt ersch jetzt du löli, has nochegluegt, s isch alles okay
told ya

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 13:09
von evo
sidusson hat geschrieben:
told ya

wa finsch besser? legände vo zelda oder t legände vom äonetoor?
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 14:04
von Supersonic
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 14:13
von O_O
hamer äxtra 3 saves erstellt und ufe PC backuped willi angst ha ich mach genau das
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 14:24
von sidusson
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 07 Dez 2011 15:09
von Supersonic
sidusson hat geschrieben:
:typej:
Isch das jetzt schäm Fail, Maru Fail oder Nintendo Fail?

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Dez 2011 10:47
von PlanetHarrieR
sidusson hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Die sind übrigens s'Beschte am neue Zelda:

NOOOIN
die sie die besti nöi rasse

sieht aus wie kuchen. jetzt hab ich hunger.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Dez 2011 10:49
von PlanetHarrieR
Supersonic hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:
:typej:
Isch das jetzt schäm Fail, Maru Fail oder Nintendo Fail?

At this point, the forest and volcano events will no longer occur, making it impossible to continue.

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 12 Dez 2011 15:22
von zwirrlibatz
wieso au en neue Stalker wemme de Hundertscht vo dem fark da cha han?
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 12 Dez 2011 15:23
von evo
zwirrlibatz hat geschrieben:wieso au en neue Stalker wemme de Hundertscht vo dem fark da cha han?
bisch voll im rampage mode

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 12 Dez 2011 15:25
von zwirrlibatz
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 13 Dez 2011 07:20
von sidusson
Nintendo: "Zelda-Serie behält Bewegungssteuerung"
12.12.11 - Die Zelda-Serie wird auch in Zukunft mit einer Bewegungssteuerung wie in The Legend of Zelda: Skyward Sword spielbar sein und nicht mehr zur klassischen Joypad-Steuerung zurückkehren. Das sagte Serien-Produzent Eiji Aonuma.
"Ich glaube wirklich, dass wir jetzt nicht mehr zu einer Button-Steuerung zurückgehen können", sagt Aonuma gegenüber dem Official Nintendo Magazine. "Deshalb denke ich, wird diese Bewegungssteuerung auch in zukünftigen Zelda-Spielen zum Einsatz kommen."
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 13 Dez 2011 09:09
von BrainBug
de tex

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 14 Dez 2011 15:00
von zwirrlibatz
sidusson hat geschrieben:"Ich glaube wirklich, dass wir jetzt nicht mehr zu einer Button-Steuerung zurückgehen können", sagt Aonuma gegenüber dem Official Nintendo Magazine. "Deshalb denke ich, wird diese Bewegungssteuerung auch in zukünftigen Zelda-Spielen zum Einsatz kommen."
konsequänt. super. :steel battalion: