visuell spektakulär aber sus passiert eifach nüüt. 3/4 vom film vorusehbare charakter ufbau und denn no rasch am schluss de endfight inewürge.Asskicker hat geschrieben:Doctor Strange 8.5/10
5/10
visuell spektakulär aber sus passiert eifach nüüt. 3/4 vom film vorusehbare charakter ufbau und denn no rasch am schluss de endfight inewürge.Asskicker hat geschrieben:Doctor Strange 8.5/10
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Gad letschti de Beowulf mit em Christopher Lambert cho. He isch de Film en huere Brunz. Die erste 10 Minute gluegt well is no lolig gfunde ha. Herte Techno i de Fight-Szene a la Mortal Combat. Aber nach de erste 10 Minute hani s nüm usghalte :typej:abyss hat geschrieben:Die Legende von Beowulf
Immer wider gärn. Eifach crème...![]()
muesch dä mal streame..han en leider nöd uf englisch gseh, isch aber no amüsantabyss hat geschrieben:![]()
gar nöd so wie de film Ladybar 1&2 (schenke keine blumen in thailand) falls diä gseh hesch ?abyss hat geschrieben:Merci füren Tip.![]()
Aber naja, Pattaya wird ja wider schön verdorbe anprise. Isch aber eigentlich ganz easy dert...gueti Restaurants, Live Music, Walking street...![]()
ja, aber genau die letschte 20 Minute sind die wo de Film zu däm mache woner versproche het. Zume Sequel, bzw Prequel vo CloverfieldAvenger hat geschrieben:10 Cloverfield Lane -> 7/10
Eigentlich sehr spannend, aber die letzte 20 Minute si eifach nur dämlich.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste