Seite 36 von 38
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 09:28
von Pandemonium
wieso will mer die serie ine timeline zwänge, macht doch null sinn.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 09:32
von evo
weniger als 0.
timeline fail.
woni 14 gsi bi hani au verzwiflet e timeline gsuecht.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 10:55
von Supersonic
Absolut idiotisch!
Vor allem checki nöd was d'Failure Timeline söll heisse!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 12:03
von sidusson
Supersonic hat geschrieben:Absolut idiotisch!
Vor allem checki nöd was d'Failure Timeline söll heisse!
Adult isch klar, ocarina 7 jahr vorwärts
child isch klar, ocarina ganon killt normal witer
failure isch ocarina normau, aber ganon wins..
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 12:11
von Supersonic
Ganon Wins aber im Link to the past mueser trotzdem de König töde, alli Prinzessine entfüehre und s'Triforce zämesetze? WTF?
Und Failure gits ja gar nöd!
Child --> De Ganon verhängts und findet s'Portal id Ziit nie
Adult --> D'Welt isch am Arsch aber de Link gaht id Zuekunft und retted ihri Ärsch!
Failure --> De Spieler hetts Game nöd fertig gspielt und hetts im Egge stah lah? WTF? Chönnt ja vo jedem Game ä Failure Timeline geh!
Die letschte sinds

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 12:13
von Supersonic
Ah ja, s'Hylian Shield gits sit em "erste" Zelda, aber ide Failure Timeline hett er plötzli es Chrüütz ufem Schild. Das hetteds au chli besser chönne platziere
Aber ebe, isch eh dumm als nöchsts bringt Gran Turismo ä Timeline use!
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 13:29
von O_O
The first comes at the point when Link can no longer progress through the spirit temple with the equipment he has, so he goes back in time and gets what he needs.
The fact that he changed stuff in the past means that the future he would return to would not be the same one. He abandoned that first future and Ganon won. This sets up A Link to the Past and the following games.
Link then defeats Ganon and is sent back in time by Zelda to relive his childhood. The timeline he just left is eventually open to attack by Ganon again ----> Wind Waker.
Young Link then alerts young Zelda of Ganon's plans and Ganon is stopped. Link goes in search of Navi ----> Majora's Mask.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 13:35
von evo
alles quatsch und humbug.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 13:46
von sidusson
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 14:18
von sidusson
no besser:

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 15:10
von Gurgelhals
Nintendo trollt d'Fans

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 19:23
von Supersonic
The fact that he changed stuff in the past means that the future he would return to would not be the same one. He abandoned that first future and Ganon won. This sets up A Link to the Past and the following games.
Ganon Wins aber im Link to the past mueser trotzdem de König töde, alli Prinzessine entfüehre und s'Triforce zämesetze? WTF?
Sie hend mini Fantasie zerstört

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 19:27
von O_O
ich wüsst i keim zelda um was es gaht. nid in eim.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 19:31
von evo
save the princess, save the world
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 22 Dez 2011 19:55
von O_O
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 23 Dez 2011 08:29
von sidusson
Supersonic hat geschrieben:Sie hend mini Fantasie zerstört


Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 02 Jan 2012 00:55
von Herr Rossi
shiat, ich schpils immer no. erscht bi dem sandgaleonetentakel. 40 Schtund
No bi jedem Zelda umetämpelet (wortschpil woohoo) und alle chabis usprobiert.

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Jan 2012 14:27
von zwirrlibatz
sali.
wer find dä schwert nöd s'alllllerbeschte zelda jemals und au susch nöd grad sooooooooooooooooooooooooooooooo dä überflüüger?
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Jan 2012 15:00
von evo
zwirrlibatz hat geschrieben:wer find dä schwert nöd s'alllllerbeschte zelda jemals und au susch nöd grad sooooooooooooooooooooooooooooooo dä überflüüger?
ich, aber längt immer no für best spiel vor aktuelle konsole tschenereischn. schöne mix us allne bishärige konsoel zeldas + paar neui frischi idee'e.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Jan 2012 15:03
von zwirrlibatz
evo hat geschrieben:ich,
aber längt immer no für best spiel vor aktuelle konsole tschenereischn. schöne mix us allne bishärige konsoel zeldas + paar neui frischi idee'e.

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Jan 2012 15:14
von sidusson
i finges e super zock

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Jan 2012 15:15
von evo
zwirrlibatz hat geschrieben:

i bi chli millitant wenns um die serie goht
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Jan 2012 17:24
von zwirrlibatz
ich äbe au und drum.... na vilech liits au nur a mir. mich nimmts nöd annähernd so ine wie anderi zeldas.
Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 11 Jan 2012 20:33
von Supersonic
Ich finds grandios

Re: Die Legende von Zelda: Himmelwärts Schwert DIAMANT editi
Verfasst: 12 Jan 2012 10:43
von Gurgelhals
zwirrlibatz hat geschrieben:ich äbe au und drum.... na vilech liits au nur a mir. mich nimmts nöd annähernd so ine wie anderi zeldas.
Mich stört bi de Zeldas meh und meh, dass sie's immer chli vernachlässiged, e umfassendi "Stimmigkeit" i d'Spielwält inezbringe. D'Einzelelement und Details sind immer tiptop, aber es fählt defür immer so öppis wie en ganzheitliche Überbau, e Gschicht, e "Lore", wo de Spielwält als Ganzes e gwüssi Plausibilität verleiht. Die einzelne Charaktere in Skyloft sind z.B. fast alli usnahmslos super, aber Skyloft als Ganzes ergitt irgendwie dänn doch nöd so rächt Sinn - grad wänn me's z.B. mit em Wälte-Design vom Baten Kaitos oder vom Skies of Arcadia verglicht.
Da wird eifach klar, dass Nintendo die Spieli immer usgehend vo konkrete Gameplay-Ideeä gstaltet und d'Spielwält dänn sozsäge nachträglich über s'Gameplay drübergstülpt wird. Das hätt de Aonuma ja chürzlich au grad so gseit. Und das merkt me halt eifach. D'Wüeschti z.B. mit de Timeshift-Kristall. Gameplaymässig absolut 1A, öppis vom Beschte us de letschte paar Jahr, Chapeau. Und d'Roböterli und d'Ruine sind super und es gseht alles superschön us. Aber: Was isch dänn das für e Zivilisation gsi? Werum isch sie undergange? Werum isch jetzt e Wüeschti wo früehner mal es Meer gsi isch? Ichwottdasdochalleswüssegopfertelli
!!!
Intressanterwiis stört mich das ziemlich gnau sitt em Wind Waker. Wahrschinlich isch drum indirekt s'Metroid Prime defür verantwortlich. Det händ's es nämlich genau anebracht, e Spielwält z'designe, wo zwar einersiits ebefalls in typischer Nintendo-Art uf Basis vo konkrete Gameplay-Ideeä ufbaut isch, aber glichziitig au als Spielwält an sich stimmig und plausibel gsi isch. De Spagat uf dem höche Niveau hätt im Grund gno keis Zelda je gschafft (ussert viellicht no s'Majora's Mask).