Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?
Alien Covenant (7.5/10)
Weiss nit rächt was i devo söll halte. Hanich de Ridley im Prometheus defür ghasst dass er mini Vorstellige was de Spacejockey isch und woner härchunnt uf dümmlichi Art vernichtet het, macht er mit Alien Covenant im Prinzip namol s'gliche mit de Aliens sälber. Villicht liegts dra dass mini Erwartige gege Null tendiert händ mittlerwile und ich igseh han dass i de Ridley Scott jahrelang überschätzt han. Jedefalls hani de Alien Covenant es bitz besser als Prometheus gfunde. Aber schad findis trotzdäm. Er würd lieber sufe als sini eigni Franchise zverhunze.
Weiss nit rächt was i devo söll halte. Hanich de Ridley im Prometheus defür ghasst dass er mini Vorstellige was de Spacejockey isch und woner härchunnt uf dümmlichi Art vernichtet het, macht er mit Alien Covenant im Prinzip namol s'gliche mit de Aliens sälber. Villicht liegts dra dass mini Erwartige gege Null tendiert händ mittlerwile und ich igseh han dass i de Ridley Scott jahrelang überschätzt han. Jedefalls hani de Alien Covenant es bitz besser als Prometheus gfunde. Aber schad findis trotzdäm. Er würd lieber sufe als sini eigni Franchise zverhunze.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
isch george lucas syndrom.The Sheep hat geschrieben: Er würd lieber sufe als sini eigni Franchise zverhunze.

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
An Disney zverchaufe wär au en Option.siralos hat geschrieben:isch george lucas syndrom.The Sheep hat geschrieben: Er würd lieber sufe als sini eigni Franchise zverhunze.

Obwohl im Gegesatz zum Lucas sine 3 letschte SW Film, findi Alien Covenant handwärklich sehr guet gmacht. Es isch eifach de Plot wo für e Arsch isch.
fast alle filme von ridley scott sehen supr aus, ausstattung schnitt, zumeist auch supr acting der schauspieler.....die story ist dannn leider nicht immer das wahre.(meine meinungThe Sheep hat geschrieben: Es isch eifach de Plot wo für e Arsch isch.

ps: von all den alien filme sieht prometheus von der optik her, schon am besten aus.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
The Wall (2017)
...de mit dem Sniper-Team im Irak und mit nur 3 Schauspieler. Geil gsi! Würkli spannend! Und geils Ending!
8/10
...de mit dem Sniper-Team im Irak und mit nur 3 Schauspieler. Geil gsi! Würkli spannend! Und geils Ending!
8/10
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Dä hesch gseh? Hani au krass gfunde:Master(G) hat geschrieben:The Wall (2017)
8/10
http://www.imdb.com/title/tt1091191/?re ... lmg_act_13" onclick="window.open(this.href);return false;

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jup hani au gseh. isch au no guet gsi, aber ich glaub mir hett The Wall fascht no besser gfalle, will er eifach so "andersch" isch... unds ending äbe... macht huere viel uus.
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Master(G) hat geschrieben:jup hani au gseh. isch au no guet gsi, aber ich glaub mir hett The Wall fascht no besser gfalle, will er eifach so "andersch" isch... unds ending äbe... macht huere viel uus.
Ok, muessi i dem Fall no dri gugge.

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Hanen au scho es zitli ufem Radar 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Deceiver 8/10
Guete Thriller mit eme fantastische Tim Roth und em Sean Penn.
Ha de Film vor über 10 Johr bim zappe nachem Usgang im Halbschlaf gluegt und vergässe wiener gheisse hed. Per Zuefall wider gfunde
Guete Thriller mit eme fantastische Tim Roth und em Sean Penn.
Ha de Film vor über 10 Johr bim zappe nachem Usgang im Halbschlaf gluegt und vergässe wiener gheisse hed. Per Zuefall wider gfunde
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
d'Muur (7.5/10)
in der Tat nid schlächt. Aber stellewis und grad am Schluss ufen Hauliwaud typischi Art und wis unrealistisch (Wie börid oder önsinkibl. Bin so hi und härgrisse gseh zwische wau isch spannend, und hm, chani mir nid so richtig vorstelle dass das würd funktioniere in real.
in der Tat nid schlächt. Aber stellewis und grad am Schluss ufen Hauliwaud typischi Art und wis unrealistisch (Wie börid oder önsinkibl. Bin so hi und härgrisse gseh zwische wau isch spannend, und hm, chani mir nid so richtig vorstelle dass das würd funktioniere in real.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Valerian + 1000 Planets
Oje, hami eigentlich druff gfreut. Aber irgendwie sehr längwilig und öde gsi das ganze. Kaugummisyndrom. Chlei guete Humor? Fehlanzeige. Bi fasch ipennet. Schaad, d Effekte wäre 1A.
4 / 10
Oje, hami eigentlich druff gfreut. Aber irgendwie sehr längwilig und öde gsi das ganze. Kaugummisyndrom. Chlei guete Humor? Fehlanzeige. Bi fasch ipennet. Schaad, d Effekte wäre 1A.

4 / 10
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
The big boss. 4/10
Story und schauspieler sind etwas mager, die fights gehen so.
Meiner meinung nach der schlechtester bruce lee film. Die sägeblatt szene haben sie aber geschnitten.
Fist of fury. 8/10
Den finde ich auch heute noch suprig, kewle fights und ne passable story. Mir ist noch aufgefallen dass es in fast jedem bruce lee movie, nackte brueste hat und er gegen irgendwelche rassisten kämpft.
Planet der affen survival. 7/10
Storymaessig isses schwaecher als die der vorgänger, dafuer legte es in sachen cgi recht drauf. Die animationen der affen wirken recht realistisch.
Story und schauspieler sind etwas mager, die fights gehen so.
Meiner meinung nach der schlechtester bruce lee film. Die sägeblatt szene haben sie aber geschnitten.
Fist of fury. 8/10
Den finde ich auch heute noch suprig, kewle fights und ne passable story. Mir ist noch aufgefallen dass es in fast jedem bruce lee movie, nackte brueste hat und er gegen irgendwelche rassisten kämpft.

Planet der affen survival. 7/10
Storymaessig isses schwaecher als die der vorgänger, dafuer legte es in sachen cgi recht drauf. Die animationen der affen wirken recht realistisch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Killjoy (Netflix) - 8.5/10
Isch no ä gueti SciFi-Serie mit Action, Romanze und Twists 'n turns. Git bis jetzt 1 Season und ich chume grad zur letschte Folg.
Isch no ä gueti SciFi-Serie mit Action, Romanze und Twists 'n turns. Git bis jetzt 1 Season und ich chume grad zur letschte Folg.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
The Invitation 4/10
e Iladig vo de Ex und irem Nöie, und si sind so Sektemöngel, leider zu vorhersehbar und d Schauschpiler wohl ufgrund vom Bütschee gwählt
Gangs of New York 6/10
Hane scho lang welle nachehole. de Film isch massiv zlang und d Bezeihig zwüschem Day-Lewis und em DiCaprio isch zwenig konsequent belüchtet.
Scorsese macht e dudebro film
e Iladig vo de Ex und irem Nöie, und si sind so Sektemöngel, leider zu vorhersehbar und d Schauschpiler wohl ufgrund vom Bütschee gwählt
Gangs of New York 6/10
Hane scho lang welle nachehole. de Film isch massiv zlang und d Bezeihig zwüschem Day-Lewis und em DiCaprio isch zwenig konsequent belüchtet.
Scorsese macht e dudebro film

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
War Machine - mit em Brad Pitt
irgendwie no cool, und luschtig... und macht nachdenklich.
6/10
irgendwie no cool, und luschtig... und macht nachdenklich.
6/10
Der dunkler turm. 4/10
Die geschichte haette von hohlbein sein koennen. Kleiner junge landet auf einer parallelen welt und rettet beide welten.
Das budget haben sie fuer die gelungenen gunfights ausgegeben, alles andere ist leider unterer durchschnitt.
Die mumie. 4/10
Der tom rennt und hechtet um sein leben....so quasi nen prequel von "leagues of extraordinary gentlemen". Der schluss ist etwas unlogisch, aber was solls.....
Die geschichte haette von hohlbein sein koennen. Kleiner junge landet auf einer parallelen welt und rettet beide welten.
Das budget haben sie fuer die gelungenen gunfights ausgegeben, alles andere ist leider unterer durchschnitt.
Die mumie. 4/10
Der tom rennt und hechtet um sein leben....so quasi nen prequel von "leagues of extraordinary gentlemen". Der schluss ist etwas unlogisch, aber was solls.....
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Betreffend em dunkle Turm überraschts mi noed. Bim King sinds au 7 Baend wo die Gschicht umfassed. Um das den welle uf en zweistuendige Film abezbraeche isch halt fast unmoeglich. DBuecher sind im allgemeine super, 2 sind noed so spannend, de Rest isch super. Chani empfehle zum Lese.siralos hat geschrieben:Der dunkler turm. 4/10
Die mumie. 4/10

Der film dauerte nur 90 min. Da blieb recht viele fragen offen und von der "dunklen" welt, sah man nur ne karge landschaft und ne art western dorf, natuerlich ohne mauer etc.
Ich kenne die buecher nicht, war also nicht voreingenommen oder so.....der trailer sah aber supr aus.
Ps: die lagertha aus vikings spielt die mutter von jake.
Ich kenne die buecher nicht, war also nicht voreingenommen oder so.....der trailer sah aber supr aus.

- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Da ich die Buecher kenne, dachte ich schon, dass spannende Elemente fehlen. Kann dir die Buecher nur empfehlen, teils echt abgefahrene Abschnitte drin.siralos hat geschrieben:Der film dauerte nur 90 min. Da blieb recht viele fragen offen und von der "dunklen" welt, sah man nur ne karge landschaft und ne art western dorf, natuerlich ohne mauer etc.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich het jetzt also au erwartet, das mindeschtens 3 Film drus gmacht werded... d'Story isch viel z'komplex, als das mr sie i eim Film chan abhandle.. Nur scho die einzelne Charaktere z'zeichne bruucht ziitrebornkid hat geschrieben:Da ich die Buecher kenne, dachte ich schon, dass spannende Elemente fehlen. Kann dir die Buecher nur empfehlen, teils echt abgefahrene Abschnitte drin.siralos hat geschrieben:Der film dauerte nur 90 min. Da blieb recht viele fragen offen und von der "dunklen" welt, sah man nur ne karge landschaft und ne art western dorf, natuerlich ohne mauer etc.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Kill Switch (7.5/10)
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Village of the Damned (1995) -> 6/10
Nid grad am Carpenter sis beste Werk. D Musig isch wie immer sehr passend. Defür passt der Rest nid richtig. Bekannti Schauspieler und grosses Budget bi de Spezialeffekte, für e Rest hets wohl kei Geld meh gha. OK, aber nid überragend.
Nid grad am Carpenter sis beste Werk. D Musig isch wie immer sehr passend. Defür passt der Rest nid richtig. Bekannti Schauspieler und grosses Budget bi de Spezialeffekte, für e Rest hets wohl kei Geld meh gha. OK, aber nid überragend.
Wahr.Charlotte Gravenor, the hairstylist, bleached the hair of the actors who played the children, and then applied white hairspray to their hair. This made them appear like aliens. Bruce Nicholson and Greg Nicotero applied a special effect where the eye pupil colors change when the children seize control of the adults. Paseman said that the eye effect was "less impressive" than the hair effect.
Das au.Filmkritik hat geschrieben:Horror der sanfteren Art, der weniger auf Effekte als auf die Schaffung einer bedrohlichen Atmosphäre angelegt ist.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Kretinou
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
50
Don't Knock Twice 8/10
The dark tower 5/10
The dark tower 5/10