Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT edition
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Pandemonium
- VIP - Neger
- Beiträge: 1691
- Registriert: 12 Okt 2010 13:16
- TRADINGPOINTS:
-
30
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
wieso will mer die serie ine timeline zwänge, macht doch null sinn.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
weniger als 0.
timeline fail.
woni 14 gsi bi hani au verzwiflet e timeline gsuecht.
timeline fail.
woni 14 gsi bi hani au verzwiflet e timeline gsuecht.
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Absolut idiotisch!
Vor allem checki nöd was d'Failure Timeline söll heisse!
Vor allem checki nöd was d'Failure Timeline söll heisse!
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51638
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Adult isch klar, ocarina 7 jahr vorwärtsSupersonic hat geschrieben:Absolut idiotisch!
Vor allem checki nöd was d'Failure Timeline söll heisse!
child isch klar, ocarina ganon killt normal witer
failure isch ocarina normau, aber ganon wins..
shubidu
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Ganon Wins aber im Link to the past mueser trotzdem de König töde, alli Prinzessine entfüehre und s'Triforce zämesetze? WTF?
Und Failure gits ja gar nöd!
Child --> De Ganon verhängts und findet s'Portal id Ziit nie
Adult --> D'Welt isch am Arsch aber de Link gaht id Zuekunft und retted ihri Ärsch!
Failure --> De Spieler hetts Game nöd fertig gspielt und hetts im Egge stah lah? WTF? Chönnt ja vo jedem Game ä Failure Timeline geh!
Die letschte sinds
Und Failure gits ja gar nöd!
Child --> De Ganon verhängts und findet s'Portal id Ziit nie
Adult --> D'Welt isch am Arsch aber de Link gaht id Zuekunft und retted ihri Ärsch!
Failure --> De Spieler hetts Game nöd fertig gspielt und hetts im Egge stah lah? WTF? Chönnt ja vo jedem Game ä Failure Timeline geh!
Die letschte sinds

- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Ah ja, s'Hylian Shield gits sit em "erste" Zelda, aber ide Failure Timeline hett er plötzli es Chrüütz ufem Schild. Das hetteds au chli besser chönne platziere 
Aber ebe, isch eh dumm als nöchsts bringt Gran Turismo ä Timeline use!

Aber ebe, isch eh dumm als nöchsts bringt Gran Turismo ä Timeline use!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
The first comes at the point when Link can no longer progress through the spirit temple with the equipment he has, so he goes back in time and gets what he needs.
The fact that he changed stuff in the past means that the future he would return to would not be the same one. He abandoned that first future and Ganon won. This sets up A Link to the Past and the following games.
Link then defeats Ganon and is sent back in time by Zelda to relive his childhood. The timeline he just left is eventually open to attack by Ganon again ----> Wind Waker.
Young Link then alerts young Zelda of Ganon's plans and Ganon is stopped. Link goes in search of Navi ----> Majora's Mask.
The fact that he changed stuff in the past means that the future he would return to would not be the same one. He abandoned that first future and Ganon won. This sets up A Link to the Past and the following games.
Link then defeats Ganon and is sent back in time by Zelda to relive his childhood. The timeline he just left is eventually open to attack by Ganon again ----> Wind Waker.
Young Link then alerts young Zelda of Ganon's plans and Ganon is stopped. Link goes in search of Navi ----> Majora's Mask.
I don't believe in orange
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
alles quatsch und humbug.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Nintendo trollt d'Fans 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
The fact that he changed stuff in the past means that the future he would return to would not be the same one. He abandoned that first future and Ganon won. This sets up A Link to the Past and the following games.
Sie hend mini Fantasie zerstörtGanon Wins aber im Link to the past mueser trotzdem de König töde, alli Prinzessine entfüehre und s'Triforce zämesetze? WTF?

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
ich wüsst i keim zelda um was es gaht. nid in eim.
I don't believe in orange
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
save the princess, save the world
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51638
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Supersonic hat geschrieben:Sie hend mini Fantasie zerstört

shubidu
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 11600
- Registriert: 30 Aug 2011 16:44
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
shiat, ich schpils immer no. erscht bi dem sandgaleonetentakel. 40 Schtund
No bi jedem Zelda umetämpelet (wortschpil woohoo) und alle chabis usprobiert.

No bi jedem Zelda umetämpelet (wortschpil woohoo) und alle chabis usprobiert.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
sali.
wer find dä schwert nöd s'alllllerbeschte zelda jemals und au susch nöd grad sooooooooooooooooooooooooooooooo dä überflüüger?
wer find dä schwert nöd s'alllllerbeschte zelda jemals und au susch nöd grad sooooooooooooooooooooooooooooooo dä überflüüger?
I speeled my drink!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
ich, aber längt immer no für best spiel vor aktuelle konsole tschenereischn. schöne mix us allne bishärige konsoel zeldas + paar neui frischi idee'e.zwirrlibatz hat geschrieben:wer find dä schwert nöd s'alllllerbeschte zelda jemals und au susch nöd grad sooooooooooooooooooooooooooooooo dä überflüüger?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
evo hat geschrieben:ich,

aber längt immer no für best spiel vor aktuelle konsole tschenereischn. schöne mix us allne bishärige konsoel zeldas + paar neui frischi idee'e.

I speeled my drink!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
i bi chli millitant wenns um die serie gohtzwirrlibatz hat geschrieben:
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
ich äbe au und drum.... na vilech liits au nur a mir. mich nimmts nöd annähernd so ine wie anderi zeldas.
I speeled my drink!
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Ich finds grandios 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Mich stört bi de Zeldas meh und meh, dass sie's immer chli vernachlässiged, e umfassendi "Stimmigkeit" i d'Spielwält inezbringe. D'Einzelelement und Details sind immer tiptop, aber es fählt defür immer so öppis wie en ganzheitliche Überbau, e Gschicht, e "Lore", wo de Spielwält als Ganzes e gwüssi Plausibilität verleiht. Die einzelne Charaktere in Skyloft sind z.B. fast alli usnahmslos super, aber Skyloft als Ganzes ergitt irgendwie dänn doch nöd so rächt Sinn - grad wänn me's z.B. mit em Wälte-Design vom Baten Kaitos oder vom Skies of Arcadia verglicht.zwirrlibatz hat geschrieben:ich äbe au und drum.... na vilech liits au nur a mir. mich nimmts nöd annähernd so ine wie anderi zeldas.
Da wird eifach klar, dass Nintendo die Spieli immer usgehend vo konkrete Gameplay-Ideeä gstaltet und d'Spielwält dänn sozsäge nachträglich über s'Gameplay drübergstülpt wird. Das hätt de Aonuma ja chürzlich au grad so gseit. Und das merkt me halt eifach. D'Wüeschti z.B. mit de Timeshift-Kristall. Gameplaymässig absolut 1A, öppis vom Beschte us de letschte paar Jahr, Chapeau. Und d'Roböterli und d'Ruine sind super und es gseht alles superschön us. Aber: Was isch dänn das für e Zivilisation gsi? Werum isch sie undergange? Werum isch jetzt e Wüeschti wo früehner mal es Meer gsi isch? Ichwottdasdochalleswüssegopfertelli!!!
Intressanterwiis stört mich das ziemlich gnau sitt em Wind Waker. Wahrschinlich isch drum indirekt s'Metroid Prime defür verantwortlich. Det händ's es nämlich genau anebracht, e Spielwält z'designe, wo zwar einersiits ebefalls in typischer Nintendo-Art uf Basis vo konkrete Gameplay-Ideeä ufbaut isch, aber glichziitig au als Spielwält an sich stimmig und plausibel gsi isch. De Spagat uf dem höche Niveau hätt im Grund gno keis Zelda je gschafft (ussert viellicht no s'Majora's Mask).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste