Seite 338 von 429

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:30
von Mastler(P)

Quelle

Quelle

Quelle

ech well etz en supra. :herzli:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:34
von vectrex
Jones hat geschrieben: 16 Mär 2022 13:05 dennoch schwach, dass säubst bi 300+ ps autos nid meh als 250 anebringe... truuuurig quasi... und kes zügnis vo ingenieurskunst... :auslach:
Bisch würklich bled? Was het e softwaremässigi Gschwindigkeitsbegrenzig mit Ingenieurskunscht z'tue? :groel:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:40
von Jones
vectrex hat geschrieben: 16 Mär 2022 13:34
Bisch würklich bled? Was het e softwaremässigi Gschwindigkeitsbegrenzig mit Ingenieurskunscht z'tue? :groel:
whs si d'pleuel z'schwach...
wieso sött meh das freiwillig mache... :roll:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:45
von vectrex
Jones hat geschrieben: 16 Mär 2022 13:40 whs si d'pleuel z'schwach...
Bim NSX-R? :groel:

Ah - drum händs en uf lächerlichi 304 Nm limitiert. Oder werum sött mer das susch freiwillig mache? :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:46
von Jones
vectrex hat geschrieben: 16 Mär 2022 13:45 Oder werum sött mer das susch freiwillig mache? :lol:
usem exakt gliche grund, warum die meischt dütsche chärre nid schneller als 250 loufe... ;)

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:50
von vectrex
Bi de dütsche Chärre bechunnsch das problemlos als Option.

Bim NSX-R gits scho gar kei Option für mehr Drehmomänt. Gschweige denn e Strossezuelassig ... :lol:

Nume 304 Nm us emene 3.2 Liter ... :auslach:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:52
von Jones
vectrex hat geschrieben: 16 Mär 2022 13:50 Nume 304 Nm us emene 3.2 Liter ... :auslach:
isch das relevant wenn er dr CLS nach strich u fade usenand nimmt? :kicher:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:53
von vectrex
Also fasse mer zämme. Am Jones sind Trackzyte wichtig:

- G60 vs EE8: G60 schnäller uf em Track :auslach:
- Z3 M vs S2000: Z3 M schnäller uf em Track :auslach:
- CSL vs NSX-R: CSL schnäller uf em Track :auslach:

Spricht nid grad für so es Honda-Gschwür ... :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:56
von Jones
es isch scho hert, wenn meh sich alles so muess z'rächt biege, wiu mer uf dr sachleche site ke argumänt meh het... :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 13:59
von vectrex
Was für Argumänt? D'Rundezyte chasch jo goge nocheluege. Und dete kackt Honda in dr gliche Klass immer ab.

Die schwache Fahrleischtige sind wahrschinlich wäg däm:
NSX zu wenig Leistung.png
Und wäg däm:
Dremo Honda.png
Dremo Honda.png (5.56 KiB) 1401 mal betrachtet
:lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:12
von Jones
beschleunigung UND durchzug:
NSX 22 pünkt
CLS 5 pünkt :auslach:

komplett zerstört!!! :herzli:


ufem Track isches 2 zu 1 füre CSL... also knapp (und viu weniger pünkt und das isch dir bacheli doch so wichtig! :lol: )

no frage?

The 2 vehicles have relatively similar performances with an adavantage to the Honda NSX R 3.2 294 PS on recovery

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:14
von vectrex
And by the way: The NSX R 3.2 294 PS is not street legal in Switzerland ... :groel:

Uf dütsch: D'Beschlünigungszyte und Durchzugswärt nutze der nüt will en nie im öffentliche Verchehr darfsch bewege. Danke Honda :!:
:groel:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:29
von Jones
äbe... ablänke wenn kes argument meh hesch...
typisch für halbschlaui bachelis... ;)

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:42
von vectrex
Stimmt jo alles:

- G60 isch schnäller uf em Track als en EE8 :auslach:
- Z3 M isch schnäller uf em Track als en S2000 :auslach:
- CSL isch schnäller uf em Track als en NSX-R :auslach:
- NSX-R het kei Zuelassig in Europa, en Verglych isch daher Nonsens

Oder bisch anderer Meinig, Polizeibacheli? :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:44
von Jones
muess ächt hert si, sones weichs hirni im chopf z'ha... :typej:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:51
von vectrex
Mimimi, aber aber aber, mimimi ... :lol:

Genau wie mers vo Honda-Fanboys kennt. :groel:

Immer schön dra denke:

And by the way: The NSX R 3.2 294 PS is not street legal in Switzerland ... :groel:

Und:
Dremo Honda.png
Dremo Honda.png (5.56 KiB) 1359 mal betrachtet
:auslach: :auslach: :auslach:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:52
von Jones
rechts isch dr NSXR

handbuechbacheli mit sim bmw :auslach:
nsxr.PNG

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:54
von vectrex
Unde isch dr NSX:
Z3 NSX.png
Z3 NSX.png (74.85 KiB) 1353 mal betrachtet
Gege e 3 Liter, nonig emol dr M. Fertigi Lachplatte dä NSX :!:

:lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 14:56
von vectrex
Und bitte nid vergässe, gäll:

- G60 isch schnäller uf em Track als en EE8 :auslach:
- Z3 M isch schnäller uf em Track als en S2000 :auslach:
- CSL isch schnäller uf em Track als en NSX-R :auslach:

Polizeibacheli :auslach:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Mär 2022 20:42
von vectrex
Triffts eigentlich ziemlich guet:
powerless VTEC.png
Gäll, Polizeibacheli ... :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Mär 2022 01:23
von Ribit X Titan
Honda NSX >> BMW Z3 M https://www.autoscout24.ch/de/d/honda-n ... Position=4

Bild
Doch jetzt, als der NSX nach 7.36 Minuten über den Zielstrich am Nordschleifen-Streckenabschnitt T13 rauscht, zählen nicht der anfangs erwähnte Pioniergeist, sondern die knallharten Supertest-Werte.

Aber wer hätte gedacht, dass der Honda NSX überhaupt so gut mithalten kann? Vor fünf Jahren wäre seine Rundenzeit am Ring eine absolute Sensation gewesen. Auf der Nordschleife lässt er Sportwagenhelden wie den Lexus LFA, den Ferrari 458 Italia, die Corvette ZR1 sowie den Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera (alle 7.38 min) hinter sich. Mit 7.36 Minuten ist der Honda genauso schnell wie die 530 PS starke Ausbaustufe des Nissan GT-R sowie der aktuelle Mercedes-AMG GT S.
Street-Legal natürlich... rund 400 kg schwerer als BMW Z3 M? Who cares...

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Mär 2022 05:08
von vectrex
Ribit X Titan hat geschrieben: 17 Mär 2022 01:23 Street-Legal natürlich... rund 400 kg schwerer als BMW Z3 M? Who cares...
Bisch glaubs es bitzli in dr Zyt vercho, Subarubuur. Baujohr 2016 vs 1997. Cabrio vs Coupé. :schraube:

Und 180'000.-- sFr. für en Risschüssle? Guete Witz ... :groel:

So gsehts us wenn mer Fahrzüg us dr gliche Epoche und gliche Klass verglicht:

- G60 isch schnäller uf em Track als en EE8 :auslach:
- Z3 M isch schnäller uf em Track als en S2000 :auslach:
- CSL isch schnäller uf em Track als en NSX-R :auslach:

:2finger:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Mär 2022 05:37
von vectrex
Chasch Dini Gurke jo es bitzli tuene und denn mit Dim Busefründ Jones an es Subi-Träffe:
Subi.JPG
Subi.JPG (111.84 KiB) 1294 mal betrachtet
:blow:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Mär 2022 08:28
von Mastler(P)
Ribit X Titan hat geschrieben: 17 Mär 2022 01:23 Honda NSX >> BMW Z3 M
isch en geile honda.
170'000-190'000.- nöd schlächt. han ich aber leider nöd grad locker. :(

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Mär 2022 08:54
von vectrex
Das stimmt - geil isch er. Aber ebe vil z'tür für e Risschüssle. für das Gäld denn lieber en Audi R8 GT mit V10 ... :lol: