[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Vor 2014:
öppe 50%/50% - und die hend nid welle IN WESCHTE ODER IN OSCHTE. Die hend sich eifach well i die eint oder ander richtig orientiere. Sich so usrichte, aber die hend nid welle voll ind Nato oder voll zur Ru Föderation.
Sochli wie dems und Reps. Je nach Wahl mal so und denn mal so.
2014 Hend die demokratisch eine gwählt (knapp aber OSZE heds bestätigt.) wo sich meh hetti welle nach Oste orientiere.
Denn heds griggled und d Fronte sind natürli klarer zoge worde. Sitt denn isch klar das mer in Weschte oder in Oste will und zwar mit Hut und Haar.
S Lager für de Weschte isch grösser, da bini mit dir.
Nach de "Veränderig" 2014 hed en nicht gewählti Überangsregierig gäh. Was hed die als eis vo de erste Massnahem gmacht? Russisch als zweiti Amtsprach und somit au a Schuele z verbüte. Super zum de Grabe no tüfer z zieh.
D Ukraine isch leider es zutüfst gspaltnigs Land und dass Russe da jetzt illegal igfalle sind, hilf klar niemmerem. Am allerwenigste de Zivilbevölkerig vo beidne Länder.
öppe 50%/50% - und die hend nid welle IN WESCHTE ODER IN OSCHTE. Die hend sich eifach well i die eint oder ander richtig orientiere. Sich so usrichte, aber die hend nid welle voll ind Nato oder voll zur Ru Föderation.
Sochli wie dems und Reps. Je nach Wahl mal so und denn mal so.
2014 Hend die demokratisch eine gwählt (knapp aber OSZE heds bestätigt.) wo sich meh hetti welle nach Oste orientiere.
Denn heds griggled und d Fronte sind natürli klarer zoge worde. Sitt denn isch klar das mer in Weschte oder in Oste will und zwar mit Hut und Haar.
S Lager für de Weschte isch grösser, da bini mit dir.
Nach de "Veränderig" 2014 hed en nicht gewählti Überangsregierig gäh. Was hed die als eis vo de erste Massnahem gmacht? Russisch als zweiti Amtsprach und somit au a Schuele z verbüte. Super zum de Grabe no tüfer z zieh.
D Ukraine isch leider es zutüfst gspaltnigs Land und dass Russe da jetzt illegal igfalle sind, hilf klar niemmerem. Am allerwenigste de Zivilbevölkerig vo beidne Länder.

Michel Chossudovsky findsch de na guet? sini thesene und so?
Fragsch das mich oder de maslter?

ein eigene tab für US Nato War, wieso au nöd.
Haha ja das stimmt.
Aber isch au hert vereifacht.

ja isch härt vereifach. wie villes da ine.
Gägevorschlag demits nid so eisitig isch.
Oder mach doch n Liste mit de folgende Überschrifte:
Nato wars - Ami wars - Russia wars - China wars - und sust no paar wo gad Lust hesch.

de gägevorschlag wär demfall würkli eher de spiegel oder zeit. aber ebe. beid siite glich penetrant. und ich han penetrant ja na gern.
Verstah nid, uf was du use wettsch.

das am mastler sini siite en propagandasiite isch gnauso wie de spiegel oder zeit. und me sött langsam scho chli vorsichtig sii wieme informatione iordnet. momentan tobt halt würkli au en infochrieg.
aber schlussendlich sind die GEDANKEN FREI
aber schlussendlich sind die GEDANKEN FREI

Ah jetzt schnall is. Merci
Das mit de Infos isch immer sones Problem, well sobalds knallt, isch s Internt voll mit shit.
Wenn mer sich hed welle chli über Lybie, Syrie, Ukraine informiere isch das vorher immer biz eifacher gsi. Sobald klöpft hed isch s Internt überflueted worde mit "neuem" Content.
Das mit de Infos isch immer sones Problem, well sobalds knallt, isch s Internt voll mit shit.
Wenn mer sich hed welle chli über Lybie, Syrie, Ukraine informiere isch das vorher immer biz eifacher gsi. Sobald klöpft hed isch s Internt überflueted worde mit "neuem" Content.

ich bin siit 1996 im netz und es isch na nie so schlimm gsi wie jetzt. mini schwöster isch head of cyber security. es tobt grad chli was.
und NEI au ich de best weiss nöd was richtig isch oder falsch.
und NEI au ich de best weiss nöd was richtig isch oder falsch.
Cyber-Security. Die söll mal verzehle, wies mit Verschlüsslige und Sicherheit usgseht, sobald meh Quantum-Computers usechömed. Das wür mi oberflächlich interessiere.
Uh und das vome KONSERVATIVE. En gwagti Ussag! Wenn das dini Züri-SVP-Flügel-Genosse gsehnt flügsch gad!

ich flüg überall use, das isch mis schicksal. aber hinerlah au überall spure 

Bremsspuren höchstens

gang go schisse du

am beste immer nachem mittagskafi, immer alli schissene bsetzt, die sauhünd.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
mindestens dä zivilbevölkerig om oste hilfts.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ja, ich weiss reddit isch leftist propaganda, aber was wötsch mache?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
mousch halt früehner in mittag, du mitläufer.

reddit isch eifach irgendwas, aber das weisch au du.
au das du chli en nato komplex i dir umetreisch siit serbie isch au klar. ich bin au kein transatlantiker fründ. ich wür dir aber rate (und ich weiss du wottsch das nöd aber ich machs glich) nöd unbedingt jetzt völlig uf die ander siite z gleite.
au das du chli en nato komplex i dir umetreisch siit serbie isch au klar. ich bin au kein transatlantiker fründ. ich wür dir aber rate (und ich weiss du wottsch das nöd aber ich machs glich) nöd unbedingt jetzt völlig uf die ander siite z gleite.
Ab hüt gitts nur no
Russischer Borschtsch

Russischer Borschtsch

gset us wie kotzet. aber en guete.
und ja de schwaaab ischen wichser, alles sind nazis, de great reset isch da. CHAUFET GOLD! jetzt. gester schönzruggflofe.
im ernst de schwaab ischen wichser.
und ja de schwaaab ischen wichser, alles sind nazis, de great reset isch da. CHAUFET GOLD! jetzt. gester schönzruggflofe.
im ernst de schwaab ischen wichser.