zwirrlibatz hat geschrieben:REM sind tiptop bis und mit "Up". Dänn händs bitz nahglah. Albe zum lose: Green, Document, Murmurs, Reckoning, Reconstruction of the Fables, Life's Rich Pageant, Monster und New Adventures in Hifi. De Song vo dim clip da, so händs ja uf allne ihrne 80er Platte tönt. Und de Tourfilm DVD vo de Green Tour '89 isch au mega.
Bi de Simple Minds ischs jetz ebe drum gange, dass sie usschliesslich ihri erschte 5 Albe toure. E Setlist ohni grossi Hits und Stadionbombascht. Da super Albe "Real to Real Cacophony", "Empires & Dance" und "Sons and Fascination/Sister Feelings Call". D'Ziit vo 85 bis 95 isch bi ihne unhörbar. Drufabe händ sie sich wieder bitz gfange mit de letschte Albe aber ebe, s'Früehwerch isch fantastisch. E komplett anderi Band als die wo Belfast Child und das Grüselzüg gmacht hett.
ok, ich kenn vo de r.e.m nöd soo viel alti sache. die wo ich aber kenne sind nöd soo guet wies carnival of sorts. ich ha mir extra weg dem song e live cd(sogar 2cd) kauft. ich cha die cd nie am stuck durelose. s isch brutal langwilig. halt standard stadion rock...
ok, de tom petty macht ja au chli standard stadion rock, aber mit me groove. am petty sin sound gfallt mer jedefalls viel besser...
simple minds x5 wird mer demnächst zuelegge. denn hani alles was ich bruch... isch ja au en befehl vom gurgelhals
Mit REM bin ich no nie so würklich warm worde. D'Qualität vo Songwriting und Sound lieged zwar absolut uf de Hand, so Musig wie z.B. uf de Life's Rich Pageant chan me eigentlich gar nöd besser mache. Aber mir isch die Band glaubs eifach chli z'nett, da fählt's chli a Grrrr bzw. Halsstarrigkeit. I de Banshees-Autobiographie schmeisst sie de Steven Severin ja sogar mit U2 i ein Topf. Das isch natürlich nöd fair, aber er macht's im Sinn vo "Mir händ i de "Punk Wars" a vorderschter Front kämpft und so dene Bands überhaupt erst de Weg bereitet, aber jetzt mached die "nume" so Musig." Und us dem Blickwinkel gseh hätt's scho öppis.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
I Travel, This Fear of Gods, Theme for Great Cities, Calling Your Name, Premonition, Changeling, Capital City, Thirty Frames a Second, Sound in 70 Cities undundund. Alli super und no viel meh!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz