
Und dass dr G60 uf em Track schnäller isch interessiert dich plötzlich au nüm.

Denn wieder völlig praxisfremdi Bischpil, wär redet vo 180-182 oder 183-197? Typische Honda-Fanboy mit beschränktem IQ ...

Moderator: Avenger
Drumm isch jo dr G60 uf em Track schnäller:
drum isch e 144nm EE8 o schneller im reine beschleunige als e 225NM G60 aber halt schlechter im durchzug bi töifer drehzahl.Ein hohes Drehmoment ermöglicht effektives und energiesparendes Fahren. Durch eine hohe Leistung kann ein Auto schnell beschleunigen und eine hohe Endgeschwindigkeit erreichen.
Jetzt zitiersch aber nid ärnschthaft sonen Standardussag wo BMW für Polizeibachelis gmacht het? Was do no alles für Faktore inespieled muss ich Dir jo wohl nid verzelle ...
Also gemäss zperfs gsehts nid us, als öb dr EE8 allgemein schnäller wär bim "reine beschleunige" (Quelle: https://zeperfs.com/en/duel712-1183.htm
Wieso? En Z3 M vereinigt beides: Hochdrehzahlkonzept mit aständigem Drehmoment. Genau drum fahri jo eine ...
Genau das Wort hani gsuecht, mickrig ...
wenn nid sone trottel wärsch, wüsstsisch, dass motore-leistig im verhältnis zu paar andere sache z'betrachte isch...
Werum hani wohl scho vor Dir das do gschriebe, mis Polizeibacheli:
Und das isch wahrschinlich au dr Grund, werum dr G60 schnäller uf em Track isch als die Drehmomentgurke CRX.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste