I ha scho als chind glernt:
- stah zu dine wort
- schlah keni meitli
Irgendwie grad brandaktuell da inne...

Moderator: Avenger
Hauptsach sini "Erfahrig" seit em, dass Gölfli grundsätzlich langsam sind uf dr Rennstrecki. Obwohl die zytgnössische Tests vo Fachmagazin öppis anders säged ...
total am thema verbi und zämehanglos....naja wuerd ig o mache, wenn mir argumänte usgönge.
Und bi Dir isch scho ganz am Afang klar gsi, dass Du vo Autos rein gar nüt verschtosch ...
Und du kriesch dennoch immer wieder usem loch use, um dini ghobeni meinige und (falschi) argumentatione zu unterbreite. :typej:
Du: "pussy"
Ich finds luschtig, dass die Regle für alli Autos gültig sind. Du tuesch aber eso als ob das nume für en S2000 gültig wär:
Was sölls denn anders heisse?
So kränkt wie Du dich verhaltisch hani nid s'Gfühl, dass Du nid beleidigt bisch ...
Als öb ich mich nid scho wuchelang usklinkt hetti, gäll? Bisch wieder es bitzli schwach im "Hirni"?
Mer gseht, dass Du kei Ahnig hesch will Du versuechsch en Sachverhalt wo für jedes Auto Gültigkeit het so z'verchauffe als wärs e "Spezialität" vom S2000 ...
Wieder emol e reini Interpretation vo Dir. "Gwalt adrohe" und "sich bedroht fühle" sind zwei ganz verschiedeni Paar Schueh ...
Ich bi nume höflich und tue Dir antworte.
Wenn Du das als Provokation uffassisch isch das dis Problem.
Gschmackssach - ich für min Teil findes guet. Wie scho emol gseit - das bisch nid Du wo bestimmt öb mer das brucht oder nid ...
Wenn Dir so öppis eifachs scho Problem macht denn hesch villicht kognitivi Störig. Ich würd das emol bi Dim Arzt aspräche ...
Ja genau - mer cha au bi mim Z3 M es chürzers Diff aneschrube. Nume isches dört nid nötig, will das Teil scho ab Wärk gnueg Drehmomänt am Rad het.
Wenigschtens weiss ich, vo was ich red ...
Nö - ich ha Dir gar nüt vorgschriebe. Ich ha Dir lediglich gseit, werum ich Dir jewyls grad zrugschrib und das Absatz für Absatz mach:
Jetzt klarer?
Mach Dir kei Sorge - dis Verhaltensmuschter hani scho lang erkennt. Das isch nid schwierig z'durchschaue ...
Besser en Narzischt wo technisch sattelfescht isch als an theoretische Kontrolleur ohni jeglichi praktischi Erfahrig, gäu?
Wär interessiert das? Das isch jo genau dr Punkt: En Motoreumbau chammer bi jedem Auto mache genauso wie es anders Diff montiere.
Jones hat geschrieben: ↑30 Mai 2022 14:08 mir rede aber nid vo was meh CHA sondern was ISCH (gsi) und drum hani z'churze getriebe erwähnt...
dass DU z'gfüehl hesch, er chömi o miteme 16% chürzere getriebe nid usem loch isch genau so e annahm wie du über e GR Yaris oder e CRX machsch. ohni die outos gfahre z'si.. wieder dis muster...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste