[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von vectrex »

Also ich würde schon auf jemanden mit so einer überragenden Lebenserfahrung losen:
Ribit X Titan hat geschrieben: 21 Mär 2022 10:46 Ich hatte bereits ein Sturmgewehr in der Hand gehabt und auch damit geschossen
Weil ein Sturmgewehr hatten ja die wenigsten männlichen Schweizer in der Hand ... :lol:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Vyse hat geschrieben: 22 Mär 2022 12:48 Ja, bin chli unsicher da, ich meine, ich erwarte scho es bitzli Luxus, wänn ich in Chrieg ziehn.
:groel:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben: 22 Mär 2022 12:47 Chli viel Konjunktiv. Bisch unsicher?
:lol:

Quelle russki terminator
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Han das mit em schwarze neger und dere russin nig glueged.
Aber gaht sicher drum, dass de Selensky kein Nazi isch, wel er en Jud isch.

It's Storytime:
Vor x Jahre (ca. 20 +/- es paar) wo ich no en junge knusprige Burscht gsi bin, heds in Brunne en Hanflade gha. Brunne isch dete, womer mit em Schiff chan ufs Rütli übere bötle.
Mini damalig Sucht hed mich dezue tribe mich in Zug z setze zum gschwind uf Brunne übere heize zum was z Mötte go poste. Hesch uf 5 Lappe immer no eine kratis verchu! Super gsi!
Uf jede Fall zuckled de Zug Richtig brunne und ich träum chli vor mich hi. De sitzt sone brungebrante Typ zu mir und quatscht mich a. So vom Huttyp här han ich ihn in Süde verortet.
Er fragt mich, öb ich auf uf Brunen gang. Da de Regiozug i die Richtig fahrt, isch das no naheligend. Ich bejahe somit sini Frag und erkundige mich, warum er uf d Idee chunnt ,das ich genau in Brunne wür usstige.
Er wist uf mini Frisur hi und ich weiss im erste Moment nid genau was mini nid vorhandeni Haarpracht mit irgendöppisem z tue hed. Er hed interessanter wis äbefalls en Glatze. D Zahnrädli i mim Chopf ratterled es bizzli und plötzlich gaht mir es Liechtli uf:
Brunne, Glatze, Rütli und was hemmer hüt für es Daum? Genau! Mal wieder 1 August und Ufmarsch vo de Glatzene in Brunne. Lustigerwis isch das nid s erstemal, das i genau ame 1. August uf Brunne bin go Gras erstah. Aber das isch en anderi Gschicht.
Er ging also au uf Brunne und welli ufs Rütli.
"Aber min guete Ma," sprich ich ihn a. "Dir wird nid entgange si, dass dini Hutfarb nid ganz passend isch und dis gebrochne Dütsch dich klar als nid Hiesige uswist." Natürli han ich au agmerkt, das es sinere Gsundheit chönnti abträglich si, sich unter das dert versammleti Klientel z mische.
Er sigi us de Türkei meint er denn, aber er sig vo glicher Gsinnig! Er sigi au en rächte Patriot und darum sigi das scho in Orning.
Ich han ihn denn druff higwise, das ich anderi Bewäggründ nach Brunne füehred, ich ihm aber viel Glück und Spass wünsche.
Üsi wäge hend sich denn tränt und ich han ordeli Marijane posted. Am nögste Tag lisi ich ir Zytig, dass en Südländer in Brunne vermöbled worde isch. Weiss nid öbs de gsi isch... aber who knows.

Die Moral von der Geschicht?
Au am 1 August hed de Betrieber vom Hanflade offe gha!
Zuletzt geändert von Buccaneer am 22 Mär 2022 13:31, insgesamt 2-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Buccaneer hat geschrieben: 22 Mär 2022 13:27 Firus
What's that? En neue Virus? :lol:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

vectrex hat geschrieben: 22 Mär 2022 13:29
Buccaneer hat geschrieben: 22 Mär 2022 13:27 Firus
What's that? En neue Virus? :lol:
Exgüsi! Haarpracht isch gmeint. Ich hans korrigiert. Aber ich chan din churz-Schluss nahvollzieh!
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben: 22 Mär 2022 13:27 It's Storytime:
Han din Bitrag nöd gläse. Aber gaht sicher drum, dass de du kein Nazi bisch, wel du en Jud bisch.

Bild
oh..
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ich bin us andere gründ kei Nazi:

1. D Nation interessiert mi nid
2. Bin nid sozial
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

ich has nöd gläse, aber ich nimm ah das du en jude nazi bisch.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Bild
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

ah so sögergschichtli. findi super. meh devo
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Buccaneer hat geschrieben: 22 Mär 2022 13:37 Ich bin us andere gründ kei Nazi:

2. Bin nid sozial
Dä merki mier :groel:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

kingcaid hat geschrieben: 22 Mär 2022 13:55 ah so sögergschichtli. findi super. meh devo
Boah s Problem mit dem Züg isch, das mer die beste Gschichte amel nüme weiss.
Früehner isch huere geil z Luzern gsi wos mehreri Läde gha hed. De eint im Schaufänster genau so 1 Paar Jeans und no 1 Paar Schueh. That's it...
Und dete wo das Löwecenter gsi isch heds zwei Läde gha. De eint hed glaubs Woodstock gheisse. die Wixer hend immer welle de Uswis gseh. Als wärs denn irgendwie legal. Also hed de Lade näbedrah halt alli Minderjährige bedient. So chan mer sich d Chundetruppe au ufteile.
De Verchäufer dete isch n huere verpeilte Siech gsi, aber bi dem go poste isch es Erläbnis gsi. Wie wenn würsch a sone Wii degustation würsch gah. Hed amigs scho gwüsst wie sini War bewärbe:
"Ja Mann han gad was neus inebecho. Musch probiert ha, musch probiert ha. Lueg mal das a da. Isch gschmaklich huere geil well blablabla aber schiebed nid so heftig. Chasch easy zum schaffe chli rauche und bisch no voll parat weisch...
Oder lug diesnda: Wenn vo dem nur ei Ofe rauchsch bisch fertig! Chasch gad go penne! Fahrt huere geil ih! Würd i aber nid vorem schaffe näh!" - AH NEI WÜRKLI?

Aber hed würkli immer geils Züg gha...

Und best Erfindig vo so Drogeläde isch natürli immer gsi, dass die Stämpelcharte gha hend!

AH jetzt fallts mer i! MINDBLOWER hed de Lade glaub gheisse.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wer so "duftsäckli" kauft haet, isch eh scho zu dene ziiite en halbschueh gsi :lol:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ja du wieder... sicher im Chäller vo de Grossmuetter sälber din Indoor zoge oder was.

Afa abaue hemmer erst spöter. Aber immer nur verusse. Oder ab und zue mal es "Hanffäld" go stibitze.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Oh de Green Express!
Hesch chönne alüte, säge wie viel das wosch und de hends der das glifered... loooool.
Meinst de ame Parkplatz oder so abgmacht. Und plötzli stönd z mitzt i de Nacht ufeme Parkplatz drü vier Lüt, all mit paar Meter abstand vonenand, im Züg ume und betrachted sich skeptisch und fraged sich, warum da ander Lüt umestönnd... all de Green Express bstellt. :groel:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben: 22 Mär 2022 14:05 Oder lug diesnda: Wenn vo dem nur ei Ofe rauchsch bisch fertig! Chasch gad go penne! Fahrt huere geil ih! Würd i aber nid vorem schaffe näh!" - AH NEI WÜRKLI?
:groel:
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Muss da mal korrigieren, nach dem was ich da gehört habe ist Trump ja auch ein Kriegstreiber, der allerdings während der Amtszeit wohl andere Prioritäten hatte. Jedenfalls würde er jetzt wohl gerne WW3 sehen, das hört man hier deutlich raus. Noch deutlicher rauszuhören ist aber seine überbordende Arroganz. Man fragt sich einfach wieso solche Leute an der Macht sind. Dagegen ist China/Russland bei der Führung der reinste Weisheitsbrunnen.

Quelle

Da können die Amis als Bevölkerung kaum was dafür, aber ihre Führung ist eine wandelnde Atombombe.

Es ist gefährlich, macht euch auf was gefasst. Erst hatte ich es noch für übertrieben angesehen als jemand behauptete dass die Amis "durchdrehen" könnten (anstatt das was die Mehrheit vermutet, der Putin) aber spätestens ab jetzt halte ich es für sehr real.

Ja es geht hier um viel... Nein nicht um Ideale und Moral oder Werte, es geht um das für die Amis Wertvollste: Ihre Macht.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

Buccaneer hat geschrieben: 22 Mär 2022 13:27 It's Storytime:

Die Moral von der Geschicht?
Au am 1 August hed de Betrieber vom Hanflade offe gha!
köschtlich. :groel:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das forum da isch übrigens au scho lang ghackt worde und jedi emailadresse wo da registriert isch, scho lang paarmal verhökeret worde.
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

das hoffi doch. scheiss fachhochschuel söll brännä. verfickti coronokontrollnazis
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Morn de es lustigs gschichtli zum Green Express!
Genrefans greifen zu!
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Wieso alles was mit "Putsch" zu tun hat für die Russen ein Horror ist und wieso Vetrauen so gesehen allgemein ein rares Gut ist:

https://de.wikipedia.org/wiki/Augustputsch_in_Moskau

Weil letzten Endes der Augustputsch den Zerfall der Sovietunion entgültig besiegelte und solche Vorkommnisse nachhaltig eine Regierung entmachen und alles was damit zusammenhängt destabilisieren können. Die Ex-Soviet-Staaten konnten sich seitdem eigentlich kaum richtig entwickeln, selbst wenn sie zum Nato-Land wurden... das weil es eben nicht ihre wahre Identität ist und sie sowieso nur benutzt werden um Gegner ihrer Schutzmacht zu entmachten.

Je kleiner ein Konstrukt, beziehungsweise ein Land ist, desto leichter ist es das Land zu stabilisieren d.h. unter einen Hut zu bringen da alles viel homogener ist... vorallem der gefährliche menschliche Geist der im Gegensatz zum Herz am abtrennen ist oder Differenzen ausbildet.

Aber selbst so ein winziges Land wie die Schweiz hat Differenzen und ein Röstigraben... also selbst hier muss man vieles "stabilisieren".

Die USA war nur deswegen trotz der Grösse so stockstabil aufgrund ihrer grossen Macht die sie immer mehr festigen konnten. Zur USA zu gehören heisst zu den Siegern zu gehören... wer möchte da nicht teilhaben? Klar gab es auch dort genug Probleme aber der gemeinsame Willen zur Macht hält es bis heute wirksam zusammen. Ausserdem sind sie ethnisch enorm homogen, Minderheiten wurden in Schach gehalten, bis heute.

Bei China ist es heute irgendwo eine Mischung zwischen USA und Russland. Ein zu grosses Land mit zuvielen Ethnien um alle unter einen Hut zu bringen, das ist aber nötig damit China so wie die USA genug mächtig wird. Da sind sie zwar auf gutem Wege aber die Uiguren sind ihnen da im Wege da sie nicht am selben Strick ziehen wollen und so gesehen das Land destabilisieren können. Mit Taiwan ist es ein wenig dasselbe, das hatte sich von China abgespalten und möchte ein eigener Staat sein. Besser wäre es wohl sie würden ein autonomes Gebiet werden aber darauf würde Taiwan nie eingehen. Momentan sind sie ja wie Japan sehr erfolgreich als eigener Staat aber China hatte es nie offiziell anerkannt da sie es gar nie aus dem Mutterland "weggegeben" haben. Eine schwierige Situation die noch sehr lange ungelöst bleibt. Jedenfalls ist Taiwan viel eher Teil von China als sowas wie Hawaii Teil der USA wäre... und dennoch ist Hawaii Teil der USA weil sie es so wollten und davon profitierten. Wenn China allerdings weiter ihre Macht ausbaut und der Westen Macht verliert ist es für Taiwan zunehmends schwieriger damit zurechtzukommen.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Alle Achtung, selbst die Frauen der ukrainischen Ex-Parlamentarier sind wohl reicher als die meisten hiesigen Parlamentarier je sein werden.

https://www.blick.ch/ausland/grosse-aug ... 36066.html

Und das in einem so armen Land... nunja... mit Macht geht alles.

Nunja, mag sein dass Russen ebenfalls versuchen ihre Schäfchen ins trockene zu bringen, allerdings kaum welche aus der Ukraine, die sind ja nicht in der Regierung, somit ausnahmslos bettelarm. Und was die "Oligarchen" betrifft... die wurden ja nun um 300 Milliarden ohne Wenn und aber vom Westen erleichtert... sogar Jachten und Villen hatte man ihnen einfach so weggenommen. Bloss weil sie anscheinend oder möglicherweise mit dem Putin "befreundet" waren. Was sind den das für Gesetze? Als ob sowas strafbar ist im Sinne von Enteignung, das noch ohne richterliche Anordnung.

Das sind Zustände die kannte man vorher echt nur bei den Juden, auch die hatte man gewaltsam enteignet und sogar ermordet.

Was ich noch interessant finde: Sie hatte fast 30 mal mehr Dollar als Euro... riecht nach Ami-Schmiergelder und starke "Ami-Zuneigung"... also sie hatten garantiert die Regierung finanziert oder gar bestochen.

Ist sowieso sehr befremdlich soviele Dollar mitten in der Ukraine anzuhäufen, man merkt halt wer hier weltweit das Szepter schwingt.

Mal eine etwas andere kritische Meinung. Gipfeltreffen in der Ukraine? Kann echt nur ein Fake sein...

https://zeitpunkt.ch/index.php/das-gipf ... r-ein-fake
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Quelle

schwedisches asylanteheim <<<< dütsches asylanteheim
gangs vo somalis und nachr araber händ am 3 und 5 ih dä nacht welle in es heim für fraue und chinder.
paar ukrainerinne wähnd jetz lieber zrugg is heimatland. bruh..
Antworten