Und ei ganz feine vom Schwarzer hani vergesse. Wo blibt Bluray?!

Quelle
Ich han mal agfange.. aber ich finde d'Übersetzige zum Teil rächt langwiilig gsproche.. Han die erscht Season nie fertig gluegetHerr Rossi hat geschrieben:Ha grad mit de Netflix Serie 3% agfange. Findi no recht frisch, gueti Charaktererzählig. Luegt das suscht no öper?
Okay, chani nid beurteile. Luege spanisch mit englische subsresuscitation hat geschrieben:Ich han mal agfange.. aber ich finde d'Übersetzige zum Teil rächt langwiilig gsproche.. Han die erscht Season nie fertig gluegetHerr Rossi hat geschrieben:Ha grad mit de Netflix Serie 3% agfange. Findi no recht frisch, gueti Charaktererzählig. Luegt das suscht no öper?
Z.B. wemmer spanisch einigermasse verschtot und gärn ghört und die dütsche Subs e Witz sind. Zudem findi portugiesisch e extrem hässlichi SchprochAcid hat geschrieben:Wiä chuntmer uf d Idee e portugisisch sprochigi Serie in spanischer synchro mit engl. Uts zluege (wenni de Sachverhalt richtig verstandä han)?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Ds truurige dran isch für mi, dass dr Regisseur ds gsamte Team zumne John Hughes-Marathon hett iiglade und sech füre Film stark a dem sine Werk orientiert hett - und's leider nid gschafft hett, e Bruchteil vom Charme und dr Finesse vo dene Filme i SM:Homecoming z'transportiere. Bi recht enttüscht gsi.Master(G) hat geschrieben: Spider-Man Homecoming
gueti unterhaltig. nöd speziell aber au ned schächt. ja warum ned? bitz komisch das tante so "jung" isch und Liz en schwarzi und MJ au en schwarzi (HipHop Sängerin) isch... isch de regiesseur en schwarze?- 6/10
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste