ja was hesch den so fuer games i dem :karton: drinini gha?
en karton voller R2s und en karton voller lose SFC pachinko und horse race games isch denn noed grad ds gliiche
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
War ein Karton mit 10 Neo Geo Modulen. Der Händler hat den Preis auf der Rechnung noch gedrückt, aber der Betrag war ddennoch 1000 Fr..
Ich bestelle nur noch max 2 Games, da ist die Chance gross, dass es ohne Zollkosten durchkommt. Ich war schon oft "Hässig" über den Zoll.
so so 5 tonne wärdes sicher gsi sih? i bi nüm ganz so extrem ufem laufende aber das ding isch jez rarer als rar (wenn ächt?) und zelda stuff zahlsch eh immer huere druf
kaschmers au per PM schriibe wenn wilsch, verrats nit wenns der peinlich isch, schwöre.
i sammle ebbe au zelda stuff (oder eher ha gsammlet) und drumm nimmts mi scho rächt wunder.
warum söttsch es nöd säge. isch doch geil, wenn nur 20chf zahlt häsch, und es sich meh wert. genau das isch ja geil am sammle. wenn luscht hätti, chönnti alles uf ebay zämechaufe. das isch aber nöd geil, nur bi wenige games, wo eim denn fehled.
GameCollector90 hat geschrieben:Nei nit 5k.Ja de Holy Snes Grail,git kei fakes vo der Big Box,soviel ih weiss.Isch ja nur in SWE vo Bergsala vetriebe worde über Nintendo,gloub ersch 1998.Drum chlini nachfrag will Zelda Snes 1992 Released.Git nur es paar wenigi Stk. genaui Zahl weiss kei Mensch
ebbe... ha no nie en ebay auktion gseh vo dem. und die andere zelda bigboxe wos ja zum teil doch 500 stuck (und au immer wider auktione) git, sin ja au scho für 2k übere tisch. aber gz uf jede fall.
ne sin nit mini, has postet wil du nit gwüsst hesch vo wellne bigboxe ich red. so züg kaufe isch mer zblöd. i ha die games ja. nur für die grösser schachtle zahli nid 2000.-
kyoshiro hat geschrieben:War ein Karton mit 10 Neo Geo Modulen. Der Händler hat den Preis auf der Rechnung noch gedrückt, aber der Betrag war ddennoch 1000 Fr..
Ich bestelle nur noch max 2 Games, da ist die Chance gross, dass es ohne Zollkosten durchkommt. Ich war schon oft "Hässig" über den Zoll.
Sammelst du Aes/MVS?Oder mehr Zocken
Beides. Ig choufä aber numä was ig ou zockä wirdä. Fast Striker wird emu ou gspilt. Wenns chunnt...
@gamecollector: Holy grail! Isch doch guet heschne us de Blubberfolie usegnoh zum fötele
Muesch de für dini Sammlig bald en guete Standort für es Museum gfinde
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
GameCollector90 hat geschrieben:Säge immer no nit wieviel..bi so grosse beträg nenni kei zahle
dräcks bünzli schwizer möngel!
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
GameCollector90 hat geschrieben:mastler du hure dumme idiot ih bi ki schwizer sondern eidgenoss uh besser als spanier duppel
angeri frog, Are you afraid? What is it that you fear? The end of your trivial existence?